Nieuw topic starten met iui

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wendy86, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.458
    1.039
    113
    Vrouw
    Adriana, klinkt leuk dat festival!
    Chantal, ik heb intake in ander zh ivm verhuizing. Kan 11 juli al terecht, dus dat is lekker snel! Komt tot nu toe heel professioneel over, hopelijk houden we dat gevoel als we er geweest zijn. (al 1 groot voordeel is dat ze de fertiliteitspoli helemaal los gekoppeld hebben van gynaecologie, dus geen dikke buiken meer in dezelfde wachtkamer!)
    En Chantal, jij succes morgen! Ben heel benieuwd!

hoe is het met de rest?

2. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.458
    1.039
    113
    Vrouw
    Wie, wat, waar lijstje
    Chantal85: 37e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF mislukt- 2nd opinion in Gent28.6- oz naar hh mkn loopt, in totaal **** -27jaar
    Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,zaad matig. 1 juli spuiten IUI 3
    Zwaaistaart: Ronde 36 (augustus 2009) ronde 13 sinds MA: IUI-3; 30 jaar
    Onewish: Ronde 22 ( sinds mei 2010 ) 6xiui mislukt! nu ivf/icsi - 22 jaar
    Knuffel: ronde veel te veel:p (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar
    Wendy86: ronde ook te veel :p (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar.
    Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar.
    Dreamer83: Herstellen van BBZ! April VMK, Mei BBZ. IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar
    Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar.
    Milow: sinds januari 2010 bezig voor een eerste kindje, partner heeft slecht zaad, juni 2011 1ste iui poging en zwanger met 23 weken bevallen van een zoontje(overleden) Milow*, 2e kindje iui 1 en 2 mislukt nu in begin ronde 3
    Pruts27: Sinds april 2010 bezig voor 2e kindje. December 2010 zwanger, vroegtijdige miskraam januari 2011. Zomer 2011 conclusie slecht zaad. Optie IUI.
    Nance89: Sinds november 2011 bezig in het zh voor 1ste kindje. Partner slecht zaad, 2 negatieve samenlevingstesten. 3 rondes clomid, nu 3de ronde IUI. 22 jaar.
    Es1983: Sinds april 2011 bezig voor een kindje. Februari begonnen in het ziekenhuis. Eerste ronde clomid 50 mg. 2e en 3e rondes hormooninjecties, geen inseminatie, twee keer negatieve samenlevingstesten en nu een positieve. Zaadjes van mijn man zijn goed. 14 juni positieve test. 28 jaar.

Medicatie
    Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl
    Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod..
    Zwaaistaart: Gonal-F 87,5eh en ovitrelle/pregnyl
    Knuffel: ovitrelle voor eisprong
    Wendy86: 5 dagen clomid 150mg, daarna pregnyl.
    Willes: puregon 75EH en ovitrelle/pregnyl.
    Milow: pregnyl en na iui 3x2 maal daags utrogestan
    Es1983: Clomid 50 mg, Purogon 25/42(pregnyl), purogon 33(ovitrelle)
    Nance89: Puregon 50eh daarna pregnyl
    Adriana: 50 eh puregon,dan pregnyl

(FM) afspraken
    27 juni: uitslagen bloedoz naar hh mkn
    28 juni: chantal85 afspraak Gent
    28 juni Adriana eerste FM dag 1 (kijken of alles weg is)
    11 juli: Zwaaistaart intake ander ZH

IUI behandeling
    Wendy86: 23 juni iui2

Anders

Wanneer testen
    Wendy86: 7 juli

Zwanger en uitgerekende datum
    Knuffel - 11 december
    Willes - 18 januari
    Es1983 - 21 februari

De hemel is weer een sterretje rijker:
    Chantal85: april 2012
    Dreamer83: april 2012 + mei 2012

Zo, lijstje even aangepast. Ook even bijgewerkt welke ronde ik nu zit. Ronde 36! en ook al weer ronde 13 sinds MA. pfffffff toch wel weer confronterend...

3. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ha meiden,

Wij vertrekken zo naar het zkh in NL voor uitslagen bloedonderzoeken naar eventuele stollingsproblemen. Die uitslagen gaan bij de rest van het dossier en dan rijden we door naar gent, waar we vannacht een hotelletje pakken en morgenochten om half 11 de afspraak hebben. Ik heb al begrepen dat het daar vaak meeeega uitloopt, dus je blij mag zijn als je om 12u aan de beurt bent. E-reader mee, no problem!
    Misschien blijven we nog een nachtje, voor het geval ze onderzoek willen doen.

Waarsch hebben we wel WIFI int hotel, dus zal nog wel effe verslag komen doen.

liefs!

4. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.458
    1.039
    113
    Vrouw
    Chantal, dat worden dus 2 hele spannende dagen!
    Wel goed dat jullie lekker een hotelletje hebben geboekt. Dat zorgt ook weer voor ontspanning. Heel veel succes!

5. Es1983

Es1983 Lid

25 apr 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Chantal.
    Ik heb net een lichte bloeding gehad.
    Ik ben zo bang.

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    es ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Bel anders morgen het zkh, missch mag je langskomen?

Wij net aangekomen in Gent. Mooie kamer! Zo maar es eten.
    Uitslagen in NL waren goed, chromosomem duurt nog 2mnd.

7. Es1983

Es1983 Lid

25 apr 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vk gebeld en ik moet het gewoon even aankijken.
    Schijnt heel vaak voor te komen.
    Geniet lekker van het hotel en fijn dat de uitslagen goed waren.
    Heel veel succes..ik ga voor je duimen.

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Es: wat eng!
    Als het een klein beetje was en je hebt geen kramp, dan is het vaak innestelingsbloed.
    Maar snap dat je 1000 doden sterft op het moment.

@Chantal: super dat stollingsonderzoek goed was!
    Chromosomen duurt idd 3 maanden.
    Succes morgen!

@All: sorry sorry sorry, heb voor verwarring gezorgd :)
    Bedoelde idd de 100% granaatappel.
    Kwam doordat ik net zat te lezen over die cranberry dat ik dat typte.
    Mn hoofd is nog wat warrig door alle hormoontjes denk.

Ik val even hier weer in, heb zo'n vage en drukke week gehad dat ik geen tijd heb gehad om mee te lezen.
    Maar goed nieuws vanaf deze kant.
    Hcg was 1, dus officieel hcg vrij!
    En vandaag ongi geworden, dus de nieuwe ronde is in gegaan :D
    Supernetjes van mn lichaam dus.
    Alleen is mn schildklier van slag, dus duimen dat die snel weer goed werkt, anders kunnen we alsnog niet starten!
    Voor onze eerste poging moesten we ook al 3 maanden wachten door mn schildklier, dus hoop dat niet nog een keer mee te hoeven maken.
    Maar ik heb goede hoop, dus we gaan er vol goede moed weer voor.
    Op naar de 3x scheepsrecht :D

9. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.458
    1.039
    113
    Vrouw
    sterkte Es, ik zou ook bang worden!
    Chantal, geniet van het hotel en succes morgen!

Dreamer, hopelijk schildklier snel weer op de rit. Ik heb ook vanmorgen bloed geprikt, ben benieuwd of hij nog normaal doet!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Zwaaistaart: bekend met schildklierproblemen?
    Ik zit er helaas de rest van mn leven mee (of ik moet een operatie ondergaan, maar een litteken over je keel heen is nou niet iets waar ik naar uitkijk..)
    Was te verwachten dat ie na 2x kort zwanger geweest te zijn van slag raakte, maar leuk is anders.
    Is die van jou te snel of te langzaam?

11. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Dreamer,succes met je schildklier. Hopelijk hoef je niet 3 maanden te wachten,een maand pauze is te doen,3 maanden is gewoon je eigen rot vervelen!

Zwaai,had je eerst dikke buiken in de wachtkamer? Godzijdank bij ons niet anders werd ik gek. Alleen maar oude vrouwen voor een echo en jonge meiden ;)

chantal,ontzettend veel geluk en ik ben benieuwd wat ze je kunnen vertellen!

Es,ik hoop dat het gewoon nog wat innestelingsbloed is. Maar ik kan me voorstellen dat je bang bent. Zal aan je denken.

