Nieuw topic starten met iui

Discussion in 'MMM clubs' started by wendy86, Mar 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy86

wendy86 Actief lid

Apr 29, 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Nou onze eerste iui is een feit!! :) we mochten in het lab zelfs kijken door de microscoop! Wow wat was dat apart zeg, zoveel kikker visjes wat heel hard door elkaar zwom :p Het zaad zag er goed uit zei ze. Weet verder niet precies hoeveel het er waren maar Ag je hebt er maar 1 nodig ;)

Het viel me reuze mee alleen die klem inbrengen vond ik pijnlijk.. Nu is het dus afwachten. :)

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hi wat gaaf zeg!!! dat je door de microscoop mocht kijken, leuk man! Was je toevallig wezen plassen voor de iui? Dat moetje namelijk niet doen, met volle blaas kunnen ze beter bij je baarmoedermond. Ik heb 1poging net voor de iui geplast en toen was het ook pijnlijk, toen vertelde ze dat.
    Veel succes op de wachtbank!

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Wendy, leuk zeg, dat je ff mocht spieken :) Spannende afwacht weken nu. Ik ga voor je duimen! :)

4. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Wendy,leuk dat je mocht kijken! Dat mocht ik niet. Ik heb gelukkig geen pijn gehad ahoewel ik altijd moet plassen. Trouwens ik had wel veel buikkrampen achteraf door die tang. Heel veel succes!

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Even kort een berichtje van mij!

Spannende tijden voor veel meiden hier. Voor de dames die voor de eeste keer "aan de beurt" waren/zijn: denk aan mij!!! Hier eerste keer raak! En met niet heel veel zwemmers kan het best heel goed gaan hoor!!!

Even ego: Lees ik overal dat de energie weer terug komt richting de 12 weken, bij mij is alle energie echt wel. Ben helemaal op...
    Heb een hele drukke week gehad (schoonmoeder, werk en dan ook nog een leuk feestje gisteren), maar nu dus echt op. Ben doodmoe, maar kan niet slapen:(:(.
    Dus alles maar even rustiger aan gaan doen denk ik (nou is dit weer voor mij ook niet echt top, maar goed daarover klaag ik niet, ben veels te blij met mooi weer:D).

Voor nu dikke knuffels voor iedereen en ongetwijfeld tot snel!!!

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik zit nog buiten na onze geslaagde bbq. Vanochtend een laatste test gedaan: op de dag dat ik 12weken zou zijn was mijn test, 4wkn na de mk, omowit. Dus nu hopen dat de ongi snel volgt!!

7. Molitalia

Chantal,fijn dat de test nu eindelijk wit is,hoe cru het ook moge klinken.

Knuf,ik hoop ook dat de gyn hier raak geschoten heeft :D

Bah,ik kan niet slapen. Maar een paar uur slecht geslapen. En ik zit nog wel in het mooie Scheveningen. Lekker aan zee.

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Chantal: hopelijk kan je nu snel verder!
    Zal wel heel dubbel voelen om zo te moeten testen.

@Adriana: kan je extra lang genieten van de mooie zee :p

9. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden!

Beetje druk gehad, lekker geshopt gister en gezwommen
    vandaag gaan we weer bruinbakken en zwemmen hihi

morgen moet ik weer voor fm, ben benieuwd
    xx

10. Molitalia

Dreamer,tis goed ik ben mooi terug m'n nest ingegaan en heb nog 3 uur geslapen :D

One,zit je ook aan zee? Tis hier zo heerlijk en ik geniet van het prachtige weer. Dat doet een mens zo goed!

11. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Niet aan zee, Maar heel groot meer , achter ons huis.... zitten op een steigertje hihi

zit er nu nog niet, maar gaan we vanmiddag heen.
    x

12. Molitalia

Soo lekker!! Het word volgende week wel minder heet,maar 15 graden en regen BAH. Ik ga lekker wandelen nu.

Xx

13. wendy86

wendy86 Actief lid

Apr 29, 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @chantal; nee had juist niet geplast van tevoren had dat hier al eens gelezen :)

Verder geniet lekker van het mooie weer allemaal!

Dikke knuffel

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    en one? wat was de score? x

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    4 weken na de mk lijk ik dan een eisprong te hebben gehad. Na 3,5 wk van vage twmps en een paar dagen 36,7 was het vandaag 37,1. Benieuwd of die dat morgen ook is.

16. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,466
    1,044
    113
    Female
    OneWish, hoe was FM?
    Chantal, Fijn dat er waarschijnlijk een eisprong geweest is! Kan je verder!

Ik ben ongesteld geworden:(. Echt balen! Maar heb er niet om hoeven huilen deze ronde.... Ik merk dat ik al zo veel minder hoop heb dat de 1e 2x. We lassen nu een pauze in en gaan dan ws op zoek naar ander ZH.
    Wie heeft ervaring met ZH rondom Arnhem?
    Ik merk dat ik het wel moeilijk vind dat het bijna 17 juni is. Vorig jaar op 17 juni had ik na bijna 2 jaar proberen een positieve zwangerschapstest. Voor het eerst! en nu zijn we bijna een jaar verder en is er niet weer een positieve test bij gekomen...

17. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vanmorgen fm gehad, de grootste links was nu 18 mm,
    de andere weet ik niet, maar schat dat die nu links ook 16 mm en rechts 15mm zijn.
    dus vanavond om half 7 pregnyl laten zetten, en woensdag iui 7
    xxx

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    one ik duim met elke vezel in mn lijf voor jou dat dit hem mag worden!!!
    zwaaistaart ik pb je ff over zkh. Ik herken je gevoel. Bij ons zat er deze keer een jaar tussen maar daarvoor ook ruim 1,5 jr. Je wordt zo op de proef gesteld. Kom je nog wel meekletsen af en toe?

19. Molitalia

Zwaaistaart,knuffel van mij meis :( Kan me heel goed voorstellen dat het zeer doet. Hopelijk kun je snel bij een ander zkh terecht.

onewish,ontzettend veel geluk gewenst met je IUI. Laat hem dit nu eens zijn. Ik duim voor je.

chantal,fijn dat je een eisprong hebt gehad,kun je tenminste weer verder.

Hiero: ik geloof er niets van dat mijn IUI is gelukt ook al kan ik daar nog niets van weten. Mijn hoofd staat nu al onder de pukkels terwijl dat normaal pas is rond NOD en dat duurt nog een dikke 8 dagen ofzo. Heel vaag. Ik reken maar nergens op,valt het ook niet tegen ;)

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dames, voor iedereen een dikke knuffel.
    Als alles volgens plan verloopt heb ik het na woensdag een stuk minder druk, ik dan weer mee te komen kleppen!!

Voor nu dus even knuffelssssss

Share This Page