Zoo hee, weer veel reacties bijgekomen! Ik heb nog niet alles gelezen, maar voor iedereen die dit weekend aan de beurt is: veel succes!! En aan alle nieuwe dames: welkom!
Wie, wat, waar Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar Onewish: Ronde 20 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4 mislukt... Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong (FM) afspraken 18 maart: Onewish: Fm4 & pregnyl?? 18 maart: Knuffel FM 3 en Ovitrelle?? 3 april: Adriana76: bespreking uitslagen (spannend!) IUI behandeling 9 maart: Willes 17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm 19 maart: Zwaaistaart 20 maart: Knuffel (dat hopen we dan maar!!!) Anders Wanneer testen 23 maart: Willes 31 maart: Chantal85 Zwanger
Hoi meiden, Wat fijn dat sommige zondag terug moeten voor een fm. Volgens mij doen ze dat bij ons helemaal niet op zondag in het ziekenhuis. Wel op zaterdag. Kan niet wachten tot ik klaar ben met de provera. Na zolang bezig te zijn kijk ik nu echt uit na de iui zeg. Voor wie het dit weekend of na het weekend heeft zet hem op Komt weer een spannende tijd voor jullie aan. Liefs Wendy
De gyn vanmorgen zei dat ze het bij ons eigenlijk ook niet doen. Maar gezien onze voorgeschiedenis wilde hij het ons niet aandoen om deze ronde te missen. Vandaar dus toch. Had deze man voor het eerst, maar was echt een hele vriendelijke man, Had ook de tijd genomen mijn status echt even te bekijken. Zijn eerste vraag was: hoe is het met de hernia.... Zulke "patienten-manieren" heb ik weleens anders meegemaakt! (en ook bij zijn directe collega's).
Wie, wat, waar Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar Onewish: Ronde 20 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4 mislukt... Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong (FM) afspraken 18 maart: Onewish: Fm4 & pregnyl?? 18 maart: Knuffel FM 3 en Ovitrelle?? 3 april: Adriana76: bespreking uitslagen (spannend!) IUI behandeling 9 maart: Willes 17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm 19 maart: Zwaaistaart 20 maart: Knuffel (dat hopen we dan maar!!!) Anders Wanneer testen 23 maart: Willes 31 maart: Chantal85 Zwanger
In onze kliniek doen ze elke dag behandelingen. Vind het maar raar dat ze in sommige ziekenhuizen geen behandelingen doen in het weekend, want zo gaan er veel kansen verloren. Zonde! @Chantal: spannend weer! Op naar de negatieve en daarna positieve testen
Ze doen bij ons wel behandelingen in het weekend. Maar proberen de FM zoveel mogelijk om de weekends heen te plannen..... Op zich wel logisch, maar schijnbaar beseffen ze ook dat dat niet altijd "handig" is gelukkig. Bij ons wel altijd een gyn aanwezig, dus zal niet zo'n probleem zijn neem ik aan.
@knuffel; dat is indd fijn dat ze gelijk echt voor je gaan en ook echt serieus vragen hoe het gaat. Dat zie je indd wel eens anders. @dreamer; ik vind dat ook dat het gewoon in het weekend moeten kunnen, hoe ze dat in mijn zh doen durf ik niet te zeggen. Zaterdags geloof ik wel tenminste ben wel paar keer op zaterdag geweest maar zondags weet ik niet. Zou wel meer dan normaal zijn eigelijk want zo kan je anders wel kansen mis lopen. Ben benieuwd hoe het straks bij mij uitkomt
chan thanks meid jij ook succes vandaag he! verder even niet trg gelezen...hihi veel reacties! Hier morgen weer voor fm. xx
Succes met FM morgen lieve One! @hier: De laatste IUI is weer achter de rug! We hadden voor t eerst in de 4 pogingen een ander die t zaad waste en ook een ander die de IUI deed. Wie weet brengt dat geluk! Deze dame was alleen wat lomper dan de andere assistente met het speculum en toen zei ze dat ze er nog niet goed bij kon en pakt ze een verpakking met een mega tang: mn man en ik keken elkaar verschrikt aan en ik zei: wat ga je daarmee doen?! Zette me helemaal schrap ik denk daar gaan we, maar weet niet wat ze ermee deed maar ik voelde er niets van... pfff opluchting! Mn man durfde dit keer niet het spuitje leeg te spuiten, wilde dat alles perfect zou verlopen. Het VCM was trouwens super! 11.4, zie foto in foto album http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums8934-picture54864.html Hadden we niet verwacht omdat erhoger percentage dood inzat dan vorige keren ( ik mask altijd foto van t formulier) Maar de hoeveelheid zaadcellen was bijna t dubbele dus uiteindelijk top score! Nu weer op die wachtbank. Testdag is paar dagen na mn verjaardag maar ga er denk ik wel een testje op wagen als de pregnyltest negatief is! Geniet van het mooie weer!!!
@One: succes morgen! @Chantal: wie weet schrokken de zaadcellen zo van het nieuwe gezicht dat ze nu heel hard de goede kant op zwemmen. Ik hoop dat het helpt. En dat in combi met de goede score.... Hoe doen jullie het met jullie werk? Weten die dat jullie bezig zijn en dus vaak voor echo's ed niet aanwezig zijn??? Ik twijfel heel erg om het te vertellen. Wil eigenlijk liever niet, maar ik merk dat het "leugentje om bestwil" me nu al tegen staat (en dan zit poging 1 er nog niet eens helemaal op.....)
Mijn manager wist het vrij snel. Dan hoefde ik niet moeilijk te doen over vrij krijgen. Mijn naaste collega's heb ik het in de loop vd tijd verteld. Idd een combi van factoren: niet elke keer smoesjes verzinnen, niet aan de lopende band opmerkingen krijgen of ik nu al een keer zwanger was na 3 jr huwelijk (kreeg ik bijna dagelijks) en ook hopend op een stukje begrip en medeleven (wat ik absoluut krijg, al hoor ik ook wel anders. Sterker nog; mijn collegas gaan er beter mee om dan mijn familie). In mijn geval ben ik blij dat de mensen in mijn team/kantoor het weten. Lucht op. Sterkte met jouw beslissing!!
Ik heb (voor nu) besloten deze ronde in ieder geval niets te zeggen. Maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik niet ronde na ronde kan blijven "liegen". Ik hoop uiteraard dat het niet nodig is, maar denk dat ik mijn manager wel op de hoogte ga brengen. Verder weten de mensen "naast en onder" mij wel van de mk en vragen dus niet zomaar raak.... Dat was toen een opluchting inderdaad, en nu resulteerd dat in geen moeilijke vragen van: en wordt het niet eens tijd.... Zucht, sommige mensen. Vorige jaar zomer net voor mijn vakantie MK met curretage en de hele santekraam. Kom ik terug zegt een collega (dame, zelf moeder): en zeker weer zwanger geworden op je vakantië???? Hebben ze nou echt geen hersens of ligt dat aan mij.....
@Chantal; Ik duim voor je.. Zal een mooi verjaardags cadeau zijn Spannend weer he. Hoop het zo voor je. Liefs Wendy
Bij mij op het werk weten ze het gewoon (heb ook maar 3 collega's incl. baas). Heb ze destijds ook moeten vertellen van de miskraam, dus ze kennen de voorgeschiedenis. En toevallig hebben alletwee m'n vrouwelijke collega's ook ervaring met de mmm. Ik vind het ook wel prettig, want ik moet soms toch een aantal keer in de week even een uurtje tussendoor weg en hoef me nu niet in allerlei bochten te wringen.
Bij veel weten de collega's het dus inderdaad wel. Lijkt mij denk ik uiteindelijk ook het fijnst. @One: hoe ben je gegaan vandaag?? Ik ben net weer terug. Eitje deed goed zijn best. 18+mm nu! De gyn was blij dat hij me vandaag nog even terug had laten komen. Vanavond om 10 uur prikken en dan dinsdag ochtend de IUI!
woow ik had verwacht dat men follikel net 18mm zou zijn!! MAAR hij was al 21,5 mm!! happy!!! vanavond dus pregnyl, om half 1 snachts! das wel minder, want moet dan naar t ziekenhuis, mja... Dinsdag dus om half 3 zaadjes brengen, half 5 iui xxx
Wie, wat, waar Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar Onewish: Ronde 20 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4 mislukt... Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong (FM) afspraken 18 maart: Onewish: Fm4 & pregnyl?? 3 april: Adriana76: bespreking uitslagen (spannend!) IUI behandeling 9 maart: Willes 17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm 19 maart: Zwaaistaart 20 maart: Knuffel Anders Wanneer testen 23 maart: Willes 31 maart: Chantal85 Zwanger Zwaai, succes morgen!!!
Jouw ei heeft er zin in!!!!! Kan/mag/wil je de pregnyl niet zelf zetten??? En in de middag lijkt me wel zenuwslopend, zit je de hele dag te wachten. Gaat ons vast ook nog wel een keer gebeuren...