POM helpt bij de innesteling. Ik ben 1 of 2 dagen voor de IUI begonnen. Of het hier geholpen heeft weet ik niet. Misschien hielp het wel té goed Maar bij de volgende IUI ga ik toch weer aan de POM. Je moet idd de 100% cranberry hebben. Ik vind het vreselijk smerig (en duur idd) maar alle beetjes helpen! @Wendy: ik zou vanavond doen. Hier nog nooit Pregnyl oid gespoten, dus geen idee wanneer ze dat doen. Ik lees altijd overal vanaf 18 mm, dus ik zou het vanavond doen. @All: HCG is nog niet weg en mn schildklier gaat ook weer te snel. Nu mn meds aangepast en duimen maar dat mn schildklier snel weer normaal werkt. Anders kan ik alsnog niet starten bij mn volgende cyclus!
Lees jullie reacties nu pas. Heb dus gewoon zaterdag de iui. Wel al vroeg om 8 uur zaad al inleveren. Moet morgen om half 6 savonds de pregnyl spuiten maar denk dat ik het stiekem 2 uur later pas spuit Dreamer de POM is toch juist de granaatappel en niet die met cranberry??? Ik heb juist die alleen 100% granaatappel.
Oeps ik dacht ook de 100% granaatappel. Wendy,de laatste IUI was mijn ei ook 1,6 mm en ik heb toen de dag erop pregnyl gespoten. De ochtend van de IUI voelde ik mijn eisprong en eitje was idd al weg. Succes. Zooo ik ben terug van het zkh en het valt niet tegen Ik begin met een nieuwe IUI na de ongi (volgende week donderdag) Omdat mijn LF zo kort is gaat ze echo's maken om het progesteron te meten. Net ook nog een echo gehad. Ik krijg nu 50 eh puregon omdat ik met 75 nogal heftig reageerde. Fijn dat ik weer verder kan,wachten is toch saai.
Wie, wat, waar lijstje Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF -27jaar Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,zaad matig. 1 juli spuiten IUI 3 Zwaaistaart: Ronde 33 (augustus 2009) ronde 9 sinds MA: IUI-3; 29 jaar Onewish: Ronde 22 ( sinds mei 2010 ) 6xiui mislukt! nu ivf/icsi - 22 jaar Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: Herstellen van BBZ! April VMK, Mei BBZ. IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Milow: sinds januari 2010 bezig voor een eerste kindje, partner heeft slecht zaad, juni 2011 1ste iui poging en zwanger met 23 weken bevallen van een zoontje(overleden) Milow*, 2e kindje iui 1 en 2 mislukt nu in begin ronde 3 Pruts27: Sinds april 2010 bezig voor 2e kindje. December 2010 zwanger, vroegtijdige miskraam januari 2011. Zomer 2011 conclusie slecht zaad. Optie IUI. Nance89: Sinds november 2011 bezig in het zh voor 1ste kindje. Partner slecht zaad, 2 negatieve samenlevingstesten. 3 rondes clomid, nu 3de ronde IUI. 22 jaar. Es1983: Sinds april 2011 bezig voor een kindje. Februari begonnen in het ziekenhuis. Eerste ronde clomid 50 mg. 2e en 3e rondes hormooninjecties, geen inseminatie, twee keer negatieve samenlevingstesten en nu een positieve. Zaadjes van mijn man zijn goed. 14 juni positieve test. 28 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 87,5eh en ovitrelle/pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 150mg, daarna pregnyl. Willes: puregon 75EH en ovitrelle/pregnyl. Milow: pregnyl en na iui 3x2 maal daags utrogestan Es1983: Clomid 50 mg, Purogon 25/42(pregnyl), purogon 33(ovitrelle) Nance89: Puregon 50eh daarna pregnyl Adriana: 50 eh puregon,dan pregnyl (FM) afspraken 12 juni: Nance89 FM CD 10 20 juni: Wendy86 FM CD 10 28 juni: chantal85 afspraak Gent 28 juni Adriana eerste FM dag 1 (kijken of alles weg is) IUI behandeling Wendy86: 23 juni iui2 Anders 5 juni: Dreamer bloedprikken hcg 11 juni: Dreamer uitslag weefsel BBZ Wanneer testen Onewish 13 juni Zwanger en uitgerekende datum Knuffel - 11 december Willes - 18 januari Es1983 - 21 februari De hemel is weer een sterretje rijker: Chantal85: april 2012 Dreamer83: april 2012 + mei 2012 Zo,effe mezelf bijgewerkt.
