Nieuw topic starten met iui

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wendy86, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hoi,

Ik kreeg een berichtje van Chantal en kom gezellig met jullie meekletsen. Volgende week vrijdag heb ik intake bij MC Kinderwens voor een evt start met IUI, anders beginnen we waarschijnlijk vanaf eind juni met IUI. Lees dat er al een paar meiden zwanger zijn. Wat goed! Gefeliciteerd! Geniet ervan. Ik ben 4 dgn overtijd (ben altijd heel regelmatig, 28 dgn) maar negatieve test gedaan gisterochtend en vrijdagavond. Afwachten dus...

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Thanks ladies!!
    Ik denk dat mijn vitamine B12 "gebrek" weer aan het opspelen is... Morgen even lang de HA (maar eerst de echo!!!!).

Allemaal een fijn wekkend voor zolang het nog duurt!

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jordan welkom!

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Knuffel: snel een injectie gaan halen dan alstie te laag is!
    Have fun met de echo, ik = jaloers :p
    Lijkt voor jou alweer zolang geleden zeker, 4 weken zwanger haha.

@Jordan: haha ik kom je overal tegen :p
    Welkom!

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik drink ook POM!
    Is puur granaatappelsap.
    Ik vind het echt niet te drinken, maar alles voor het goede doel.
    Werkt overigens niet om je slijm dikker te maken, maar helpt bij de innesteling.
    Gaat ook echt alleen om granaatappelsap van POM en dan alleen de 100% versie (donkerpaars of rode dop denk, ben kleurenblind)

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ook met hormonen helpt de POM trouwens.
    Het is sowieso goed voor de vruchtbaarheid, dus kan het iedereen aanraden.
    Is niet goedkoop (3,70 voor 1 fles van 710 ml, ik haal er 3 glazen uit)
    Maar het werkt wel!

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg

las dat iemand zei dat haar bms ook dikker werd. maar dronk jij t alleen rond iui of vaker? en hoeveel?

9. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Dank voor de tip maar het BMS is meestal helemaal in orde gelukkig. Het is meer dat mijn cyclus eerst rommelde,onregelmatig enzo en ik had geen eisprongen. Naarmate ik minder ziek word word de cyclus ook steeds beter gelukkig :D Lekker geslapen? Effe edit: zie van Dreamer dat het ook goed is voor innesteling dus ik ga het toch eens proberen!

Hiero: Morgen eerste FM ik zit op dag 11 dan. Meestal heb ik een ei op dag 15 maar ik zie nog geen slijm :x (hoewel dat zomaar ineens kan komen trouwens)

oh ja dat POM hebben ze dat bij de Jumbo of AH?

10. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @Dreamer; Wowwwww gefeliciteerdddd!!!! :) Super zeg! Dit was je 2e iui toch?

@Adriana; Ik moet morgen ook voor een FM ik zit dan op cd 10. Had eigelijk een afspraak voor donderdag staan maar vertrouw het toch niet helemaal om zo lang te wachten dus had net gebeld en moet ook morgen. Ook altijd pas een ei rond dag 15. Spannend he. Ben wel heel erg benieuwd hoor.

@Jordan; Welkom :)

@Hier: Me afspraak van donderdag dus verzet na morgen. Ben veelste bang dat we hem miss ook nu ik een hogere dosis clomid had dan anders. Dus het zekere voor het onzekere dan maar :) Ben echt zo benieuwd. Als er weer niets gaat groeien dan word ik echt gek, dan ben ik er echt wel klaar mee hoor. Ik wil zo graag eens door nu. :(

Vandaag ook maar begonnen met dieten, is voor alles alleen maar beter. En geen super streng dieet gelukkig. Dus ben benieuwd.

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Jordan: jij ook hier! Welkom!!:D:D

@Dreamer: ik mag vanmiddag voor shotje B12, hoop dat dat wat doet... En geduld, jij mag vanzelf ook voor een echo;);). Nou eerlijk gezegd lijkt die 4 weken op de dag van gisteren. Ik zit nog steeds zwaar in de ontkenning. Wie weet gaat er nu meer besef komen.

@Pom: ik ken het van de schappen in de supermarkt. Verder geen ervaring mee.

@Chantal: B12 kan op vanalles invloed hebben, en ook op de ontwikkeling van je kindje. De injecties mag je ook hebben tijdens de zwangerschap (niet alle merken), je gebruikt meer tijdens de zw-schap dus op peil houden is wel verstandig (als je er dus normaal een te kort aan hebt). En euhm.... "Ik las vannacht"... moet jij niet slapen 's nachts??

@Adriana: spannend morgen eerste FM.

@Wendy: groot gelijk dat je gebeld hebt! Geen risico nemen wat betreft het eventueel missen van je eitje!!!! Mijn duimen gaan in over-drive:D:D

Toch even een stukje over mijn zwangerschap (ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot...)
    Hier net terug van de gyn.
    Alles was goed!!!! 4.18 cm, 11w1d, en hartje ging als een gek tekeer!
    We gaan nu officieel over van de gyn naar de VK.
    Zal dan nu het besef gaan komen???
    Ik ga zo maar eens op jacht naar een positie-broek, mijn broeken zitten echt niet lekker meer, krijg ik kramp van in mijn buik...