Hiero: morgen uitgangsecho. Als die goed is kan ik meteen avond's gaan spuiten :)

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    dreamer wat een optimistisch bericht, fijn om te lezen dat je je positivisme nog niet kwijt ben na deze heftige tijd.

Adriana, op naar een goed UG echo en een nieuwe ronde spuiten!

Truste dames!

13. Molitalia

Zoo UGecho was goed,vanavond weer spuiten! :D Ik baal trouwen echt van de puisten die ik krijg elke keer als ik ongi ben. Ook van die onderhuidse en die doen echt zó zeer. Krijg er haast een minderwaardigheidscomplex van. De buikpijn die ik heb zal me verder een worst wezen al verrekte ik vanacht van de pijn en vandaag ook.

Wie, wat, waar lijstje
    Chantal85: 37e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF mislukt- 2nd opinion in Gent28.6- oz naar hh mkn loopt, in totaal **** -27jaar
    Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,zaad matig. 1 juli spuiten IUI 3
    Zwaaistaart: Ronde 36 (augustus 2009) ronde 13 sinds MA: IUI-3; 30 jaar
    Onewish: Ronde 22 ( sinds mei 2010 ) 6xiui mislukt! nu ivf/icsi - 22 jaar
    Knuffel: ronde veel te veel:p (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar
    Wendy86: ronde ook te veel :p (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar.
    Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar.
    Dreamer83: Herstellen van BBZ! April VMK, Mei BBZ. IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar
    Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar.
    Milow: sinds januari 2010 bezig voor een eerste kindje, partner heeft slecht zaad, juni 2011 1ste iui poging en zwanger met 23 weken bevallen van een zoontje(overleden) Milow*, 2e kindje iui 1 en 2 mislukt nu in begin ronde 3
    Pruts27: Sinds april 2010 bezig voor 2e kindje. December 2010 zwanger, vroegtijdige miskraam januari 2011. Zomer 2011 conclusie slecht zaad. Optie IUI.
    Nance89: Sinds november 2011 bezig in het zh voor 1ste kindje. Partner slecht zaad, 2 negatieve samenlevingstesten. 3 rondes clomid, nu 3de ronde IUI. 22 jaar.
    Es1983: Sinds april 2011 bezig voor een kindje. Februari begonnen in het ziekenhuis. Eerste ronde clomid 50 mg. 2e en 3e rondes hormooninjecties, geen inseminatie, twee keer negatieve samenlevingstesten en nu een positieve. Zaadjes van mijn man zijn goed. 14 juni positieve test. 28 jaar.

Medicatie
    Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl
    Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod..
    Zwaaistaart: Gonal-F 87,5eh en ovitrelle/pregnyl
    Knuffel: ovitrelle voor eisprong
    Wendy86: 5 dagen clomid 150mg, daarna pregnyl.
    Willes: puregon 75EH en ovitrelle/pregnyl.
    Milow: pregnyl en na iui 3x2 maal daags utrogestan
    Es1983: Clomid 50 mg, Purogon 25/42(pregnyl), purogon 33(ovitrelle)
    Nance89: Puregon 50eh daarna pregnyl
    Adriana: 50 eh puregon,dan pregnyl

(FM) afspraken
    27 juni: uitslagen bloedoz naar hh mkn
    28 juni: chantal85 afspraak Gent
    11 juli: Zwaaistaart intake ander ZH

IUI behandeling
    Wendy86: 23 juni iui2
    Adriana76 28 juni IUI 3

Anders

Wanneer testen
    Wendy86: 7 juli
    Adriana76 21 juli

Zwanger en uitgerekende datum
    Knuffel - 11 december
    Willes - 18 januari
    Es1983 - 21 februari

De hemel is weer een sterretje rijker:
    Chantal85: april 2012
    Dreamer83: april 2012 + mei 2012

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Chantal: heb jij het mooie weer mee naar NL genomen? Thanks:D:D. Je bent nu in Belgie, ik ben heel benieuwd wat ze voor jullie kunnen en gaan doen! Spannend lijkt me toch!
    @Zwaai: fijn dat jullie nu al een goed gevoel bij het nieuwe zknhuis hebben. Dat scheelt wellicht! En zo'n lijst is soms inderdaad confronterend. Maar er komt een moment dat jij (en de rest) zich bijna onderaan in het roze mogen melden!!!
    @Es: oh nee meis, wat een schrik. Is het gestopt? En natuurlijk komt het vaker voor, maar dat willen we gewoonweg niet!!!
    @Dreamer: je klinkt inderdaad positief! Wat fijn. Ik hoop dat je schildklier meewerkt en dat jullie snel doorkunnen!
    @Adrana: wat goed dat de echo goed was! En hormonen kunnen inderdaad voor een "tweede jeugd" zorgen. Ik zit ook bij vlagen onder... Een minderwaardigheids complex moet je er niet van gaan krijgen hoor! Hoort er bij, en ja ik snap dat dat makkelijekr gezegd is dan gedaan... Maar probeer het naast je neer te leggen. Ook dis is (lekker afgezaagd) "voor een goed doel".

Hier alles zijn gangetje. Net iemand van de opvang over de vloer gehad. Het wordt nu wel heel echt ineens...:):)
    Het viel mij gisteren ineens op dat mijn buik best gegroeid is. Ik heb de afgelopen ruime week bijna alleen maar in trainings broek gelopen, gisteren weer mijn gewone broek aan:$. Geloof dat het nu toch wel zichtbaar is...

15. Es1983

Es1983 Lid

25 apr 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nog heel erg licht.
    Vandaag een echo gehad maar ze kunnen (nog) niets zien.
    De baby is nog te klein en kunnen dus niet controleren of het hartje klopt.
    Ik moet de komende twee weken afwachten.
    De gynaecoloog zei dat het van alles kan betekenen en dat het heel vaak voorkomt. Soms met een goede afloop en soms niet.

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    sorry niet zoveel tijd om te reageren, maar sluit me helemaal bij knuffel aan wat betreft reacties.

Gent update:
    Goed gesprek gehad. 9 buisjes bloed getapt, veel uitgebreider onderzoek dan in NL. Ik krijg kijkoperatie baarmoeder binnekort. Nu ist ook nog wachten op uitslag genetisch onderzoek in augustus in NL . 10sept hebben we afspraak in Gent om alle resultaten te bespreken. liefs

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Chantal: mag je nu tot die tijd niet zwanger worden eigenlijk?
    Wel fijn dat ze alles zo uitgebreid onderzoeken!

@Adriana: fijn dat de echo goed was.
    Op naar de 3x scheepsrecht!
    We wachten al een maand he, dus nog langer wachten gaat echt zwaar worden.

@Knuffel: na de 12 weken gaat het echt keihard!
    Geniet er maar lekker van.

@Es: zat er al wel een kindje?
    Sterkte met afwachten.

18. Es1983

Es1983 Lid

25 apr 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    De gynaecoloog zei dat de 'embryo' waarschijnlijk links boven in het vruchtzakje zit. ik heb er geen verstand van maar ik word er niet zekerder van.

Bijgevoegde bestanden:

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    meiden ik reageer de laatste tijd niet zoveel, komt dat ik aan de pil ben voor icsi, maar ik lees en denk aan jullie!

20. Molitalia

Dreamer,och ja jullie zijn al een maand aan het wachten. Oersaai. Je wilt gewoon verder! Kan me voorstellen dat het nu zwaar gaat worden. Gaan jullie nog op vakantie? Dan heb je nog iets om je op te verheugen. Ik wou een hele flauwe grap maken over vakantie en zwanger worden maar dat laat ik maar achterwege;)

chantal,fijn dat alles zo goed onderzocht word! Succes alvast met de kijkoperatie. Ik heb die ook gehad laatst alleen dan zonder die sneetjes die ze normaal in de buik maken.

knuffel,leuk leuk binnenkort kun je zwangerschapskleding kopen. Dat lijkt me het allerleukste! :D

Es,het zegt mij eerlijk gezegd ook niet zoveel. Het enigste wat je kunt doen is afwachten en dat is nu net het ergste. Ik hoop dat je op een of andere manier afleiding kan vinden zodat je niet gek word.

One,heb je last van de pil? Je moest 6 weken he?

Hiero: gisteren eerste naald erin gejast,deed nog zeer ook. En het is maar zo een klein ding.

Deel Deze Pagina