Hello ladies. Hier weer eens een teken van leven van mij. (al is het wel een enorm ego-berichtje, bij voorbaat mijn excusses) De bijna absurde drukte van de laatste tijd lijkt me nu dan eindelijk op te breken. Heb een authentieke griep te pakken. En hoe, ik heb de afgelopen paar dagen echt voor oud vuil in mijn bed gelegen. Aardige koorts, keelontsteking, hoofdpijn, hoesten tot overgeven aan toe... Niet echt fijn dus. En dat boven op mijn enorm lage energie-level. Maandag waren we nog bij de VK en alles was goed!!! Wel 2 dgn terug gezet in zwangerschap (op basis van alle echo's), maar ach wat zijn 2 dgn op 9 maanden. We waren dus weer helemaal opgelucht. Maar nu weet ik het zo net nog niet... Heb zo hard gehoest, en ben zo beroerd geweest, ben beetje bang dat er iets mis zal zijn. De vorige keer ben ik ook heel erg verkouden geweest en uiteindleijk bleek het toen dat het rond die tijd mis gegaan is. Ik doe mijn best er niet te veel over na te denken, maar kan het niet helemaal verbannen. Mijn lijf speelt weer een spelletje met me, lijk wel weer minder gevoelige boobs e.d. te hebben... Ik heb wel alles gelezen, maar op alles reageren is niet te doen. Ik zal proberen weer een beetje bij te blijven en dus weer te gaan reageren. Knuffels voor iedereen!
Wie, wat, waar lijstje Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF -27jaar Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,zaad matig. 1 juli spuiten IUI 3 Zwaaistaart: Ronde 33 (augustus 2009) ronde 9 sinds MA: IUI-3; 29 jaar Onewish: Ronde 22 ( sinds mei 2010 ) 6xiui mislukt! nu ivf/icsi - 22 jaar Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: Herstellen van BBZ! April VMK, Mei BBZ. IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Milow: sinds januari 2010 bezig voor een eerste kindje, partner heeft slecht zaad, juni 2011 1ste iui poging en zwanger met 23 weken bevallen van een zoontje(overleden) Milow*, 2e kindje iui 1 en 2 mislukt nu in begin ronde 3 Pruts27: Sinds april 2010 bezig voor 2e kindje. December 2010 zwanger, vroegtijdige miskraam januari 2011. Zomer 2011 conclusie slecht zaad. Optie IUI. Nance89: Sinds november 2011 bezig in het zh voor 1ste kindje. Partner slecht zaad, 2 negatieve samenlevingstesten. 3 rondes clomid, nu 3de ronde IUI. 22 jaar. Es1983: Sinds april 2011 bezig voor een kindje. Februari begonnen in het ziekenhuis. Eerste ronde clomid 50 mg. 2e en 3e rondes hormooninjecties, geen inseminatie, twee keer negatieve samenlevingstesten en nu een positieve. Zaadjes van mijn man zijn goed. 14 juni positieve test. 28 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 87,5eh en ovitrelle/pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 150mg, daarna pregnyl. Willes: puregon 75EH en ovitrelle/pregnyl. Milow: pregnyl en na iui 3x2 maal daags utrogestan Es1983: Clomid 50 mg, Purogon 25/42(pregnyl), purogon 33(ovitrelle) Nance89: Puregon 50eh daarna pregnyl Adriana: 50 eh puregon,dan pregnyl (FM) afspraken 12 juni: Nance89 FM CD 10 20 juni: Wendy86 FM CD 10 28 juni: chantal85 afspraak Gent 28 juni Adriana eerste FM dag 1 (kijken of alles weg is) IUI behandeling Wendy86: 23 juni iui2 Anders 5 juni: Dreamer bloedprikken hcg 11 juni: Dreamer uitslag weefsel BBZ Wanneer testen Onewish 13 juni Zwanger en uitgerekende datum Knuffel - 11 december Willes - 18 januari Es1983 - 21 februari De hemel is weer een sterretje rijker: Chantal85: april 2012 Dreamer83: april 2012 + mei 2012 Ik zie dat ik hier al op 11 dec stond. Dan klopt het nog! Es, gefeliciteerd!!! Het wordt hoog tijd voor meer roze, ik duim voor jullie allemaal!!!
