@dreamer; Wat goed dat jullie ook weer mogten starten zeg Hier is het wachtbankje bijna afgelopen gelukkig. Maandag moet ik ongi worden en morgen kan ik testen. Dus wacht geduldig tot maandag af. Morgen gaan we lekker na Spanje Alleen wel minder als ik wel ongi word maar ja. Voor de rest geen gekke dingen, dus denk wederom dat het niet gelukt is.
Wie, wat, waar lijstje Chantal85: 37e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF mislukt- 2nd opinion in Gent28.6- oz naar hh mkn loopt, in totaal **** -27jaar Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,zaad matig. 1 juli spuiten IUI 3 Zwaaistaart: Ronde 36 (augustus 2009) ronde 13 sinds MA: IUI-3; 30 jaar Onewish: Ronde 22 ( sinds mei 2010 ) 6xiui mislukt! nu ivf/icsi - 22 jaar Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: Ronde 4. April VMK, Mei BBZ. IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Milow: sinds januari 2010 bezig voor een eerste kindje, partner heeft slecht zaad, juni 2011 1ste iui poging en zwanger met 23 weken bevallen van een zoontje(overleden) Milow*, 2e kindje iui 1 en 2 mislukt nu in begin ronde 3 Pruts27: Sinds april 2010 bezig voor 2e kindje. December 2010 zwanger, vroegtijdige miskraam januari 2011. Zomer 2011 conclusie slecht zaad. Optie IUI. Nance89: Sinds november 2011 bezig in het zh voor 1ste kindje. Partner slecht zaad, 2 negatieve samenlevingstesten. 3 rondes clomid, nu 3de ronde IUI. 22 jaar. Es1983: Sinds april 2011 bezig voor een kindje. Februari begonnen in het ziekenhuis. Eerste ronde clomid 50 mg. 2e en 3e rondes hormooninjecties, geen inseminatie, twee keer negatieve samenlevingstesten en nu een positieve. Zaadjes van mijn man zijn goed. 14 juni positieve test. 28 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 87,5eh en ovitrelle/pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 150mg, daarna pregnyl. Willes: puregon 75EH en ovitrelle/pregnyl. Milow: pregnyl en na iui 3x2 maal daags utrogestan Es1983: Clomid 50 mg, Purogon 25/42(pregnyl), purogon 33(ovitrelle) Nance89: Puregon 50eh daarna pregnyl Adriana: 50 eh puregon,dan pregnyl (FM) afspraken IUI behandeling Wendy86: 27 juli Dreamer83: 5 augustus Anders Wanneer testen Wendy86: 10 augustus Dreamer83: 18 augustus Zwanger en uitgerekende datum Knuffel - 11 december Willes - 18 januari Es1983 - 21 februari De hemel is weer een sterretje rijker: Chantal85: april 2012 Dreamer83: april 2012 + mei 2012[/QUOTE]
Wie, wat, waar lijstje Chantal85: 37e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF mislukt- 2nd opinion in Gent28.6- oz naar hh mkn loopt, in totaal **** -27jaar Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,zaad matig. 20 augustus gesprek gyn,uitslag progesteron ivm korte LF Zwaaistaart: Ronde 36 (augustus 2009) ronde 13 sinds MA: IUI-3; 30 jaar Onewish: Ronde 22 ( sinds mei 2010 ) 6xiui mislukt! nu ivf/icsi - 22 jaar Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: Ronde 4. April VMK, Mei BBZ. IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Milow: sinds januari 2010 bezig voor een eerste kindje, partner heeft slecht zaad, juni 2011 1ste iui poging en zwanger met 23 weken bevallen van een zoontje(overleden) Milow*, 2e kindje iui 1 en 2 mislukt nu in begin ronde 3 Pruts27: Sinds april 2010 bezig voor 2e kindje. December 2010 zwanger, vroegtijdige miskraam januari 2011. Zomer 2011 conclusie slecht zaad. Optie IUI. Nance89: Sinds november 2011 bezig in het zh voor 1ste kindje. Partner slecht zaad, 2 negatieve samenlevingstesten. 