Sorry dames, ben een flinke tijd niet geweest. Zal vanaf nu wellicht anders worden, sinds gisteren "mag ik niet meer werken". Heb van de VK het dringende advies gekregen het heel erg rustig aan te gaan doen ivm harde buiken ed (zal jullie niet met het hele verhaal lastigvallen). Dus, tijd genoeg voor ZP gok ik zo!! Ik had wel de hoop hier inmiddels wat meer roze aan te treffen:x:x. Vergeet niet dat er mensen zijn die aan jullie denken en elke ronde heel hard voor jullie duimen! Ik hoop echt dat er binnen kort heel veel dames in het roze staan!!!!
Pff vandaag een testje gewaagd en er kwam heeeeeel licht een streepje je moest echt goed kijken anders viel het niet eens op maar hij is toch echt wel zichtbaar. Heb het zh gebeld en die zeggen dat je dan zwanger bent maar geloof er niet zo in dus heb vanmiddag bloed laten prikken en krijg morgen de uitslag daarvan. Ben zo zenuwachtig nu. Ik heb hier de test het is 1 test maar 2 verschillende fotos. Wat zeggen jullie??
Ja doe ik kan smorgens al bellen dus ben echt mega benieuwd. Zelf denk ik namelijk van niet omdat ik hele erge gevoel heb dat ik ongi kan worden. Pff
Hoi Zwaaistaart, ik heb indd de uitslag en er zit HCG in me bloed! Op dit moment ben ik dus zwanger! Wel met heel erg een menstruatie gevoel dus ben er nog niet zeker van. Het zh deed erg raar! Moest er echt van bijkomen. Ik belde vanmorgen om half 10 op en vroeg na de uitslag nou de assistent de uitslag erbij pakken en het enige wat ze zegt is je hcg staat wel hoger en je progesteron is ook iets gestegen. Ik zeg dus ik ben het?? Durf het woordje zwanger nog niet zo goed te noemen Ja zegt ze. Dus op een gegeven moment vraagt ze hoelang ik overtijd ben ik zeg ik ben helemaal nog niet overtijd. Normaal word ik altijd rond de 18 dagen na pregnyl ongi en dat is donderdag! Oh zegt ze maar waarom heb je dan getest. Ik zeg omdat ik er op tijd bij wil zijn na die vorige 2 miskramen. Nou ze vond het maar raar geloof ik. Dus zegt ze dat is dan een dure test ik zeg nee hoor van de kruitvat 5 euro, nee zegt ze voor ons dat je gister bloed hebt laten prikken. Ik dacht bij mezelf PARDON??? Vond het echt raar dat ze dat zei, ik ben toch gewoon verzekerd dus waar praat ze in hemelsnaam over. Nu moet ik morgen of donderdag weer bloed prikken om te kijken of het ook echt stijgt! Dus nog wel een beetje onzeker allemaal.
Spannend Wendy!!! En dat ongi gevoel hoeft echt helemaal niets te zeggen! Dat heb ik ook gehad, en zeker wel tot een week of 12. Laat die verpleegster maar kletsen. Dat is nu eenmaal hoe het werkt in het ziekenhuis. Onze eerste gyn vond mij VMK na 6+2 ook maar dubieus... Dat was "geen bewezen zwangerschap" volgens hem, te pril blablabla... Stiekem nog niet zelf een testje gedaan?? Ik ga heeeeeel hard duimen!!!
Wat een rare reactie Wendy! Dat is de keus van de arts geweest om wel bloed te prikken, daar hoeft zij zich dan niet meer mee te bemoeien. Maar wel spannend dus!! Ik ga duimen op een goede afloop!
Wendy wowie ik zie m hoor!!! Spannend!! En nu? Aan de utro of niet? Ik ga voor een blijvertje duimen!
@Chantal; Nou het zh doet maar heel normaal en heeft het niet over de vorige miskramen. Moest er gister zowat om smeken dat ik me progesteron wou laten prikken. Die zag er wel goed uit zei ze. Ik ga morgen nog eens laten prikken. En hoop dan op een stijgende lijn.
Vandaag weer bloed laten prikken en mijn HCG is verdubbeld van 21 na 51. Dus dat zag er goed uit. Morgen is pas mijn nod dus
Wat is het hier stil zeg.. Voel me een beetje klote, heb sinds vanmorgen met afvegen bruine afscheiding. Durf nauwelijks nog na de wc te gaan, bang dat het dan echt rood is
Het is inderdaad wel heel rustig hier... Oh nee Wendy. Ik kan wel zeggen: het hoeft niets te betekenen, maar daar heb je nu helemaal geen drol aan!!! Ik ga voor je duimen dat het idd niets is. Zou zo graag willen dat ik meer kon doen! Een heeeeele dikke virtuele knuffel!!! Hou je ons op de hoogte???
Ja dat doe ik dank je lieverd Het blijft nog steeds bij bruin met afvegen. Dus op zich een goed teken zolang het niet rood is. Ben wel erg misselijk dus hoop zoooo dat het goed blijft gaan..
Zo spannend! Krijg er zelf de kriebels van! Duimen nog steeds in overdrive hoor!!!! Heb je zelf ook nog een testje gedaan?? (Ik heb er geloof ik wel 10 gedaan of zo)
Ja vanmorgen heb ik er 1 gedaan vond hem wel donkerder dan maandag maar had hem nog donkerder verwacht eigenlijk. Zal even foto maken..