Nieuw topic starten met iui

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wendy86, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Trouwens ik heb een heel lief schoonzusje wat ook utro heeft moeten gebruiken en zij gaat even voor me zoeken of er nog iets over is :D

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Adriana: kwaad kan het iig niet! Veel succes meis!

Even ego:
    Mijn kinderwens staat voorlopig in de wacht. Heb voor 99% besloten om er een punt achter te zetten met mn man. De overige procent is mn angst, daar moet ik nog even overheen zien te komen.
    Maarja, 10-9 staat de afspraak voor Gent voor alle uitslagen. Daarom een openhartige mail naar Vankei.rsbilck gestuurd met uitleg vd situatie&dat ik er erg tegenop zag om weer 9u onderweg te zijn in mn upje terwijl er mischien wel niets anders was gevonden dan het schildklierverhaal. Of het wellicht telefonisch kon of via de mail.

Dezelfde dag belde ze op, ze was ontzettend lief en wenste me allereerst heel veel sterkte. Ze zei dat ze normaal gesproken de uitslagen niet via de telefoon besprak maar dat ze in dit geval wel een uitzondering wilde maken.
    De uitslag was hetgeen ik al verwacht had: buiten het schildklierverhaal is er niets gevonden. Ik ben hier blij mee. Geen grootse dingen, als het echt aan mijn schildklier heeft gelegen is dit op te lossen met een klein pilletje. Fijn voor ons beider toekomst, hoe die dan ook invulling krijgt.

Tot zover ons Gent avontuur en daarmee ook het einde van mijn MMMtraject, tenminste voorlopig. Je weet nooit of ik er over een aantal jaar weer in beland natuurlijk, dat zal de tijd uitwijzen

Ik zal af en toe nog wel eens een keertje komen buurten. Ik wens jullie stuk voor stuk het geluk van een kindje in jullie lege buiken en armen. Jullie zijn stuk voor stuk toppers en strijders voor dat ene doel, het ultieme geluk voor ons allemaal. Ik hoop en bid voor iedereen hier dat we deze strijd gaan winnen, op welke manier dan ook.

Dank voor jullie steun al die tijd.

Liefs en dikke knuffel!

3. Molitalia

Chantal,ik krijg tranen in m'n ogen omdat je je droom voorlopig in de koelkast moet zetten. Wat ontzettend jammer dat het over is tussen jou en je man. Ik hoop wel dat je schildklier goed gaat werken en als je ooit een ander iemand tegenkomt al die miskramen je bespaard blijven. Heel veel succes met alles wat je nog gaat doen in je leven. Ontzettend jammer dat het zo gelopen is tussen je man en jou :(:(

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Chantal, fijn dat er verder niets is gevonden!
    Ik wens je alle goeds toe voor de rest van je leven.
    Dikke knuffel!

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Dreamer: duimen gaan in overdrive voor een plakkerd. Wie weet geeft de utrogestan net dat zetje!!!

@Wendy: je klinkt een stuk positiever weer. Vergeet niet dat hormonen echt een enorme invloed kunnen hebben. Maar als dat zo is, direct aan de bel trekken dan kunnen ze je daar vast mee helpen!!!

@Adrana: soms ben ik wel lief hoor:D:D

@Chantal: geen idee of je dit nog gaat lezen... Heel veel sterkte met deze beroerde situatie. Als ik vragen mag, denk je dat deze breuk door de MM komt? Ik hoop dat je je eigen leven (redelijk) snel weer op de rit mag hebben. En dan is het afwachten wat de toekomst brengen gaat. Wel fijn da t ze in Belgie zo mee gedacht hebben. Nu weet jij in ieder geval waar je op dat vlak aan toe bent. Alle goeds voor nu en in de toekomst, en het zou leuk zijn als je af en toe wat van je liet horen, maar zo niet dan snappen wij dat ook best hoor!! Hele dikke knuffel meis!

Hier alles zijn gangetje (ben dit weekend wel flink op mijn nummer gezet door mijn lijf. Ech veeeel te druk geweest dus nu in een soort van slakken-modus!).
    Dikke knuffels voor allemaal!!!

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Lig hier in bed te snotteren bij het lezen van al jullie lieve woorden. Ze raken me diep en heb moeite om hier afscheid te nemen, ben hier op ZP lid sinds januari en heb er zo ontzettend veel aan gehad. Kom zeker voorlopig af en toe nog eens aanwaaien en voor wie mn nummer/email wil hebben voor whatsapp/mail dan pb je me maar!

@knuffel: de MMM is niet de reden maar is vast wel een liter in de overgelopen emmer. Het maakt alles er niet makkelijker op, dat is zeker.

