Hey meiden Vandaag om 13:00 tot 16:00 in t ziekenhuis geweest voor de infodag en priklessen Eerst gingen ze op een groot scherm uitleggen hoe de hele behandeling gaat, en kon je indien je nog vragen had deze stellen. Toen kregen we een mapje met alle medicijnen enz erin afspraken enz en informatie. En toen kwam het het PRIKKEN! Omste beurt moesten we naar voren komen en onzelf prikken. Ohh ik was echt wel erg zenuwachtig hoor, had zweethandjes hihi Als eerste ging er ook een jongstel net als ons, dat ging goed! toen kwam ik hihi , die man zag dat ik erg zenuwachtig was en ging me helemaal aanmoedigen dat ik het wel kon enz hihi erg lief! Dus ik pakte bij mijn buik een stuk huid en de naald er 1cm vanaf, en dan moest ik snel prikken...dan deed het geen zeer, eerst durfde ik niet zo goed, toen toch gedaan en je voelde er niks van! Alleen toen moest ik nog een stukje erin spuiten... heel me hand trilde haha maar t is me gelukt!! en ben supertrots ondanks mijn angst voor naalden heb ik mezelf geprikt! Net bij de apotheek geweest medicijnbriefjes gegeven, dat kan ik morgen allemaal ophalen. en dit zijn mijn afspraken alvast: 4-8 Beginnen decapeptyl 7-8 Stop met de pil 16-8 1e echo fm , en beginnen met puregon erbij. 22-8 2e echo fm Dat was het eerst wel zon beetje denk ik... xxx
Spannend one fijn dat het prikken meeviel. Hier morgen voor de fm! Ben erg benieuwd, heb namelijk al de hele avond rare steken in me buik. We zullen weer zien. Ik ga dit keer de dag na pregnyl de iui doen als dat mag.
Dank je Chantal. hmm in me handtekening kan ik die tekst niet meer in kleur doen heeft iemand een idee hoe dit kan
Net terug van het ziekenhuis. En mijn gevoel had gelijk, er zat niets! Alleen maar kleintjes. Heb al een paar dagen last van ongi gevoel terwijl ik het net vorige week geweest ben. Gister rare steken aan me rechterkant, zou dit dan de eisprong geweest zijn? Moest bloed prikken en kan vanmiddag om 4 uur bellen voor de uitslag! Ze heeft ook HCG aangekruist zag ik. Heb helemaal een dejavu gevoel met de vorige miskraam toen ging ik ook doodleuk voor een fm en zat er ook niets en met bloedprikken bleek ik zwanger maar mijn progesteron waarde klopte toen niet met een zwangerschap dus dat was een miskraam. Nu wachten tot 4 uur pfff..
Wendy: zie je handtekening wel in kleur hoor Ben benieuwd naar de uitslag, vertel! Update vanuit hier: Ik vandaag gebeld door dokter van k uit Gent. Deel vd bloeduitslagen was binnen en daaruit bleek toch een verhoogde schildklierwaarde. In de onderzoeken in NL was hij nog hoger geweest, maar voor NL maatstaven was het blijkbaar prima, maar voor de strengere Gent maatstaven niet. Het is voor een normaal mens zonder zwangerschapswens een prima waarde zei ze, niets om je zorgen over te maken. Maar wil je zwanger worden, dan is het het beste als hij wat lager zou zijn. Ik weet geen waarde moet ik zeggen, dat heeft ze niet gezegd. Zal ik 10 september wel horen. Anyway, ze heeft me een recept gemaild en vanmiddag meteen