Nieuw topic starten met iui

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wendy86, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wendy heb je vraag pas al een beantwoord, hier nog even de link naar het utro topic

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  3. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Is dat zo is me dat misschien ontgaan? Weet het nog steeds niet zo goed met die utro. Wat ik denk is; de dag van de iui ermee beginnen en dan 2x daags 2 inbrengen dat 14 dagen lang??

Zal ook bij de link nog even kijken..

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wat is het hier rustig! Where's everybody?

@knuffel: einde komt in zicht! Nog even en je mag je wonder in je armen sluiten!

Hoe is het met alle anderen?

Hier heeft de makelasr gisteren fotos gemaakt. komt deze wk in de verkoop.

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ??? Alles ok met iedereen?? :(

6. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.446
    1.033
    113
    Vrouw
    He! Het is hier inderdaad rustig!
    ik heb ook weinig te melden.
    wel echo gehad om te controleren of eierstokken weer helemaal rustig zijn na 3 weken de pil geslikt te hebben en dat is zo.
    nu wachten op menstruatie en dan gaan we weer starten.

chantal, vind je t erg lastig dat huis in verkoop gaat? Woon je er nog wel?

7. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hoi hoi ben ik ook weer. Ik heb een andere account aangevraagd. Er is ons (maar vooral de ouders) iets heel ergs overkomen: mijn schoonzusje (zus van vriend en tevens mijn beste vriendin) is bevallen van een levenloos kindje. Ze was 8 maanden ver. Afgelopen zaterdag hebben we afscheid moeten nemen van het kleine meisje :(:( Ik ben Adriana76 trouwens ;)

Chantal,hoop dat je huis snel verkocht is,des te sneller kun je weer verder.
    zwaai,hopelijk word je snel ongesteld! Dat wachten is niets.

8. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.446
    1.033
    113
    Vrouw
    jeetje Klaproos, wat een heftig verhaal!! Sterkte!

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    hey meis, was het een mooie dienst? nog gebruik kunnen maken van de links die ik je had gestuurd. Ik hoop dat jullie elkaar tot steun kunnen zijn! dikke knuffel.

Ik woon idd nog int huis. vond t vreselijk thuiskomen vrijdag; staat er zon bord in je tuin.... maar ik moet doorbijten. Vond gister zon mooie quote waar ik mezelf helemaal in kon vinden:

Ze zeggen dat je vooruit moet kijken en niet achterom.
    Maar als ik even achterom kijk weet ik dat ik de juiste stap vooruit heb genomen!

10. Klaproos

Chantal,hele mooie quote! Ik kan me voorstellen dat het echt rot thuiskomen is zo. Dan is het pas echt voorbij en zo definitief lijkt me :(

De dienst was heel mooi gelukkig,heel indrukwekkend. Ik heb de linkjes doorgestuurd naar schoonzusje en zij vond ze ook mooi. xxx

Zwaai,ook nog bedankt.

11. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Goh Adriana wat erg zeg.. :( van waar een nieuw account aangemaakt??

@chantal; hoe gaat het verder met je??

@hier; vorige week moest ik na het zh kijken hoe het was en me lichaam was bezig zelf een cycles aan het maken.. Ik heb pcos dus dat is goed nieuws dat me lichaam het zonder medicijnen zelf doet. Ik had namelijk niks genomen omdat ik na me miskraam even niks mocht een maandje. Er zat nu dus een ei van 13mm. Deze maand dus geen iui, want ze doen geen iui in eigen cycles :( dacht echt dat dat wel kon! Volgende maand ook al geen iui omdat als je bij ons in het zh ná 7 dec menstrueert je geen behandelingen krijgt die maand vanwege de feestdagen :( Ik moet nu weer bellen als ik ongi word en dan gaan ze wel gewoon fm doen en clomid alleen dan de iui niet..
    Maar misschien word ik wel helemaal niet ongi ;) wel beetje klote omdat ik dus nu echt niet weet wanneer ik moet worden.. Ik zat dinsdag al op cd 21 namelijk.

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik kom even knuffels strooien!!!!
    Ik blijf voor jullie duimen hoor!!!
    Hier is het einde in zicht, wordt morgen ingeleid.
    Dames, kijk af en toe naar mij... Hier is het uiteindelijk toch ook gelukt, en ik hoop dat dat voor jullie allemaal zo zal zijn in de (nabije) toekomst!!!

Hele dikke knuffels!!!!!!!!!!!!!

13. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.446
    1.033
    113
    Vrouw
    succes knuffel!!

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Knuffel ik hoop dat we je inmiddels kunnen feliciteren!

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hmmm lees nu toch iets anders in mn oude topic voor mensen die uitgerekend zijn tussen 1&15dec. sterkte lieverd, hopelijk lukt t snel!!

Ff snel. Het inleiden is (ook hier) niet gelukt. Bm-mond niet rijp genoeg na 3 keer gel. Nu weer thuis, vrijdag terug voor controle en evt opnieuw gel. Wellicht zondag weer opnemen. Zit er goed doorheen...

16. Klaproos

Sterkte Knuffel met inleiden,je bent nu allang bevallen denk ik :D

Wendy,wat raar van het zkh dat ze niets in eigen cyclus doen! En dan vooral dat gedoe van na 7 december,sjeeees. Inderdaad klote wanneer je nu niet weet wanneer je ongi moet worden.

Ik ga deze maand toch een IUI doen. Ben ik daar in ieder geval vanaf en moet er dan nog een maar dan kan ik tenminste verder met IVF ;) Tenzij ons zkh ook geen IUI doet na de 7e,het zou me niets verbazen;)

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Nou alst goed is dus niet klaproos, lees schuingedrukte stukje, geschreven door knuffel in een ander topic maar.

Succes met de laatste iui, je weet nooit, misschien komt t niet tot ivf

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo dames, ben ik zelf even.
    Inleiden is idd niet gelukt. Mijn bm-mond wilde niet verstrijken en dus geen (extra) ontsluiting. Had maandag ochtend 2 cm en dinsdag avond na allerlei kunstgrepen nog steeds. Wel iets kortere bm-hals. Morgen weer terug voor onderzoek en dan weer verder kijken...
    Thanks voor de intresse en succes wensen! Wilde hier niet te veel posten omdat ik als geen ander weet hoe confronterend het kan zijn!!!
    Later zal ik weer op jullie reageren! Voor nu dikke knuffels!

19. Klaproos

Oops,sorry Chantal en knuf,ik zat helemaal verkeerd met de datum vrees ik,had stiekem ook al in je profiel gesnuffeld knuffel. En persoonlijk vind ik het fijn als je hier alles over je bevalling verteld,ik heb daar zelf geen moeite mee en vind het leuk maar misschien dat ik iemand voor z'n hoofd stoot die er wel moeite mee heeft..?

20. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @klaproos; jij bent toch Adriana?? Ben het nu ff helemaal kwijt haha.. Ja echt belachelijk dat ze na 7 dec menstrueren geen behandeling betekend. Ben echt benieuwd wanneer ik ongi word.

@Knuffel; Jeetje meid je zou het nu wel goed zat zijn ofniet, je wil die kleine spruit lekker in je armen houden. Weten jullie eigenlijk wat het word? Ik heb er ook geen problemen mee hoor als je hier je verhaal doet ik vind het juist wel leuk :)

Deel Deze Pagina