Dat is toch echt wel een duidelijkere streep hoor!!! Dat geeft de burger zeker wel moed!!! Bij iedereen verschilt het hoe de testen knallen. Sommige hebben nooit een knal test.... Spannend hoor!!! Voorlopig hou ik nog moed!
Oh Wendy, wat spannend zeg! Ik blijf duimen! ik heb maandag een echo FM, en dan inseminatie zodra ovutest positief is
Wat een ongelovige klote zooi!!! Vandaag zijn de testen gewoon ineens NEGATIEF!!! Geen bloeding of wat dan ook gehad.
He, hoe kan dat nu????:x:x Uit de bloedtest kwam toch dat er HcG in je bloed zat??? Kan je het ziekenhuis niet bellen voor opnieuw een test? Als het inderdaad weg zou zijn zou je op zijn minst ongi moeten worden... (En ik hoop van harte dat dat niet zo zal zijn, maar dat er iets mis was met de tests ofzo....)
Ja ik had direct het zh gebeld kon om 2 uur terug bellen omdat ze gingen overleggen. En kon dus bloed prikken dat heb ik nu net laten doen. Ze vonden het maar raar waarom ik weer had getest terwijl hun me bloed al hebben geprikt wat goed was. Ik zeg nou gewoon voor mezelf om te hebben en wilde aan mvm mee gaan doen. Nu weer afwachten. Echt zo vreemd heb er 3 gedaan in totaal vanmorgen en allemaal negatief. Is toch raar, heb geen bloeding niks gehad..
Ze belde toevallig nog na 5 uur de assistent, en het is gewoon weg. HCG stond nog maar op 4. Klaar dus. Beginnen we weer opnieuw met iui en laten ze in het ziekenhuis nou niet weer beginnen over 2 maanden wachten want dan doe ik ze iets
Wendy wat enorm klote! Wat zal dat stiekem toch een klap zijn... Nu snel ongi zodat je weer door kan. En als ze je laten wachten schakel je ons maar in, dan zullen wij ze even vertellen dat je dat dus niet gaat doen!!!
@Wendy: jeetje meis wat oneerlijk weer Bloeding zal nog wel komen denk. Sterkte meis! En vraag om Utrogestan bij je gyn!!! @Chantal: hoe is het met je? @Zwaaistaart: hoe was de fm vandaag? Krijg je op de dag van posi test de IUI? @Knuffel: wat ga je hard! @All: afgelopen vrijdag een pretecho laten doen, was zo onzeker. Maar ons beebje deed het super en alles netjes op termijn. Bloedingen zijn niet gegroeid, dus ook dat is super. Morgen de termijnecho, spannend weer dus! Ben verder erg misselijk, ondanks medicijnen, dus zit bijna niet op de laptop. Lees wel mee via mn telefoon, maar reageren is lastig en word zo draaierig van de letters. Maar ik denk aan jullie en leef mee! Dikke knuffel
Ik heb gister inderdaad een FM gehad. Helaas 4 follikels te zien van allemaal rond de 14mm. Als ze alle 4 blijven doorgroeien, dan gaat de IUI niet door, want dan is de kans op een meerling te groot. Nu moet ik dus minder hormonen spuiten en woensdag weer terug (weer op een werkdag :x ondertussen door met ovutesten, die nog amper een streep laten zien. Afwachten dus weer.. Dreamer, je bent gewoon alweer 10 weken zwanger! Wat gaat de tijd toch snel! Willen jullie weten wat het wordt?
Ja het gaat wel Heb vanmorgen het zh gebeld over wat nu verder. Ze zegt dat ze sowieso niet gaan uitzoeken waarom ik steeds een mk heb omdat het volgens hun geen miskraam is! Maar een chemische zwangerschap! Ik vind het ronduit belachelijk. Donderdag moet ik bij de arts komen voor een gesprek, en om bloed te prikken weer. Wil gewoon nu aan de Utrogestan en dat ga ik zeggen ook alleen weet ik bijna zeker dat ze daar toch niet mee akkoord gaat. Maar ja ik wil dat! Verder wil ik ook gelijk weer door. Niet weer wachten. Had het er gister met mijn vriend over in bed het is gewoon zo bizar steeds als ik zwanger ben durven we niet eens blij te zijn. En praten we ook zo in de zin van als alles goed gaat dan kunnen we een kinderwagen kopen en welke enzo maar zeggen steeds erbij als alles goed gaat. Terwijl een normaal iemand juist heel erg blij is en al praat in de toekomst als die kleine er is. Heh zwaaistaart wat balen zeg dat het misschien niet doorgaat! Ik duim voor je dat het wel goed gaat.. Bedankt voor de lieve reacties doet me erg goed, en dreamer 10 weken alweer wat gaat dat hard zeg.
