Nieuw topic starten met iui

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wendy86, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wen wow wat super fantastisch allemachtig prachtig! Geniet van je vakantie!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Wendy: gefeliciteerd! :D
    Hoop je te mogen volgen!

@Pruts: spannend morgen!

@Chantal: wow wat heftig meis.
    Komt het door de mmm?
    Sterkte, dikke knuffel.

3. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Ja pruts spannend ik ga voor je duimen en ook voor jou dreamer :)

Het is nog niet te beseffen ineens gaat er van alles door je heen zelfs de vraag van wil ik dit wel?? Het zullen de hormonen wel zijn denk. 6 sept. hebben we de echo. Dus tot die tijd nog spannend :)

4. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hier was het resultaat van de test "niet zwanger".
    Wij nemen nu even een pauze en gaan een gesprek aan met de arts.
    IVF willen wij niet, dus ben benieuwd wat de opties voor ons nog zijn, aangezien er niets aan slecht of weinig zaad te doen is...

@Chantal: lees net je bericht. Heftig zeg! Gaat het nog goed komen? Digi knuffel voor jou.

5. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Ahhh jammer pruts wel al ongi??

@hier gaat het nu weer iets beter, sinds de posi test het gevoel ik wil dit helemaal niet!!! Kan niet blij zijn. Je bent al zo lang bezig en dan voel ik dit!! :( Miss dat het komt omdat je hier in Spanje zit ik weet het niet. Bang voor de veranderingen denk ik ook wel. Bang dat het tegenvalt ik weet het niet. Hoop me snel blij en beter te voelen het is tenslotte iets wat je zo graag wil en zo lang.

6. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Wendy,gefeliciteerd!! Ik ben nog niet eens zwanger maar je gevoel herken ik wel hoor. Dat van wil ik eigenlijk wel een kindje enzo. Het kan best iets met je hormonen zijn. Ik hoop in ieder geval dat je nog een fijne vakantie hebt. Misschien dat je pas echt blij word als je het ouders,vrienden etc kunt vertellen :D

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hello ladies. Hier ben ik ook weer eens!
    Ben een tijdje afwezig geweest, maar probeer weer wat meer aanwezig te zijn! Haak nu weer aan...

Wendy, wat een geweldig nieuws!!! En onzeker is helemaal niet gek hoor. Is zelfs heel herkenbaar (vandaar ook mijn tijdelijke afwezigheid). Laat het allemaal even rustig over je heen komen, en als je een paar dagen verder bent ziet alles er vast alweer een klein beetje beter uit.

Aan de andere dames, dit geeft toch wel weer een beetje hoop/moed hoop ik. Ik blijf duimen.

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Pruts: he wat balen!
    Maar je mag nog een aantal keer IUI toch?

@Wendy: die gevoelens had ik toen wij eenmaal mochten starten met de IUI-D.
    Is dit wel wat ik wil, wil ik wel een kindje, wil ik wel een kindje op deze manier?
    Maar ik herken dat van mezelf, dat is angst voor het onbekende.
    Dus wist wel dat dat zou kunnen gebeuren.
    Maar komt goed hoor meis!

@Knuffel: alweer ruim 23 weken, zo goed!

@All: morgen testen, ben benieuwd.
    Zou zo makkelijk zijn als je navel gewoon groen of rood oplicht he :p

9. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Kampen
    Ik snap er niets meer van :(.
    Woensdag negatieve test gedaan (digitaal), maar nog niet ongi.

Zondag 29 juli positieve digitale ovu-test.
    Maandag 30 juli IUI (en die week verder zelf geklust ;)).
    Echter was ik vorige maand de 15e ongi en het komt eigenlijk altijd een dag later de maand erop, dus cyslus van 31 dagen.
    Ik dacht dus na de negatieve test van woensdag dat ik gister ongi moest worden (alle tekenen zijn er ook naar en nog steeds buikpijn), maar nu dus nog steeds niet...

Kan een digi test ook fout zijn (komt toch dat sprankje hoop weer om de hoek kijken grrr...)?

10. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Kampen
    Is dit topic nog up-to-date? Het is zo rustig....

11. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Ja ik vind het ook al zo rustig! Hoe is het pruts, al ongi geworden??

Nou hier is het denk ik einde verhaal, gister terug gekomen van Spanje en savonds begon ik te bloeden nu is het net alsof ik ongi ben. :( Zh gebeld en die zeggen dat ze niets kunnen doen omdat ze met een echo niets kunnen zien nog. Morgen direct de gyn bellen. Maar vrees het erge :( ongelooflijk toch dat je eindelijk zwanger bent en het niet goed gaat. Zo oneerlijk.

12. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Kampen
    Nee toch Wendy! Heb je net lekker vakantie gehad met heel goed nieuws... Sterkte en stiekum hoop ik toch voor jullie op goed nieuws.

Hier nog niet ongi. Zou ik vandaag ook niet zo leuk vinden, want ik ben jarig! Maar de test was vanochtend weer negatief en ik heb wel een ongi gevoel, dus ga maar van het negatieve uit.

13. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag pruts :)

14. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Ik ben op vakantie, reageer daarom weinig, maar wil jullie beide sterkte wensen. Wendy, wat is dit toch oneerlijk he! Pruts voor jou ook, omdat ik heel goed snap dat je toch weer hoop kreeg!

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Uptodate? Er wordt tochdruk grschreven hier? Alleen met dit warme weer doe ik andere dingen! ;) chillen op het motorjacht van mn ouders :)

Wen, neeee!!! :( *snik!* knuffel meis!

Pruts van harte!

Knuffel fijne vakantie!

16. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Nou ik snap er echt niets meer van! Sinds gisteravond bloeding net thuis gekomen en test gedaan NEGATIEF! Is dat zo snel uit je lichaam dan??? :(

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @All: hier weer een VMK :(
    Donderdag stiekem al getest, die was positief.
    Wilde vrijdag een duidelijkere test zodat ik durfde te zeggen dat ik zwanger was.
    Was wel kotsmisselijk (al sinds woensdag)
    Maar vrijdag was de test niet duidelijker, hij was zelfs iets lichter!
    Zaterdag was de test weer niet duidelijker.
    Zaterdag in de loop van de ochtend zakte de misselijkheid wat en zaterdagmiddag begon het bloeden.
    Helaas weer mis dus :(

@wendy: verdikkeme, jij ook al een vmk dus :(
    En ja, het HCG kan heel snel uit je lichaam zijn.
    Sterkte meis!

@Prust: digitale hebben best wat hcg nodig voor ze positief geven.
    Kruidvat 2 voor 5 euro zijn het gevoeligst.
    Geen bloed geeft moed!

18. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Wat erg @Wendy86 en Dreamer83
    Het is inderdaad oneerlijk.
    Sterkte!

19. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Ahhh dreamer wat erg! Hier nu helemaal stuk aan het gaan. Omdat ik sinds de posi test in zo'n diep dal terecht ben gekomen en alleen maar keihard kon janken omdat ik het echt niet wilde, ik wilde geen veranderen, ik wilde niet nooit meer lekker met ze 2e kunnen zijn, nooit meer uit het niets dingen kunnen beslissen al die negatieve dingen kwamen boven. Ik was afgelopen week mezelf niet echt alleen maar huilen huilen en nog eens huilen. Nu is het weg en voel ik me klote terwijl ik afgelopen week een paar keer heb gezegd dat ik wilde dat het mis ging! Me moeder had het opgezocht en een hormoon zorgde waarschijnlijk daardoor dat ik me zo voelde. Ik weet op het moment gewoon ff niet meer wat ik nou moet. Bang dat als Ik weer zwanger ben me weer zo voel.

We hebben dus besloten dat we even pauze nemen hoe moeilijk ik dat op dit moment vind. Maar wil eerst aan mezelf werken dat ik weer happy ben. Alle hormonen ff weg laten. Morgen bellen na zh voor hoe of wat. Pff wat voel ik me ellendig zeg! :(

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Och wendy,knuf meis. pauze is goed om alles op een rijtje te zetten. Ik zie de dingen na inmiddels al 4 mnd pauze zoveel helderder!

En dreamer nee hè?! Waarom nou! :( sterkte!!

Deel Deze Pagina