Dreamer,ik ben heel benieuwd naar je test!! Ik denk nog niet dat ik het ga gebruiken. Heb maar 30 bolletjes en die bewaar ik liever tot de 1 of 2 na laatste IUI...
Pff moet even me frustratie kwijt hoor Belde net na het zh omdat ik graag weer wil beginnen. Maar omdat ik geen cycles van me zelf heb gaan ze mijn menstruatie eerst opwekken met medicijnen dus had zelf het idee om dan 1 oktober te beginnen met die pillen. Bel ik er heen zeggen ze omdat ik een miskraam heb gehad ik 2 maanden moet wachten! Dus eind oktober pas verder kan, ik zeg ja maar voor ik eenmaal ongi ben en zo met die pillen zitten ook tegen eind oktober aan. Ga gewoon 1 oktober bellen en geven ze maar mooi die tabletjes. Dat ik daar vorige maand was zeiden ze dat ik een maand niks moest doen. Nou die zijn we nu voorbij.
Wendy, dat is wel heel vervelend! Ik snap niet waarom het toch altijd zo moeilijk gemaakt wordt! Hopelijk krijg je het voor elkaar om wel 1 oktober te mogen starten. Maar wel fijn dat je het alweer ziet zitten!
@Wendy: nou ja zeg, waarom 2 maanden wachten. Als je niet eens een cyclus van jezelf hebt is wachten al helemaal belachelijk! Ik moest na mn bbz eigenlijk ook 2 maanden wachten, maar mocht na 1 maand al door. En dat wachten was vanwege de operatie, dus best logisch. 'gewoon' een vmk maakt helemaal niks uit om weer zwanger te kunnen worden. Dus gewoon bellen en zorgen dat je mag starten!
Wendy,wat belachelijk! Ziekenhuizen denken soms dat ze het beter weten terwijl een vrouw haar eigen lichaam het beste kent. Ik hoop dat je toch per 1 oktober mag starten,dat wachten is zo frustrerend! Ik heb 1 groot eitje Niet slecht want ik heb maar 5 dagen gespoten,ben het 2x vergeten,oei. Mijn eisprong komt eindelijk eens op dag 11 of 12 zoals ik gewend ben. Vrijdag IUI.
@Adriana: hahaha mutsie, hoe kan je dat nou vergeten Hoe is de IUI gegaan? Ik duim voor je! Hoeveel Utro wil je trouwens gaan gebruiken? Want ik gebruik per week al 42 bolletjes, dus met 30 kan je dan niet veel. Ik moet nu nog 3 weken Utro bij elkaar zien te sprokkelen, dan heb ik genoeg tot de 12 weken. Hoe staat het met de andere dames?
Hey Dreamer ik ben soms zo een warhoofd,echt te erg. Snap niet hoe ik erbij kom. Ik heb geen flauw idee hoeveel bollen ik moet gebruiken,ik pak er nu maar 2 paar dag. Ik moet ze ook bij elkaar weten te sprokkelen maar doe het maar bij die dokteronline en dan geef ik als vraag maar op dat ik last heb van menstruatiekrampen of zoiets. Vind het niet erg als ik het moet betalen. Hoop alleen dat ik het toch krijg. En ik moet het 14 dagen volhouden,dan heb ik er 28 gebruikt,als ik dan ongesteld word zie ik wel weer verder. Misschien dat ik de dokter maar eens lief aankijk,heb het nog nooit gevraagd. Ik zie dat je alweer 5 weken bent,goed zeg! Hopelijk helpen de bolletjes je tot de 3 maanden maar daar ga ik gewoon vanuit. Jullie wondertje komt er gewoon!
@All: 95% zeker dat ons wondertje in mn baarmoeder zit! Foto staat in mn album. Het kan een reactie van mn lichaam zijn en dat het dus alsnog buiten mn baarmoeder zit. Ik moet dus goed in de gaten houden dat ik geen klachten krijg die daarop wijzen. Maar voor nu ziet het er goed uit Nu volgende week vrijdag weer echo. Dan moet er een vruchtje te zien zijn en dan kunnen we 100% zeker zijn dat het kindje in mn baarmoeder zit. Moet nog een afspraak maken bij de gyn, maar twijfel voor wanneer ik dit moet doen. Zou het liefst voor maandag een afspraak maken, dan zou er ook al een vruchtje te zien moeten zijn. Maar weet niet of ik dan een afspraak kan krijgen.
Dat ziet er volgens mij wel goed uit Dreamer Denk dat het dit keer echt goed zit. Mijn duimen draaien iig nog steeds voor je. @Hier: Zondag uit mezelf ongesteld geworden Dus ben helemaal blij, alleen baal ik stiekem wel een beetje dat ik vorige week niet een test heb gedaan want toen moest ik het eigelijk worden maar omdat we gestopt waren had ik dus geen medicijnen genomen dus heb dan normaal gesproken geen cycles. Maar ja daar moet ik maar niet aan denken. Ben gisteren begonnen met de clomid en heb dinsdag een afspraak voor de fm. Vandaag bij de psycholoog geweest. Wat moet ik er van zeggen, het viel me eigenlijk een beetje tegen om eerlijk te zijn. Dat ik binnen geroepen werd, werd me gevraagd er een een student bij mocht zijn dat overviel me op dat moment dus zei ik maar ja. Ik had dat liever niet gehad. We hebben het over de miskraam gehad en waarom ik zo verdrietig was toen ik zwanger was, en het gevoel had dat ik helemaal niet zwanger wilde zijn. Hij had er verder niet echt een verklaring voor dacht zelf aan hormonen. Als ik weer zwanger ben en ik voel me weer zo dan moet ik bellen en kan ik gelijk een afspraak maken. Voor de rest ben ik niet echt veel wijzer geworden over mezelf. Had graag meer over mij gezegd zoals dat ik er echt mee zit dat ik zo ben aangekomen. (chronische longziekten) Maar durfde er niet zo goed over te beginnen omdat ik dan dichtsla en dan zit er ook nog eens zo'n muts bij. Maar goed. Voel me op het moment gewoon goed. Daarna gelijk met me moeder gebeld en toen begon ik al weer te brullen natuurlijk hahah.. Me moeder begon erover dat ze me de afgelopen maand weer de oude ik vond. Ik merkte dat zelf ook al heel erg dat ik gewoon niet lekker in me vel zit en ik denk dat dit door de clomid of pregnyl komt. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb dan erg last van stemmingswisselen en kan huilen om de gekste dingen. Me moeder zegt ook ik weet niet of dat de weg dan wel is want als je je zo voelt en zo anders bent en doet is het natuurlijk ook niet helemaal. Hier moet ik anders maar eens met de gyn over praten. Nou het verhaal is een beetje lang geworden sorry hiervoor Liefsss
@Wendy: beetje gek misschien, maar fijn dat je vanzelf ongi geworden bent. Misschien gaat je lijf nu dan (eindelijk) een keer meewerken. Wat "jammer" dat de psych zo tegenviel. Kan je anders niet via de HA een verwijzing voor een psycholoog krijgen? Ik heb daar in het verleden echt wel veel aan gehad hoor! En hormonen kunnen echt heel veel effect hebben op zowel je geestelijke als lichamelijke toestand, dus het zou mij niet verbazen als het eea verband met elkaar houdt! @Dreamer: wat een top nieuws!!!! Ben echt heel blij voor jullie! (En die 5% daar hebbenw e het dan maar even niet over) @Adriana: het is tovh eigenlijk te absurd dat je zulke rare "toeren" moet uithalen om aan meds te komen. Enog idee of je HA er open voor zou staan? En wel op blijven letten met de meds hoor! Niet vergeten @Zwaai: hoe is het nu bij jou? Waar zitten jullie nu? Sorry dames dat ik zo lang niet geweest ben. Druk gehad, moe geweest, wel trouw gelezen hoor! Bij mij alles goed. Maandag nog een pret echo gehad met de oma's en de opa. Erg leuk. Oh ja, gisteren ook nog iets heel bijzonders gedaan...
Dreamer fantastisch! Knuffel gefeliciteerd! Heb je ook geen rompslomp met erkennen, fijne bijkomstigheid Wendy wat balen dat het zo tegenviel zeg, je moet wel een klik hebben... Verder reageer ik vant weekend ff. Liefs!
@Knuffel: wat leuk, in een oude auto gereden Gefeliciteerd meis, met zn 3-tjes getrouwd! Geniet maar van je witte bruidsweken! @Wendy: wat naar dat de psyg zo tegenviel. Hoop dat je er niet meer heen hoeft en je je gewoon goed blijft voelen! Wat super dat je cyclus weer op gang was gekomen! Succes dinsdag met de fm. @Chantal: hoe gaat het nu met jou? Had je nog gekeken voor de Utro toevallig? @All: gisteren voor extra echo naar de kliniek geweest. Had weer dezelfde pijn als bij mn bbz. Maar de arts kon ons gelukkig direct gerust stellen, want er was een kindje te zien IN mn baarmoeder En .. we hebben zelfs het hartje al zien kloppen!! Met 5+6, dus echt heel vroeg. Wel heb ik vocht naast mn baarmoeder, dat veroorzaakt dus die pijn. Ik moet nu rustig aan doen. Maar we zijn zo blij
Dreamer, wat fijn dat t vruchtje in de baarmoeder zit! Knuffel, nogmaals gefeliciteerd! Ik heb mogen de 1e FM, ben benieuwd hoe t er dan voorstaat. Hoop op dinsdag de IUI, maar we zullen zien. Verder erg druk, met werken en de verbouwing, dus ben hier weinig te vinden. Probeer wel mee te lezen via telefoon, maar laptop is amper nog aan... dan weten jullie waarom ik weinig reageer. Chantal, hoop dat t goed met je gaat
Dreamer,van harte! Aan je banner te zien gaat het nu wel goed en fijn dat het beebje op de goede plek zit Nu een beetje uitrusten als dat kan. Wendy,jammer dat het zo gelopen is bij de psycholoog. Ik zou het ook niet prettig vinden als iemand anders erbij is maar vaak overvallen ze je er zo mee. Ik heb geen ervaring met chlomid maar ik hoor vaak dat je er niet lekker van in je vel gaat zitten. Van de pregnyl heb ik gelukkig nooit last (rest ook niet,godzijdank als ik nog voor IVF moet) Gooi het er maar mooi uit bij de psych,ben je daar ook vanaf en die mensen zijn er voor. Knuf,wat een leuke foto!! En gefeliciteerd natuurlijk! Ben je rood van jezelf? Vind het supermooi haha zwaai,hopelijk heb je mooie eitjes! Wel spannend weer he? succes nog met de drukte. Hiero: ik voel helemaal NIETS,moet donderdag of vrijdag ongi worden jeg. De 8e ben ik jarig. Geen zin in. Ik heb trouw de utro gebruikt. Knuf,het is idd belachelijk dat ik zulke rare toeren moet uithalen voor medicijnen maar heel veel dames op dit forum hebben dat probleem. Dokters geloven niet zo in utro heb ik het idee. De huisarts hoef ik niet langs te gaan,toen ik 2 jaar geleden halfdood in bed lag van de Lyme dacht ie nog dat ik een hypochronder was.
Adriana, nog geen tekenen van menstruatie? ik duim voor je! Echo was goed, nog geen eisprong gehad. ik heb morgen de IUI. Gelukkig komende 2 weken erg druk, dus afleiding genoeg!
Dank je zwaai maar het is alweer zover helaas. Vandaag ongi pfff. Op naar IUI 5. Succes met de IUI vandaag! Hopelijk heb je meer succes dan mij
Dreamer,die was goed! Ik heb wel utro gebruikt maar mn ei was ook al heel vroeg eindelijk! Ei was op dag 11 of 12 net zoals voordat ik ziek was dus ik ben heel blij. LF was 13 of 14 Met beebje en jou alles goed? Hiero: Blééh volgende IUI maak ik geen kans. Mijn ei valt echt in het weekeind en dan doen ze bij ons geen IUI. Geen idee wat ik nu moet doen. Ik denk dat ik een ronde oversla.