Nee heb t nog nooit zelf gedaan, dus ze zij beter als je hier gwn even komt dan dat het misgaat... ach ik vind het niet erg om smiddags te komen wie weet , misschien brengt dat een keer geluk haha.. Ga ff t schema aanpassen..xx
Wie, wat, waar Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar Onewish: Ronde 20 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4 mislukt... Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong (FM) afspraken 3 april: Adriana76: bespreking uitslagen (spannend!) IUI behandeling 9 maart: Willes 17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm 19 maart: Zwaaistaart 20 maart: Knuffel 20 maart: Onewish 1 follikel 21,5 mm Anders Wanneer testen 23 maart: Willes 31 maart: Chantal85 3 april: onewish Zwanger
Knuffel wat goed! En super dat je gyn dat goed heeft ingeschat! succes dinsdag he Onewish, dat is echt een superei! jij ook succes dinsdag! Gisteravond ovitrelle gezet, ging goed. Vond hem minder pijnlijk dan de pregnyl. Op naar morgen Oja, ik had aan de fertiliteitsarts gevraagd of je de avond van de pregynl wel of niet moet/mag vrijen, maar zij adviseerde omdat niet te doen, omdat er dan te weinig tijd tussen zat met de inseminatie (1,5 dag) dus daar hebben we ons braaf aan gehouden
@knuffel: super man! Wel weer een verschil want ik moet altijd precies 40u later en dat zou in jouw geval dus 14.00 zijn, maar jij moet 'sochtends? En ik me al helemaal druk maken dat ik deze ronde 45min later had gespoten (wekker was niet afgegaan omdat tel uit was gevallrn en ik was druk aant koken) maar als je zien dat er dus in andere zkh ook minder tijd tussen zit relativeert dat weer de boel! Ik ga voor je duimen!! Heb pas een heel pleidooi voor one's eitje gehouden en moet je kijken hoe die is gegroeid!! One lieverd superrrrr! Zal de aanmoediging hier ook nog wel even plaatsen! Ik duim voor jullie en verwelkom jullie dinsdag met open armen op de wachtbank!!
Binnen korte tijd veel mensen op de wachtbank!!! Rete spannend allemaal! Fijn dat de ovitrelle minder pijn deed (alhoewel geen pijn nog beter is natuurlijk, ben benieuwd vanavond...). Daar gaan wij ons ook braaf aan houden, sterker nog het worden wel 3 dagen.... Op advies van de gyn, we zullen zien...
Zou ik me zeker geen druk om maken. In eerste instantie zei de gyn: spuiten maar tussen 6 en 10 uur vanavond.... Uietindelijk werd het: doe maar meer richting 10 uur, dan zit je dichter in de buurt van de 36 uur voor die tijd. Jij hebt dus nogal invloed op de eieren groei, jou hou ik te vriend. Zorg jij voor wat lekkers opde wachtbank? Dan kom ik met een grote pot thee..... (en kussentjes, die bankjes zijn altijd zo hard...).
allerliefst en alleraardigste eitjes van One en Knuffel. Ik weet zeker dat jullie ons versteld kunnen doen staan! Laten jullie maar eens even zien hoe goed jullie springen kunnen! Ik ken nog wel een paar leuke vriendjes om met jullie te spelen. Ja echt hoor! Ze zijn alleraardigst en komen binnekort naar jullie toezwemmen. Wees gastvrij en laat ze bij je binnen, dan weet ik zeker dat jullie samen iets prachtigs gaan creëren! Luister maar goed naar mijn wijze raad! Daarna weet ik nog wel een mooi plekje waar jullie samen kunnen wonen. In een mooi nestje genaamd de baarmoeder. Als jullie daar nu eens braaf 9 maanden wonen, dan mogen jullie daarna verhuizen naar een plek die aarde heet. Daar is het ook heel leuk en zullen 4 mensen genaamd "ouders" jullie vol liefde ontvangen en verzorgen. Zo'n mooi aanbod kunnen jullietoch niet afslaan?! Dus doe maar goed je best! Liefs Chanty
hahahha idd chan jou toespraak heeft geholpen! hopen dat die ook in mijn baarmoeder komt wonen! kuss!! dames mijn duimen draaien ook voor jullie!! spannend allemaal weer. xxx
*****Hoe staan jullie partners in het hele gebeuren?***** Hoor iedereen alleen over zichzelf maar ben wel nieuwsgierig hoe dat bij jullie is!
Mijn vriend is erg positief elke ronde maar weer... gelukkig want zo sleept hij mij er wel doorheen, ben zo'n hormoon bom soms Verder ziet ie wel erg op tegen ivf / isci mja ik ook vind dat erg eng, maar als t nodig is gaan we er natuurlijk wel voor.. en bij jou ? xx
Mn lief steunt me door dik en dun. Gaat alle IUIs mee al hoeft dat natuurlijk niet. En toen ik in een dip zat vroeg hij zelfs vrij voor een FM. We hebben wel onze ups en downs gehad op liefdesleven gebied door het verplichte werk, maar momenteel zitten we in een up.