Zo iui 2 is ook weer een feit! Maar wat ging het slecht vanmorgen zeg mijn vriend kon zich niet concentreren vanmorgen maar wat wil je om 7 uur smorgens maar goed het is gelukt al had ik donderdag 3 uur na de pregnyl een erge steek aan me rechterkant in me buik. Had zelf het gevoel dat ik toen al de eisprong had! Zou dat kunnen zo snel na de pregnyl ?? We hebben het donderdag wel nog gedaan. Nou de wachtweken zijn dus weer begonnen.
Hai! vannacht teruggekomen, weinig geslapen maar toch even hier spieken. Er staan geen nieuwe nod's op de lijst, ik zal mijn lijstje zo es bijwerken. Ik denk vrijdag mijn eisprong te hebben gevoeld, ben benieuwd, zou toch leuk zijn, een buikband met zo'n stempel erop "made in Egypt" liefs!
Wie, wat, waar lijstje Chantal85: 37e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF mislukt- 2nd opinion in Gent28.6- oz naar hh mkn loopt, in totaal **** -27jaar Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,zaad matig. 1 juli spuiten IUI 3 Zwaaistaart: Ronde 33 (augustus 2009) ronde 9 sinds MA: IUI-3; 29 jaar Onewish: Ronde 22 ( sinds mei 2010 ) 6xiui mislukt! nu ivf/icsi - 22 jaar Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: Herstellen van BBZ! April VMK, Mei BBZ. IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Milow: sinds januari 2010 bezig voor een eerste kindje, partner heeft slecht zaad, juni 2011 1ste iui poging en zwanger met 23 weken bevallen van een zoontje(overleden) Milow*, 2e kindje iui 1 en 2 mislukt nu in begin ronde 3 Pruts27: Sinds april 2010 bezig voor 2e kindje. December 2010 zwanger, vroegtijdige miskraam januari 2011. Zomer 2011 conclusie slecht zaad. Optie IUI. Nance89: Sinds november 2011 bezig in het zh voor 1ste kindje. Partner slecht zaad, 2 negatieve samenlevingstesten. 3 rondes clomid, nu 3de ronde IUI. 22 jaar. Es1983: Sinds april 2011 bezig voor een kindje. Februari begonnen in het ziekenhuis. Eerste ronde clomid 50 mg. 2e en 3e rondes hormooninjecties, geen inseminatie, twee keer negatieve samenlevingstesten en nu een positieve. Zaadjes van mijn man zijn goed. 14 juni positieve test. 28 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 87,5eh en ovitrelle/pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 150mg, daarna pregnyl. Willes: puregon 75EH en ovitrelle/pregnyl. Milow: pregnyl en na iui 3x2 maal daags utrogestan Es1983: Clomid 50 mg, Purogon 25/42(pregnyl), purogon 33(ovitrelle) Nance89: Puregon 50eh daarna pregnyl Adriana: 50 eh puregon,dan pregnyl (FM) afspraken 27 juni: uitslagen bloedoz naar hh mkn 28 juni: chantal85 afspraak Gent 28 juni Adriana eerste FM dag 1 (kijken of alles weg is) IUI behandeling Wendy86: 23 juni iui2 Anders Wanneer testen Wendy86: 7 juli Zwanger en uitgerekende datum Knuffel - 11 december Willes - 18 januari Es1983 - 21 februari De hemel is weer een sterretje rijker: Chantal85: april 2012 Dreamer83: april 2012 + mei 2012
Chantal, dat zou super zijn natuurlijk! Lekkere vakantie gehad? Wendy, succes met de wachtweken! Knuffel, hopelijk gaat je energie-level snel weer omhoog! Ik heb verwijzingen voor ZH gekregen en ga woensdag ochtend even bloed laten prikken. Wordt VitB12, B11 en D ook weer even gecontroleerd, en natuurlijk mijn schildklierwaardes. Ben benieuwd wanneer we terecht kunnen voor de intake. Huisarts had het over wachttijd van 3 dagen, dus zal komende maand toch wel moeten lukken
Welkom terug Chantal. Dat zou zeker leuk zijn, heb je een leuke vakantie gehad? Even vraagje over de POM want snap nu niet meer welke ik nou moet hebben. De 100% granaatappel of de 100% cranberry??? Heb ze nu voor de zekerheid maar allebei gekocht hahah..
