Hey malle klaproos, geen sorry zeggen gekkie! Hihi hier gaat de 2e kuur er al in, longontsteking is niet minder geworden.
He bah heb je longontsteking meid.. Weet er alles van met mijn chronische longziekte en dat is niet fijn.. Beterschap.. Hoe gaat het verder met je??
Ik wist niet dat je longontsteking had joh! Heel veel beterschap. Hopelijk slaat die 2e kuur wel aan. Doe je rustig aan in zoverre je kunt en heb je iemand die voor je zorgt? Een lieve mama ofzo? Of vriendin? Wendy,yup ben Adriana Hopelijk ben je snel ongi. Hmm hoofd vol pukkels ik verwacht ongi morgen Bah en ik kan weer eens niet slapen,om 5 uur klaarwakker :x
Even een berichtje van mij: vrijdag 30 november om 17:15 uur is onze zoon Cas Storm geboren. Hij was 3720 gram en 52 cm. Het was een redelijk snelle en heftige bevalling. Na 2 nachtjes zknhs (Cas wilde niet drinken) zijn we gisteren thuis gekomen. Het drinken gaat nog steeds moeizaam maar komt uiteindelijk vast goed! Knuffels van een verliefde Knuffel!!
Knuffel wat fijn dat jullie je zoon nu eindelijk in je armen hebben. Geniet samen met je mannetje van jullie GEZIN! Hopelijk brengt 2013 voor alle lieve meiden hier een kindje en 2014 die van mij!
Knuffel gefeliciteerd met jullie zoon!!! ook hier wou ik even vertellen, dat ik in verwachting ben! xx
Gefeliciteerd knuffel.! Wat een mooie naam ook... Jeehhh wat goed one!!!! Gefeliciteerd hoe voel je je???
Hoe is het hier lieve meiden? Voor wie het lezen wil: http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/chantal85/1601-8-december-2012-de-dag-jij-komen.html
Knuffel voor jou Chantal! Wel fijn dat je deze periode nog met je ex-man kan afsluiten. Met mij gaat het goed. Maandag weer FM, ben benieuwd!
Heftig verhaal Chantal, en het trekt mij behoorlijk aan. Bij mij blijft ook de vraag maar spoken waarom het steeds mis gaat.. Knuffel voor jou lieve schat, respect hoe jij er weer langzaam bovenop komt meid. En wat fijn dat er langzaam weer een nieuwe liefde komt. Kende je hem al of echt alles nog nieuw? Hier nog steeds niet ongi... 20 nov. was me lichaam met een eigen cycles bezig en had toen een ei van 13mm. Of het doorgezet heeft weet ik dus niet. Ik wil tot donderdag afwachten als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik het zh maar eens bellen. Een test ga ik niet doen, want heb het idee dat ik niet zwanger kan zijn en heb ook helemaal geen symptomen dus..
Hey!" had ik beantwoord ook volgens mij? anders stuur ik je nog wel een pbtje jaa ik voel me opzich heel goed, alleen pijnlijke boobies...xxx
Hmm ik heb niks ontvangen nu nog steeds niet Oke oke dat is alleen maar goed hahaha pijnlijke boobies
mijn moeders voor moeders test staat in men album meiden! gister was ze hier, en ben heel blij met deze mooie test xx