3 rondes clomid, nu 3de ronde IUI. 22 jaar. Es1983: Sinds april 2011 bezig voor een kindje. Februari begonnen in het ziekenhuis. Eerste ronde clomid 50 mg. 2e en 3e rondes hormooninjecties, geen inseminatie, twee keer negatieve samenlevingstesten en nu een positieve. Zaadjes van mijn man zijn goed. 14 juni positieve test. 28 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 87,5eh en ovitrelle/pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 150mg, daarna pregnyl. Willes: puregon 75EH en ovitrelle/pregnyl. Milow: pregnyl en na iui 3x2 maal daags utrogestan Es1983: Clomid 50 mg, Purogon 25/42(pregnyl), purogon 33(ovitrelle) Nance89: Puregon 50eh daarna pregnyl Adriana: 50 eh puregon,dan pregnyl (FM) afspraken IUI behandeling Wendy86: 27 juli Dreamer83: 5 augustus Anders Wanneer testen Wendy86: 10 augustus Dreamer83: 18 augustus Zwanger en uitgerekende datum Knuffel - 11 december Willes - 18 januari Es1983 - 21 februari De hemel is weer een sterretje rijker: Chantal85: april 2012 Dreamer83: april 2012 + mei 2012 Wendy,fijne vakantie alvast en hopelijk toch een positieve uitslag
@Wendy: hoop op een roze vakantie! @Adriana: lang wachten op die uitslag zeg. Dat weten ze toch meteen? Of heb je dan pas een afspraak? @Chantal: super dat er geen afwijkingen op het dna is gevonden! @All: ik heb steekjes in mn bm en bij mn rechtereierstok. En soort spierpijn in mn rechterlies. Voelt ook alsof ik op mn baarmoedermond ga zitten. En verlies wit slijm. Zo spannend allemaal weer! Hoop zo op net zo'n superresultaat als bij onze dochter. Kan iemand de tijd een weekje vooruit zetten?
Ja hoop zeker op een roze vakantie zou zooooo geweldig zijn! Voor jou ook weer spannend zeg. Ik voel echt helemaal niets, sinds vandaag alleen steeds een beetje menstruatie gevoel.
Dreamer,nog 8 daagjes wachten he? Spannend!! hoop voor je dat het raak is en alles goed zit! Ik heb pas de 20e een afspraak. Geen idee waarom er tussen de afspraken altijd zoveel tijd moet zitten. Ik denk soms dat ze het expres doet zodat alle IUI's niet elke maand na elkaar komen Wendy,weet je al wat?
Whaaaa ik kom er net achter dat ik het vandaag moet worden!! Ik dacht morgen.. Spannend voel helemaal niks geen ongi gevoel of wat dan ook! Ben er zenuwachtig van zeg.. Hoop zo op een posi test hier in Spanje. ik hou jullie op de hoogte!
Nog steeds geen bloed gespot ga zo lekker na bed des te sneller is deze dag voorbij.. Zelf denk ik dat ik het morgen ochtend ben. Zo niet gaan we savonds test halen en woensdag ochtend doen. Spannend hoor..
Spannend wen! Adriana weet je zelf al wat je wilt? Ook gezien je leeftijd? Je bent nog niet beter hè geloof ik? Enige indicatie gekregen wanneer wel? Denk aan je, Knuf! Hier een relatiecrisis. Besloten een time out in ons huwelijk te nemen, mn mannetje woont nu tijdelijk bij zn ouders. Wil ook niet mee naar Gent. Ik ga nog steeds, wil antwoorden, met wie ik in de toekomst ook een beebje krijg. Heb geen tranen meer over momenteel, kan ook heel slecht alleen zijn dus wordt een hele beproeving!
Wat heftig Chantal sterkte en hoop voor je dat het nog goed komt. Hier ongi gevoel dus denk vandaag dat het doorbreekt Ik wil het niet!!!
Chantal,wat ontzettend kut!! Ik zou idd gewoon naar Gent gaan,je wilt natuurlijk zo graag antwoorden. Erg he alleen zijn,ik kan er ook helemaal niet goed tegen. Heb het echt moeten leren maar ik wil ook graag thuis zijn ivm katten. Ik hoop dat je er toch makkelijk doorheen komt. Heb je veel lieve vriendinnen die je steunen of andere mensen?? Ik heb zelf zoiets van ik doe nog een keer of 2 IUI. Dan heb ik er 4 gehad en vind het wel welletjes. Geen idee of ik ooit helemaal beter word. Kan er wel op wachten tot st Juttemis vrees ik ben trouwens ook ongesteld geworden vandaag. wendy hoop op beter nieuws van jou.
Jeetje Chantal, wat erg voor jullie! Is er nog wel een kans dat jullie er uit gaan komen samen? Adriana, balen dat ongi gekomen is! wen, hopelijk blijft t alleen bij het gevoel en komt er geen bloed. Spannend!
He Wendy, super! Gefeliciteerd! We gingen gelijk op met de IUI pogingen. Hier nog op het wachtbankje. Morgen ga ik testen, mocht ik nog niet ongi zijn in tussen tijd.