Duizend lieve knuffels!

7. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Dreamer???!!! Weet je al iets???? :)

8. Molitalia

Dreamer,ben ook benieuwd. Ik ben vandaag ongi geworden,heb een echo gehad en alles zag er goed uit dus vanavond weer de puregon erin :D

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier nog geen nieuws hoor.
    Zou niet weten wanneer mn NOD is, loopt toch allemaal anders door de hormonen.
    Maar heb het gevoel dat het niet raak is.
    Voel me echt vreselijk.
    Hopen maar dat mn gevoel het mis heeft!

@Adriana: nog utro gekregen?
    Ik ga duimen dat het raak mag zijn meis!

10. Molitalia

Dreamer,yup heb het gekregen maar ik gebruik het nog even niet. Wacht liever tot de 2 laatste IUI's er is niet makkelijk aan te komen.

Ik hoop zo dat het raak is voor je,ook al voel je niets. Zou het ook aan de hormonen kunnen liggen dat je niets voelt? Ik duim voor je.

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoe is het nu meis? Wanneer was de IUI?
    Even een heeeeeele dikke knuffel voor jou!

En natuurlijk ook voor de rest, mijn duimen blijven draaien hoor!!!

12. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Spannend dreamer, hopelijk toch raak en blijvend!
    Adriana, jij succes weer deze ronde!

Ik verwacht over 10 dagen gewoon ongesteld te worden en dan gaan we weer starten met IUI, nr 4. Maar dus wel in ander ZH, dus hopelijk brengt dat meer geluk. We zien het wel!

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Adriana: gewoon nu al gebruiken!
    Waar heb je het nu vandaan?
    Ik ben namelijk ook hard op zoek!

@Zwaaistaart: nieuwe ronde, nieuw zh, nieuwe kansen!
    Ik ga duimen voor je!

@Knuffel: tnx meis!

@All: ik zit vandaag op 11 dpo en heb vanmorgen getest om zeker te zijn dat deze ronde niet gelukt was...
    Maar tot mijn verbazing kwam er direct een duidelijke 2e streep!
    Ik dacht, die test is vast niet goed, dus nog een andere test gedaan.
    Maar ook daar verscheen meteen een 2e streep.
    En op test 3 ook :)

Op 25 september hebben we de echo om te zien of het beebje in mn baarmoeder zit.
    Vind het heel spannend!

En nu dus druk op zoek naar Utro, want ik heb niet genoeg en durf echt niet te stoppen nu.

14. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    Jeetje dreamer!!! Wat onverwachts! Gefeliciteerd! Hopelijk gaat t nu gewoon goed! Ik duim voor je!!

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zwaai, ik hoop dat voor jullie opgaat: veandering van spijt doet eten, maar dan anders zeg maar:D:D (snap je??:p)

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat spannend!!! Dat je zo vroeg durft te testen... Dat heb ik nooit aangedurft. Jemig joh, alvast voorzichtig gefeliciteerd dan maar!!!!

17. Molitalia

Dreamer,open een topic waarin je er gewoon naar vraagt. Het word waarschijnlijk meteen gesloten maar mensen lezen het en misschien krijg je wel een pm van iemand die nog heeft liggen. Een andere tip heb ik niet voor je behalve die in de pm.:)

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Dreamer hoeveel heb je nodig? stuur me anders een pb.
    X

19. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Wauwwww dreamer ik zei het toch :p Van harte gefeliciteerd. Ik ga heel hard voor je duimen dat je beebje lekker blijft zitten. Ik denk dat het dit keer goed zit, na alle miskramen die je heb gehad gun ik je het zo!

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Chantal: ik heb je een pb gestuurd!

@Adriana: had al een topic geopend idd, maar moet nog voor 5 weken Utro bij elkaar zien te krijgen!
    Jij er al over uit of je het deze ronde al gaat gebruiken?
    Ik ben fan ;)

@Wendy: tnx girl!
    Hoop ook dat het goed zit.

@Knuffel: bij mij is 11 DPO 1 dag voor NOD ;)
    Dus zo vroeg is dat niet haha.
    En ik deed de test omdat ik toch dacht dat ik niet zwanger was, dus dat wilde ik even bevestigen.
    Gelukkig liep dat anders :p

@All: test van vandaag staat in mn album!
    (even vriendjes worden als je ze wilt zien)
    Hij knalde er direct vanaf.
    Nog nooit zo vroeg zo duidelijk geweest, dat geeft wel wat vertrouwen.
    Maar ohhh die onzekerheid!

Deel Deze Pagina