de pilletjes gehaald, elke ochtend eentje 30min voor ontbijt, dan wordt 10 sept opnieuw mijn tsh geprikt en dan gaan we zien of het al iets heeft gedaan. Ze zei ook dat ik antistoffen in mijn bloed had, wat er op wees dat er een moment in mn leven is geweest waarop mijn lichaam mijn schildklier had aangevallen. Ze kon niet zeggen wanneer dit is geweest omdat die antistoffen in je bloed blijven zitten. De rest vd uitslagen volgen in september. Zat vandaag eens naar de berg meds te kijken die er tot nu toe doorheen is gegaan. Heb bewust alles bewaard, leek me wel een leuke foto voor in het album van mn baby ooit: kijk dit is wat papa en mama ervoor over hebben moeten hebben, maar het was het dubbel en dwars waard! Kwam nog een mooie quote tegen die ik jullie niet wil onthouden: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums9984-picture62290.html
Chantal, nou de uitslag was dat ie in ieder geval nog niet gesprongen is! Ik moet maandag om 10.05 weer terug komen en gaan ze weer kijken. Voordat ik clomid 150mg slikte dat was 2 maanden geleden toen slikte ik 100mg toen prikte ik bijna elke maand pregnyl rond de cyclesdag 16. Sinds ik 150mg slik spoot ik op cd 11 en 12. Dus ik hooooop dat er maandag dus wel een ei zit! Anders weet ik het ook niet meer, dan zou ik over moeten gaan op puregon denk ik. Maar ja dat zou dan weer eerst menstruatie opwekken worden dus ben ik een maand weer verder. Snap op het moment me eigen lichaam even niet meer. Word er zo moe van steeds te horen dat er geen ei zit terwijl ik hier nooit last van had een jaar ofzo niet. De 2 cyclessen na de miskraam was het zo dat ik geen ei had leek me logisch na wat je lichaam doorstaan heb maar dat er nu dus niks zat vond ik erg vreemd. Ofte wel we zullen maandag wel weer zien. Morgen begint onze vakantie, en gaan we lekker 3 weken na de camping en week spanje. Het word dus heen en weer rijden van de camping. Beetje lullig om voor 5 min. 1,5 uur te moeten rijden maar goed dat hebben we er met liefde voor over. Zo jij hebt ook genoeg gebruikt aan medicijnen zie ik.
Sorry dames,even een ego berichtje. Weer ongi helaas hier. 24 augustus uitslag progesteron en hoe nu verder. Nu eerst maand overslaan. De IUI heeft toch geen zin nu. Wendy,sterkte meis. Hoop het ook voor je maandag One,succes met prikken en ik ga keihard duimen voor je IVF. Chantal,wat een foto zeg pfoe.. Die verhoogde schildklierwaarde is denk ik ook datgene wat de miskramen veroorzaakt denk ik he? Hopelijk kunnen ze je snel helpen.
Adriana, balen dat je ongi geworden bent! Wendy, ik duim mee dat er een ei zit! Chantal, ik gebruik ook thyrax, net van 1 naar 2 tabletjes gegaan, omdat ze aanraden om TSH waarde rond de 1 te houden. Ik hou zelf in computer een documentje bij met alles waardes, zodat ik ook zelf kan zien wat er gebeurd. Ik zit ongeveer 5 dagen voor NOD. Geen IUI gehad, maar toch is er weer die hoop he. Zo stom! In mijn hoofd weet ik dat de kans klein is, maaar mijn gevoel... we wachten af...
Zo, even het lijstje opgeduikeld! Wie, wat, waar lijstje Chantal85: 37e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF mislukt- 2nd opinion in Gent28.6- oz naar hh mkn loopt, in totaal **** -27jaar Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,zaad matig. 1 juli spuiten IUI 3 Zwaaistaart: Ronde 36 (augustus 2009) ronde 13 sinds MA: IUI-3; 30 jaar Onewish: Ronde 22 ( sinds mei 2010 ) 6xiui mislukt! nu ivf/icsi - 22 jaar Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: Herstellen van BBZ! April VMK, Mei BBZ. IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Milow: sinds januari 2010 bezig voor een eerste kindje, partner heeft slecht zaad, juni 2011 1ste iui poging en zwanger met 23 weken bevallen van een zoontje(overleden) Milow*, 2e kindje iui 1 en 2 mislukt nu in begin ronde 3 Pruts27: Sinds april 2010 bezig voor 2e kindje. December 2010 zwanger, vroegtijdige miskraam januari 2011. Zomer 2011 conclusie slecht zaad. Optie IUI. Nance89: Sinds november 2011 bezig in het zh voor 1ste kindje. Partner slecht zaad, 2 negatieve samenlevingstesten. 3 rondes clomid, nu 3de ronde IUI. 22 jaar. Es1983: Sinds april 2011 bezig voor een kindje. Februari begonnen in het ziekenhuis. Eerste ronde clomid 50 mg. 2e en 3e rondes hormooninjecties, geen inseminatie, twee keer negatieve samenlevingstesten en nu een positieve. Zaadjes van mijn man zijn goed. 14 juni positieve test. 28 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 87,5eh en ovitrelle/pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 150mg, daarna pregnyl. Willes: puregon 75EH en ovitrelle/pregnyl. Milow: pregnyl en na iui 3x2 maal daags utrogestan Es1983: Clomid 50 mg, Purogon 25/42(pregnyl), purogon 33(ovitrelle) Nance89: Puregon 50eh daarna pregnyl Adriana: 50 eh puregon,dan pregnyl (FM) afspraken 27 juni: uitslagen bloedoz naar hh mkn 28 juni: chantal85 afspraak Gent IUI behandeling Wendy86: 23 juni iui2 Adriana76 28 juni IUI 3 Anders Wanneer testen Wendy86: 7 juli Adriana76 21 juli Zwaaistaart: rond 25 juli (geen IUI deze maand) Zwanger en uitgerekende datum Knuffel - 11 december Willes - 18 januari Es1983 - 21 februari De hemel is weer een sterretje rijker: Chantal85: april 2012 Dreamer83: april 2012 + mei 2012
Look what I bought today, helemaal happy mee! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums8934-picture62358.html
Zwaaistaart,sterkte met die %#$^dagen. chantal,supermooi zeg. Heel ontroerend Ik ben al in de jankmodus vandaag. Opa (de opa van mijn lief) ligt op sterven en is 92 en heeft een hersenbloeding gehad. Aangezien ik zelf al heel lang geen opa's en oma's had,had ik hem geadopteerd als mijn opa. Hij is zó een ontzettend lieve man! Dat hij sterft kan ik accepteren maar het kan nog wel 3 weken duren,hij heeft een sterk hart en ligt in coma en krijgt geen eten. Daar word ik akelig van. Sorry,hopelijk schokt dit jullie niet te erg. Ik heb ook nog eens veel buikpijn door ongi,jeg! Word nog leuk als ik dit elke maand heb en telkens 3 paracetamol moet pakken als het weer zover is
Sterkte adriana. Dat is idd slopend, laat m dan maar vredig in zn slaap gaan, zodat hem verder lijden bespaard wordt. Zwaaistaart succes met afwachten!
Hij is gelukkig voor hem zondag overleden. Ben blij dat hem meer lijden bespaard is gebleven. Nu kan ik vrede hebben met zijn dood. Zwaai,weet je al meer? Chantal,hoe gaat het met je verder?
Adriana, fijn dat langer lijden hem bespaart is gebleven. Sterkte ik ben helaas ongesteld aan t worden. Zal morgen wel echt doorbreken
Hier staat het een beetje stil allemaal. ben de afgelopen week even gaan temperaturen omdat ik normaal rond dag 17 mn eisprong heb zonder hormonen. Maar ik kan er geen touw aan vastknopen, kan nog geen eisprong ontdekken. We'll see, als ik maar op tijd ongi wordt zodat de hysteroscopie door kan gaan. Wat ist warm he mensen! Hier 34gr in de schaduw!
Zwaai,sterkte meis,verdorie. Jullie zijn ook al zo lang bezig het was je zo gegund Chantal,zie je tegen de hysteroscopie op? Of heb je er ooit eerder een gehad? (Ja toch?) Ik hoop ook dat je op tijd ongi word. Het is idd warm pfff. Maar altijd beter dan dat zeik-regenweer. Dat kunnen we zaterdag weer verwachten,bléééh.