OneWish, dank je! Gister dus FM en vandaag IUI. Uiteindelijk smiddags omdat mijn man smorgens te laat in ZH was door files. Gelukkig moet hij in ziekenhuis "produceren" anders was het helemaal over geweest. Maar alle spanningen rondom dat alles zorgde gelukkig wel voor superzaad! Het zit er dus in en nu de ellendige wachtweken weer in!
Superrrzaad, kijk dat horen we graag! Nu hopen dat de 2 wachtweken worden opgevolgd door 36prachtweken! Sterkte met wachten! *duimmodus voor zwaaistaart aan!*
Heel veel succes zwaaistaart! Ik ga vanmiddag naar mijn schoonzusje/vriendin. Dadelijk even een leuk kadootje kopen. Er zal vast een traantje vallen maar ze is zo lief en ik gun het hun graag. (Maar mezelf ook!!!)
@milow: gefeliciteerd meid!! ben echt super blij voor je. @zwaaistaart: ga voor je duimen!! @hier: gisteren fm gehad en had 1 ei van 16mm! dus vrijdag hebben we de iui. hadden wel geluk, want was het laatste plaatsje. is deze keer wel echt vroeg, zit vrijdag pas op cd 14! dus hopelijk brengt dat geluk..
Hey meiden We moeten nog even wachten op de intake voor ivf/icsi Dus starten daar nu nog niet mee, We doen nu gwn zoals normaal clomid100 , pregnyl en iui erbij Moest net eerst even met men verzekering bellen van de gyn of iui nog wel vergoed word na 6x maar mijn verzekering vergoed onbeperkt, dus zoveel als wij willen... dus nu in de wachtmaanden 1 of 2 , voor ivf.icsi .. en mogen we eerst nog verder met iui's xxx
OneWish, wel fijn dat je in tussen door mag gaan met IUI. Of neem je liever een pauze, zodat je weer helemaal fris en fruitig bent tegen de tijd dat je start met IVF?
Neee vind het juist fijn dat we toch door mogen gaan hihi beter dan hele tijd wachten dat is echt niks voor mij
Gelijk heb je One ik zou dat ook niet doen je weet maar nooit misschien is er IVF/ICSI helemaal niet nodig. Gewoon lekker door blijven gaan meid.
Wilde het idd al paar x vragen of je tot die tijd nog wel ging IUIen. Als je trouwens googled op vitamines ivf duitsland dan vind je een lijstje met aanbevolen vitamines en hvh is mij verteld. moet zelf nog ff op speurtocht maar is zeker het proberen waard. check anders ff t gent topic wat ik heb geopend! Ik vanochtend echo gehad. cyste is iets geslonken, waar pijn vandaan komt is nog een raadsel... maar ik mag pijnstillers nemen... wat fijn! *zucht*
heb ff gegoogled maar kan het niet echt vinden wat je bedoelt? als jij het hebt gevonden stuur je me dan even een pb mooi dat de cyste wat geslonken is, hopelijk issie snel weg! x
Schijnt voor iedereen goed te zijn dus post t maar hier. vooral vit d3 en omega3 Help Vitaminen Dusseldorf Open Forum Lees bericht @ivf icsi meds: Open Forum Lees bericht
@onewish: is inderdaad wel beter dat je ondertussen met de iui door kan gaan. dan verlies je in ieder geval geen kansen zeg maar.
@Milow: we (ik) willen nog steeds een foto zien hoor! Heb je al weer getest? @Zwaai: cyste??? Nee toch, ik hoop dat het een follikel was. Hebben ze daar nog verder naar gekeken? En wat een verhaal van je man... pfffff Gelukkig superzaad!!!! @Adriana: misschien wel een goed idee proberen zonder hormonen. Was er een specifieke reden waarom ze meteen met hormonen gestart zijn? @Nance: jij dus ook al snel aan de beurt. Kan je samen met zwaaistaart op de wachtbank kruipen @One: balen dat jullie nog even moeten wachten, maar wel fijn dat je door kan/mag met de IUI. Anders is het helemaal verloren tijd, ennnnnnn niet geschoten is nog altijd mis!!! @Chantal: dat de cyste slinkt lijt mij een goed teken (of zie ik dat verkeerd). Deze zou toch vanzelf moeten kunnen verdwijnen? Hoe is het met je HCG? Ik weet van een ZP-dinnetje dat het vervelend lang kan duren voordat alles uit je lijf is helaas... Hier alles zijn gangetje. Niet heel veel energie, maar dat is niet nieuw. Maandag mogen we weer voor een echo. Knuffelsssss, strooit nog wat HCG...
Maar je doet nog wel af en toe een test??? Zo naar dat de nasleep zo'n lange weg is. Alsof het allemaal al niet verdrietig genoeg is!
Vrijdag test ik weer maar doe mij gewoon een getal daar kan ik veel meer mee. aldie meiden op zp zo makkelijk hun hcg mogen laten priken en dan in onze situatie zo mierenn****** doen.... word er moe van! *sorry voor deze klaagzang*
Ik snap je frustratie!!! En je hoeft geen sorry te zeggen hoor, zoals eerder gezegdm, daar zijn we toch (ook) voor!! Kan je anders de HA niet bellen om te vragen of die wil laten prikken? Vooral zeggen dat je er heeeeel erg doorheen zit!!! Ik snap ook niet dat ze soms zo moeilijk doen.... En de redenatie is dan: als alles weg is komt je cyclus vanzelf weer op gang.... Ik ga mijn bedje in. Trustuh allemaal!!!!
Dat had ik dus gedaan maar zij vind dat "je dat echt met je ferti arts moet bespreken want daar gaat ze niet tussen zitten" Ben blij dat mn afspraak in gent al staat! Bah wat loop je hier toch tegen een muur op soms!