Oke wat lief! jaa de mijne gaat ook elke iui mee, en gaat dan naast me staan me hand vast houden , zo cute!
En mijn ei dan? Ik moest om 23.00 uur pregnyl spuiten en dan om 10.45uur weer melden bij gyn (dus bijna 36 uur later) wel bijzonder dat er zo'n verschil in zit he, valt me steeds weer op.... Ik laat jullie morgenavond pas weten hoe het gegaan is, moet na de IUI naar het werk...
Oh meiden wat spannend allemaal!! Ik ga keihard voor jullie duimen dat de eitjes en zaadjes goed luisteren en doen wat ze geacht worden te doen Chantal en One,ik hoop dat jullie de dans voor IVF ontspringen. Dat lijkt me helemaal hel. Die punctie en hormonen,brr Ik zou trouwens willen dat wij ook konden beginnen want dat gewacht is zo nutteloos. Ik heb eindelijk weer gevoeld hoe mijn eitje gemaakt word (een jaar niet gevoeld!) Ik voel dat altijd een paar dagen na menstruatie en het doet flink zeer. Een paar dagen erna meestal eisprong. Mijn vriend is trouwens erg lief. Vanochtend moest ik weer keihard janken om niets omdat het kindjes worden niet lukt en ik er van baal. Toen was ik niet lief tegen hem en heb er al meteen spijt van Gelukkig vergeeft ie me meteen en weet me altijd vrolijk te krijgen. Hij maakt zich niet zoveel zorgen om het zwanger worden. Ik zou dat ook niet moeten doen,de oorzaak is bekend (ziekte) maar ben bang dat er mischien ook andere dingen meespelen.
Whahaha, geweldig. Je moet wel een heel dom ei zijn wil je hier niet naar luisteren. Thanks, dit MOET een goede reden zijn voor die eitjes om hun werk te doen!!!!
eitje van zwaaistaart, het verhaaltje is ook voor jou! Luister maar goed, dan belonen we je met mooie felicitatiekaartjes als je verhuist naar je nieuwe huis op aarde
Over hoe wij er samen in staan, of eigenlijk Knuffelman. Da's hier wel een beetje een verhaal. Wij zijn begonnen niet omdat iemand biologische een klok had die ging tikken, of omdat de wens er nu eenmaal altijd geweest is. Wij riepen al jaren: "we willen wel kinderen, maar nu nog niet". Maar hoe lang kan je dat uitstellen. Nou tot oktober 2009 dus. Toen hebben we puur rationeel de beslissing genomen om te gaan starten. Want ik werd niet jonger, en ik heb altijd het idee gehad dat wij niet 1, 2, 3 zwanger zouden zijn (waarom??? geen idee). Maar door die rationele beslissing was er dus niet direct een echte drive. Bij mij kwam die wel heel snel, en zeker na de eerste VMK (in ronde 4). Bij Knuffelman duurde dat veel langer. En tot op de dag van vandaag levert dat bij vlagen discussies op. Ik mis toch een stukje betrokkenheid. Hij zal eigenlijk nooit eens vragen of ik denk dat het raak is. Hij had geen idee van waar ik mijn cyclus zat. Heb heel lang het idee gehad er alleen voor te staan. En dat is bij vlagen best heel "eenzaam" geweest. Na de 2e mk was dan ook hetgene waar ik het meest tegenop zag dat ik er iedere keer weer voor moest zorgen dat we op tijd aan de klus gingen, en dat het ook nog leuk bleef.... Da's bijna onmogelijk. Tuurlijk hebben we er heel vaak en lang over gesproken en in de loop van de tijd gaat het steeds een stukje beter. Maar heel eerlijk.... in die zin ben ik wel heel blij met de IUI. Dan staan er harde afspraken, daar kan je niet omheen en we weten dat ook beide.... Geen gedoe van: oh, we moeten aan de klus, maar als ik dat zo zeg wordt het niets.... Toevallig hebben we vorige week heel lang in bed liggen praten hierover, en ook dat ik nu bijna als een zakelijk iets zie. Toen zei hij ineens: "ik heb het je wel moeilijk gemaakt he???". En dat kon ik alleen maar beamen. Zo, een heel verhaal en het klinkt misschien allemaal wat negatief, maar ik hou zielsveel van hem (en hij van mij). Maar op dit vlak..... Ach, het is een man zullen we maar zeggen
Knuffel, fijn dat jullie hebben kunnen praten. Hopelijk staat hij er langzaamaan anders in. En gelukkig kun je op een forum ook je verhaal kwijt. Mijn man wilde int begin ook niet naar de dokter. Had zoiets van "we kijken t nog wel ff aan". Uiteindelijk mijn zin doorgezet en gelukkig stemde hij in. Hij was ook bang dat het aan hem zou liggen en ik m zou verlaten. Hij is een stuk nuchterder dan ik en dat relativeert maar frustreert soms ook! En dan botst het wel. Belangrijkste is dat je in gesprek blijft!