zwaaistaart: intake, help me even wendy: granaatappelsap misschien kan je de ander nog ruilen al is cranberry sap wel heel goed voor verhelpen van blaasontsteking
Toch wel de granaatappel hè.. Die had ik Vrijdag al gehaald en had net die cranberry gehaald die bewaar ik wel want heb vaak met me blaas..
Wendy,erg he om 7 uur ochtend mogen inleveren. Wij hebben dat probleem hier ook vaak helaas. Misschien dat je je eisprong al bijna had en dat de pregnyl dat net even eerder laat gebeuren? Chantal,welkom terug! Zou idd leuk zijn zo een buikband hihi. Zwaai,hoop dat je waardes goed zijn en je snel op gesprek kunt! Wachten is maar saai. Zo,ik ben weer terug van graspop metal meeting (festival in Belgie) Er waren echt iets van 160.000 mensen en we hebben 2 nachten op de camping geslapen daar met vrienden dus ik ben goed gaar. Heerlijk was het om na 3 dagen weer te douchen en eens een keer geen koude voeten te hebben door regen. Donderdag moet ik ongi worden en hoofd zit onder de puisten dus het is weer niet raak
@Wendy: 7 uur is toch ook geen tijd. Wel stoer dat alles toch nog gelukt is!!! Nu maar weer op die vreselijke wachtbank! Kopje thee??? @Chantal: welkom terug in het koude en natte NL! Doe maar die buikband, zou wel heel gaaf zijn!!! @Zwaai: juli zou dan toch zeker wel moeten kunnen!!! Toch wel weer spannend lijkt ma, zo'n nieuw ziekenhuis! @Adriana: klinkt als een vermoeiend maar leuk weekend! Nu lekker bijkome (en opwarmen) dus Hier net nog even bij ed VK geweest. Maakte me toch zorgen om de kleine na het zo beroerd zijn afgelopen week, maar alles was gelukkig oke. Ik voel me niet meer zo beroerd als van de week gelukkig, dus hoop dat ik de griep nu overwonnen heb!! Weinig testers op het lijstje! In vind dat het wel weer tijd wordt voor wat roze!! Knuffels voor iedereen!
Knuf,sorry ik vergat je helemaal! Ik hoop dat je weer helemaal opgeknapt bent in ieder geval! Fijn dat met beeb alles goed is. Ik zou ook ongerust zijn hoor en geef je groot gelijk dat je naar de vk bent gegaan. 16 weken alweer,tijd gaat snel
Geeft toch niets gekkie. Ik ben er ook niet zo vaak! Ik ben er nog niet helemaal hoor, maar het einde is in zicht zeg maar. Ik zal mijn banner nog even aanpassen, ben 2 dgn terug gezet. Knuffel!
bedankt meiden voor t warme welkom thuis, is dan ook wel t enige warme hier in NL brrrr Knuf fijn dat alles er goed uitzag en je weer aant opknappen bent!
ha meiden, las dit net in ander puregon topic en moest het even delen voor de meiden waarvan man/vriendlief niet veel zwemmers heeft: