Nieuw topic starten met iui

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wendy86, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Balen Adriana!

Hier vandaag weer voor de fm geweest voor de 2e keer deze week! Dinsdag had ik een ei van 13mm en vandaag was die niet veel groter helaas 15mm. Jammer anders hadden we zaterdag de iui. Zaterdag moet ik terug komen en hopen dat die dan wel groot genoeg is! Vandaag weer na de apotheek gebeld en nog steeds is de pregnyl niet binnen ze kunnen er al 3 maanden niet aankomen. Nou kan ik ovitrelle maar zit een eigen bijdrage van 40 euro aan! Vind het echt belachelijk net of je je kind koopt :(

Verder zit ik steeds na te denken elke keer zit mijn ei rechts en de laatste keer zat hij dus links en toen was ik zwanger! Nu zit ie weer rechts. Heb het gevoel dat het dan niet gaat. Terwijl dat HCG onderzoek goed was.

2. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.448
    1.036
    113
    Vrouw
    Wendy, wat balen dat je ei niet gegroeid was. Hoe was het gister? al wel vooruitgang?
    Ik heb donderdag weer IUI gehad. Dus nu weer in de wachtweken...

3. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @zwaaistaart; Nou gister was die ineens mega gegroeid hij was 21,5mm. Maar heb er nu een beetje een dubbel gevoel bij ik moet pas vanavond om 00:15 uur pregnyl spuiten en dinsdag de iui. Morgen is een feestdag in het zh dus is het lab dicht. Maar heb zoiets vorige maand ben ik dus zonder medicatie gewoon ongesteld geworden omdat we even waren gestopt dus is mijn ei ook uit zichzelf gesprongen. Waarom zou die nu al niet gesprongen zijn, dan is die iui dus voor niks maar ja dat blijft altijd zo denk ik. Gewoon balen dat we niet morgen de iui hebben. Dinsdag pas om 16:15 uur. Maar ja zelf ook maar aardig klussen ;) Spannend zwaaistaart dan ben je bijna weekie eerder dan mij. Ik duim voor je :) Hoe groot was jou ei toen je pregnyl mocht spuiten?

4. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.448
    1.036
    113
    Vrouw
    Wendy, dat is altijd irritant, als t ziekenhuis dicht is!

Hoe groot mijn ei was, weet ik niet. Want in mijn ziekenhuis krijg je op cyclusdag 12 een echo. En daarna moest ik gaan starten met ovulatietesten. Zodra die positief was, moest ik ovitrelle spuiten, ZH bellen en afspraak maken voor volgende dag.
    Dus hoe groot ei precies was weet ik niet....

ik hoop voor je dat je op tijd bent. Evt. kan je nog ovu-testen doen, zodat je zelf kan vrijen als hij positief wordt...
    succes!

5. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Zo vanmiddag de iui gehad, dus de wachtweken zijn weer begonnen. Ze kreeg de eendenbek er niet zo goed is dus dat deed dit keer wel een beetje pijn. Maar ja misschien is dat een goed teken hahah.. Spannend weer. :)

Wat is het hier stil :( Hoe gaat het met iedereen??

6. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.448
    1.036
    113
    Vrouw
    Wendy, balen dat de eendenbek zeer deed, dat is niet de bedoeling!
    Wel fijn dat het door is gegaan. had je nog ovulatietesten gedaan?

Ik heb de hele tijd steken in mijn vagina/baarmoedermond/weet ik waar precies. Heel irritant gevoel!

Sterkte met de wachtweken. Het je lekker afleiding?

7. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.448
    1.036
    113
    Vrouw
    Wie, wat, waar lijstje
    Chantal85: 37e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF mislukt- 2nd opinion in Gent28.6- oz naar hh mkn loopt, in totaal **** -27jaar
    Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,zaad matig. 20 augustus gesprek gyn,uitslag progesteron ivm korte LF
    Zwaaistaart: Ronde 39 (augustus 2009) ronde 13 sinds MA: IUI-4; 30 jaar
    Onewish: Ronde 22 ( sinds mei 2010 ) 6xiui mislukt! nu ivf/icsi - 22 jaar
    Knuffel: ronde veel te veel:p (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar
    Wendy86: ronde ook te veel :p (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar.
    Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar.
    Dreamer83: Ronde 5. April VMK, Mei BBZ, Augustus VMK. IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar
    Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar.
    Milow: sinds januari 2010 bezig voor een eerste kindje, partner heeft slecht zaad, juni 2011 1ste iui poging en zwanger met 23 weken bevallen van een zoontje(overleden) Milow*, 2e kindje iui 1 en 2 mislukt nu in begin ronde 3
    Pruts27: Sinds april 2010 bezig voor 2e kindje. December 2010 zwanger, vroegtijdige miskraam januari 2011. Zomer 2011 conclusie slecht zaad. Optie IUI.
    Nance89: Sinds november 2011 bezig in het zh voor 1ste kindje. Partner slecht zaad, 2 negatieve samenlevingstesten. 3 rondes clomid, nu 3de ronde IUI. 22 jaar.
    Es1983: Sinds april 2011 bezig voor een kindje. Februari begonnen in het ziekenhuis. Eerste ronde clomid 50 mg. 2e en 3e rondes hormooninjecties, geen inseminatie, twee keer negatieve samenlevingstesten en nu een positieve. Zaadjes van mijn man zijn goed. 14 juni positieve test. 28 jaar.

Medicatie
    Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl
    Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod..
    Zwaaistaart: Gonal-F 87,5eh en ovitrelle/pregnyl
    Knuffel: ovitrelle voor eisprong
    Wendy86: 5 dagen clomid 150mg, daarna pregnyl.
    Willes: puregon 75EH en ovitrelle/pregnyl.
    Milow: pregnyl en na iui 3x2 maal daags utrogestan
    Es1983: Clomid 50 mg, Purogon 25/42(pregnyl), purogon 33(ovitrelle)
    Nance89: Puregon 50eh daarna pregnyl
    Adriana: 50 eh puregon,dan pregnyl
    Dreamer83: Ovitrelle + Utrogestan

(FM) afspraken

IUI behandeling
    Dreamer: 2 september
    Zwaaistaart:4 oktober
    Wendy: 9 oktober

Anders

Wanneer testen

Zwanger en uitgerekende datum
    Knuffel - 11 december
    Willes - 18 januari
    Es1983 - 21 februari

De hemel is weer een sterretje rijker:
    Zwaaistaart: juli 2011
    Chantal85:
    april 2012
    Dreamer83: april 2012 + mei 2012 + agustus 2012
    Wendy86: augustus 2012

8. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @zwaaistaart; ohh dat is miss wel een goed teken toch :) Ik heb niet echt afleiding ik heb momenteel geen werk dus dat is wel minder. Deze week tot dinsdag zal wel snel gaan heb genoeg te doen en morgen lekker dagje na arnhem. Heb een woonparty van een vriendin en slaap dan bij weer een andere vriendin. Vind de 2e week altijd langzaam gaan. Moet 25 oktober ongi worden en dat wacht ik ook altijd af.Wanner mag jij testen?

Lijkt wel of wij nog de enige hier zijn :d

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ik ben er ook jog en duim voor jullie. xxx

10. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Lief Chantal, hoe gaat het met jou?

11. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.448
    1.036
    113
    Vrouw
    Chantal, ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat!

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hai!
    Nou dat wordt niet een vrolijk/gezellig verhaaltje hoor...
    Ik moet mn huis verkopen, iets wat ik vreselijk vind. Ging gisteravond nog even plassen en zette alleen de sterrenhemel aan in de badkamer, ging zitten en bam: ineens was het weer april toen ik daar onder diezelfde sterrenhemel zat en daar mn kindje verloor. Raakte compleet overstuur, heb 1,5u nonstop gehuild. En dan niet gewoon huilen, echt brullen. Er kwam zo ontzettend veel verdriet naar boven van de afgelopen 3,5 jaar. Merk dat ik het allemaal nog helemaal niet goed verwerkt heb. En kon alleen maar denken: hoe kan ik het huis nu verkopen waar ik mijn kindje verloren ben? Raar natuurlijk want de anderen ben ik ook elders verloren, de eennalaatste zelfs in Maleisië. Toch heeft de laatste de meeste indruk gemaakt, denk door de echo's, plassen voor MVM enz... Veel te verwerken dus nog.
    Tussen mij en mn man gaat t wisselend. Ene keer zijn we on speaking terms, andere keer is hij zo boos en onredelijk en hebben we knallende ruzie. Hij woont nu al ruim 2 mnd bij zijn ouders.

Hij heeft een nieuwe vlam van 36 met een tikkende biologische klok, vind ik best wel heel erg lastig. Al langere tijd had ik gevoelens voor een ander, waarover ik altijd eerlijk ben geweest tegenover mn man, dat hij echt moest gaan werken aan zn probleem omdat hij me regelrecht in de armen van die ander dreef, maar hij heeft hier niets mee gedaan. Kwam voor hem dus ook niet als verrassing dat dit mij het laatste zetje heeft gegeven om er een punt achter te zetten, samen met het heftige voorval 9-8 waardoor hij me door het huis had gesmeten. Maar dat van hem komt zó onverwacht. De ene dag zegt hij nog dat hij me terugwil en er alles aan wil doen om dat voor elkaar te krijgen, het andere moment ligt hij met een ander in bed. Terwijl ik juist bewust nog afstand houd van die ander omdat ik eerst alles een plekje wil geven en fatsoenlijk de scheiding achter me wil hebben....

Vind t moeilijk en ben echt een wrak momenteel. Ik raak alles kwijt en ook de vraag wanneer ik dan nu ooit mama zal worden houd me ontzettend bezig en maakt me heel verdrietig. Ik zou dit weekend 32 weken zijn. Ik weet dat het beter is dat dat kindje niet levend geboren is, omdat ik dan waarsch nog bij mijn man was gebleven en ongelukkig zou zijn, maar ik mis mn kindje zo erg! Het doet gewoon zo ontzettend veel pijn...

Ik hoop dat de verkoop en scheiding snel rond zijn zodat ik me op de toekomst kan richten.

*Tot zover mijn ego-klaag-update*

13. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Nou Chantal ik vind het echt geen klaag update hoor. Hoop dat het je helpt om het eruit te gooien. Wat vreselijk zeg dat je man een nieuwe vlam heeft dat is wel heel erg snel. En zeker omdat ie je ook af en toe nog terug wilt. Ik hoop echt dat jij ook weer echt gelukkig mag worden. En je kinderwens toch nog vervult word. Misschien is dit met de man waar je eerder gevoelens voor had of iemand anders ik gun het je echt. Heb je wel/nog contact met die man of? Je moet echt aan je zelf denken en alles een plekje geven. En van het huis ja dat is erg omdat je je er thuis voelt. Maar misschien kun je in een ander huis een nieuwe start maken bekijk het ook een beetje positief. Al is dat natuurlijk vreselijk moeilijk.

Zijn er wel mensen/vriendinnen/familie waar je je hart bij kunt luchten en die je steunen in alles?

Liefss

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wie, wat, waar lijstje
    Chantal85: 37e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF mislukt- 2nd opinion in Gent28.6- oz naar hh mkn loopt, in totaal **** -27jaar
    Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,zaad matig. 20 augustus gesprek gyn,uitslag progesteron ivm korte LF
    Knuffel: ronde veel te veel:p (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar
    Wendy86: ronde ook te veel :p (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar.
    Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar.
    Dreamer83: Ronde 5. April VMK, Mei BBZ, Augustus VMK. IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar
    Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar.
    Milow: sinds januari 2010 bezig voor een eerste kindje, partner heeft slecht zaad, juni 2011 1ste iui poging en zwanger met 23 weken bevallen van een zoontje(overleden) Milow*, 2e kindje iui 1 en 2 mislukt nu in begin ronde 3
    Pruts27: Sinds april 2010 bezig voor 2e kindje. December 2010 zwanger, vroegtijdige miskraam januari 2011. Zomer 2011 conclusie slecht zaad. Optie IUI.
    Nance89: Sinds november 2011 bezig in het zh voor 1ste kindje. Partner slecht zaad, 2 negatieve samenlevingstesten. 3 rondes clomid, nu 3de ronde IUI. 22 jaar.
    Es1983: Sinds april 2011 bezig voor een kindje. Februari begonnen in het ziekenhuis. Eerste ronde clomid 50 mg. 2e en 3e rondes hormooninjecties, geen inseminatie, twee keer negatieve samenlevingstesten en nu een positieve. Zaadjes van mijn man zijn goed. 14 juni positieve test. 28 jaar.

Medicatie
    Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod..

(FM) afspraken

IUI behandeling

Anders

Wanneer testen

Knuffel - 11 december
    Willes - 18 januari
    Es1983 - 21 februari
    Dreamer83 - 26 mei

Chantal85: april 2012

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Chantal: wil je nog op de lijst of zal ik je eraf halen?
    Ik hoop dat je snel weer gelukkig bent meis.
    Lijkt me heel moeilijk om je kinderwens ineens in de ijskast te moeten zetten.
    Dikke knuffel!

@Wendy: yes, weer iui gehad!
    Ik duim!

@Zwaaistaart: ook jij weer iui gehad, dus mn duimen draaien!

@Adriana: al een idee wanneer je ei komt?

@All: hier heel spannend geweest en nog steeds.
    Heb bloedingen in mn baarmoeder wat erg gevaarlijk kan zijn.
    Als die loskomt kan die ons beebje meenemen uit de baarmoeder namelijk.
    Ik lig al voor de 2e week plat op bed en duim keihard dat het goed gaat met ons beebje.
    Vrijdag weer een echo en hoop dan op goed nieuws.

Ik denk aan jullie!

16. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @dreamer; Het zit jullie ook niet mee he nu dit weer! Ik ga heeeel hard voor jullie duimen dat dit beebje jullie geboren kindje word.

Ik heb een vraagje aan je, denk dat jij er wel ervaring mee hebt na zoveel miskramen :( Ik heb zelf nu dus 2x een miskraam gehad en ben dus echt heel bang dat als ik weer zwanger ben het weer niet goed zit. Jij hebt nu dat utrogestan ofzoiets gebruikt toch is dat om een miskraam kans te verkleinen?

Liefs Wendy

17. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Hey dames,ik kom ook eens even kijken. Rustig is het hier de laatste tijd!

Chantal,wat een moeilijk verhaal meis :( Voordat dat stukje over je miskraam onder de sterrenhemel. Heel veel sterkte. Mannen denken meestal anders dan vrouwen; die kunnen niet lang alleen blijven. Gaat niet op voor elke man,wel voor veel. Maar ik zou het dus ook nooit kunnen begrijpen!

Wendy weer op het wachtbankje? Hopelijk deze keer weer raak!!
    Zwaaistaart,hoop ik voor jou ook!!
    Dreamer,pff ik las net dat je bedrust hebt. Hoop dat jullie kleintje zich heel goed vasthoud aan je!

Ik heb net mijn 4e IUI gehad,(gisteren) maar heb er weinig vertrouwen in. Niet zoveel zaadjes en ik heb nog steeds last van m'n ziekte. Dit zal em dus ook niet worden en ik neem effe 2 rondes pauze denk ik. Baal er zo van,ik hoef niet te hopen dat ik zwanger word omdat ik telkens nog zo ziek ben. En toch ziet alles er altijd fantastisch uit! Mooie eitjes,slijmvlies prima,eierstokken zijn heel mooi ,ze kon zelfs zien dat de baarmoeder wat open stond om het zaad door te laten.

Wie, wat, waar lijstje
    Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012; zaad matig,heel ziek geweest dus rare cyclussen. Nu even pauze na IUI 4.

Medicatie

(FM) afspraken

IUI behandeling

Anders

Wanneer testen

Knuffel - 11 december
    Willes - 18 januari
    Es1983 - 21 februari
    Dreamer83 - 26 mei

Chantal85: april 2012

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Dreamer jeetje wat heftig zeg! Hoop dat het goed mag blijven gaan!

Adriana, zo dubbel dan hè? Elke keer weer die hoop, wanhoop & verdriet.. Ik hoop dat je positief verrast mag worden.

19. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.448
    1.036
    113
    Vrouw
    Chantal, knuffel voor jou!
    dreamer, heftig zeg! Ik hoop dat beebje blijft zitten. Sterkte!
    adriana, toch ga ik voor je duimen

ik ben gister ongesteld geworden, dus op naar IUI 5, we gaan direct door... Afwachten weer. Het is wel fijn dat de teleurstelling steeds minder groot wordt...

20. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Jammer zwaaistaart en adriana.

Hier nog steeds aan het wachten mag dinsdag testen. Ga dit keer wel echt testen en niet wachten tot ik ongi ben omdat ik na die miskramen er op tijd bij wil zijn en op tijd de waarde van mijn progesteron wil weten. Maar denk zelf niet dat ik het ben. Heb altijd voor ik ongi moet worden af en toe blaasontsteking gevoel en dat heb ik al een paar dagen steeds. Vorige keer dat ik zwanger bleek heb ik daar geen last van gehad. Maar ja we zullen wel weer zien..

Deel Deze Pagina