Ik blijf duimen dat jullie allemaal snel mogen volgen!!!!
    Knuffelsssssssssssssssssssssss

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Knuffel wat fijn om te lezen dat je echo weer goed was!:D
    nog 1 week en dan ben je 12 weken alweer!
    wat gaat de tijd snel

Hier woensdag cd10 naar de gyn. xxx

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @adriana: las dat ze t bij de c1000 hebben
    @joshi: ik duim voor een mooie fm!
    @kuffel: superfijn voor jullie! ja snachts hoor je te slapen, maar sliep die nacht pas om 04.00... piekeren/verdrietig/zie blog.
    @wie ik vergery sorry

@all vanavond allemaal even om 20.30 online, ze willen het record verbreken van online gebruikers of zoiets

14. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    @ Jordan: Welkom!

@ Adriana, Wendy en Onewish: Succes met de FM's morgen en woensdag.

@ Chantal: Hoe is het met je HCG-waardes, al aan het dalen?

@ Dreamer: Hoe voel je je?

@ Knuffel: Super toch zo'n mooie echo! En al geslaagd voor een positiebroek?

@ Wie ik ben vergeten: sorry.

@ hier: Super onzeker nog steeds. Voel me ook totaal nog niet zwanger. Maar hopelijk gaat alles goed dit keer. 1 juni de eerste echo, dus dat worden nog wat spannende dagen voor het zover is. Morgen komt moeders voor moeders langs, dus dan ga ik voor jullie plassen;), met de hoop op nog meer dubbele streepjes in dit topic.

Veel liefs, Willes

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    mn streep was vrijdag echt een stuk lichter, dus gaat de goede kant op. Hoop vrijdag op een tuurstreepje.
    Hopelijk ist snel.1juni, voor ons beiden, want dan ist ook snel 30 mei! ;)

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Onewish: ik ga gewoon door met hopen dat de IUI toch nog wat moois brengen gaat en dat IVF/ICSI niet nodig zal zijn!

@Chantal: heb je blog gelezen. Het is ook allemaal niet eerlijk meis. Maar jezelf de schuld geven heeft ook niet zoveel zin. Misschien dat de stress wel bijgedragen heeft aan het moment waarop, maar als het daardoor mis is gegaan zat er toch echt iets al heel erg fout (ik hoop dat je me begrijpt;)). En wat een "goed nieuws" van de test, hopelijk snel een witte!!!

@Willes: nou een soort van geslaagd. Heb een rokje en een witte spijkerbroek gekocht. Een blauwe hadden ze niet, maar een dinnetje zei vanavond dat ik die van haar misschien wel zou passen... En die onzekerheid is er bij mij nu nog steeds hoor (en ik heb vanmorgen nog moge spieken), geen idee of dat nog wel weg gaat:cool::cool:. En thanks voor het plassen namens alle wana-be-moms die het nodig gaan hebben!!! (ik mocht helaas niet meedoen vanwege de hernia operaties:x:x).

Fijne avond dames!!!

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @POM: Jumbo en AH verkoopt het.
    Ik ben het de dag voor IUI gaan drinken en drink 1 glas per dag.
    Drink het nu nog steeds.

@Chantal: lees iets over jezelf de schuld geven?
    Het is echt jouw schuld niet hoor meis!
    Maar kan me het gevoel wel indenken.
    Dikke knuff.

@FM's: succes, ben benieuwd wat de eitjes aan het doen zijn bij jullie!

@Knuffel: wauw wat super weer!
    Onzekerheid wordt minder wanneer je de beeb goed voelt.
    Dan wordt het ook werkelijker.

@Willes: hier hetzelfde!
    Voel weinig (zeker vergeleken met de zwangerschap van mn dochter)
    Zo onzeker!
    Wat heb jij heerlijk vroeg een echo!

18. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.466
    1.044
    113
    Vrouw
    even kort, want moet naar bed.
    Chantal, knuffel voor jou!

Ik was gister jarig, supergezellig feestje gehad! En ben verwend. Kreeg van mijn man een vuurkorf. Van mijn ouders had ik laatst al een duikcursus gekregen en van de rest van de familie en vrienden en man krijg ik een ballonvaart!!:D en een standaard voor mijn hangstoel!:D
    1e wachtweek zit er ook bijna op. Heb vandaag al hele dag een trekkerig gevoel in mijn onderrug en onderbuik:(

19. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Chantal lieve meid,het is echt niet jouw schuld. Denk dat alsjeblieft niet. Ik hoop ook dat het snel 30 mei is voor jou. (en ook voor mezelf hihi) Fijn dat de strepen minder worden.

Willes,ik duim voor een goede zwangerschap!! Voor jou natuurlijk ook Dreamer.
    Jordan,welkom.
    Zwaaistaart,nog gefeliciteerd en leuke kadootjes!

Ik heb Pom bij de AH kunnen krijgen. Idd heel duur. Vanochtend eerste slijm gespot,dadelijk FM echo! Ik vind het spannend worden. Ik ben trouwens vergeten gisteren om 20:30 online te komen :( Wat een prachtige dag is het vandaag. En de hele week blijft het zo,dat doet me goed.

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ja heerlijk hè, dat weer? Goed voor ons vit D gehalte waar iedereen in NL tekort aan heeft. Vandaar gister dus maar pilletjes grhaald, idem de omega 3, zoals ze in DD aanraden. En vanmiddag heeeelijk in de tuin zonnen :)

En.....
    ** Er....was er 1 jarig, hoera....hoera.... Ik kan je wel niet zien maar dat was JIJ!!! Nog van harte meis!! Wat een onwijs leuke cadeas allemaal zeg!!!

Lieve meiden fijne dag allemaal!! Geniet van het weer, hopelijk hebben jullie net als ik een vrije dag!

Liefs Chan

Deel Deze Pagina