Geen miskraam? Wat een rare reactie zeg. Utro kan je ook zelf kopen via internet. Is aan de prijs, maar ik kan het echt aanraden. Hoop dat ze het je wel willen voorschrijven. Is er geen ander ziekenhuis in de buurt waar je heen kunt? Die gedachten van als het goed gaat .. hebben wij ook, nu nog steeds. Je durft gewoon niet meer te hopen, te dromen, te geloven dat het goed zal gaan. Dat is ook moeilijk los te laten kan ik je vertellen. Zelfs nu ik al zoveel goede echo's heb gehad kan ik het nog niet loslaten. Dikke knuffel meis. @Zwaaistaart: hoop dat ze niet alle 4 doorgroeien dan zeg! Raar dat je elke keer zo anders op de hormonen reageert he. @All: vandaag termijnecho gehad en zelfs een dag vooruit gezet! Alles zag er super uit. De arts zei dat ik nu moest gaan genieten. Sja .. zoals ik hierboven al schreef, het is moeilijk die angst los te laten! Mn baarmoeder ligt ook heel diep (gekanteld) dus kan voorlopig het hartje nog niet horen thuis, dus ook geen geruststelling. Gelukkig maandag weer een echo bij de gyn! Vanaf dan gaan we ons kleine grote geheim langzaam vertellen aan iedereen Ow enne .. hier lijkt de tijd juist heeeel langzaam te gaan hoor hahaha.
@dreamer; ik wil ook graag utro maar hoe werkt het eigenlijk wanneer moet je daar mee beginnen??? En is dat op Internet wel betrouwbaar anders doe ik dat gewoon als ze het me niet willen geven. Hoe heb jij dit gedaan?? Ja moeilijk hè, maar jij moet nu echt gaan genieten voor je het weet is het weer voorbij en heb jij je wondertje in je armen meid.. @hier; nou het bloeden is begonnen dus dat is wel fijn. Kan ik iig gelijk door zonder dat mijn menstruatie eerst opgewekt hoeft te worden.
Wendy,meis wat ontzettend rot!! Utro kun je kopen bij dokteronline.nl. Moet je een account aanmaken en een paar vragen beantwoorden. Ik heb het ook en heb bij de vragen gewoon ingevuld dat ik last had van m'n menstruatie. Toen heb ik ze gewoon gekregen! Ik hoop dat het je helpt,ik vind je zkh ook een beetje vreemd reageren. Stom dat ze niet verder willen onderzoeken en dan die idiote term çhemische zwangerschap. Je zou ze.. Dreamer,wat ben je alweer ver en fijn dat het zo goed gaat! Nou ja,ik bedoel dat de echo's allemaal heel mooi zijn Hopelijk word de misselijkheid ook snel minder. Zwaai,zonde van de follikels! Ik hoop dat er 2 dominant worden en de rest wat achterblijft. Zet 'em op. knuffel,wow nog maar een maandje! Spannend zeg! Bij ons is de 4e IUI mislukt. Ik had niet anders verwacht. Ben ook weer erg ziek. We nemen nu even 2 maanden pauze en gaan weer verder in 2013. Heb nu even geen zin. Eerst beter worden maar ja dat roep ik al een jaar
@adriana; Ohh oke als ik het van het zh niet krijg ga ik dat daar kopen, maar hoe werkt het eigelijk heb werkelijk waar geen idee. Wanneer moet je daar dan mee beginnen??? Jeetje klote he.. Hoop dat je je gauw beter voelt meid..