@Onewish: gefeliciteerd! Echt super, geniet ervan. Misschien een rare vraag, maar is het kindje nu wel van je ex? @All: ik heb me lange tijd afwezig gehouden. Het is hier allemaal heel spannend geweest. Zal even vertellen. We hebben de combinatietest gedaan en hieruit kwam een hele slechte uitslag... Totaal niet verwacht en de grond sloeg echt onder mn voeten vandaan. Alles was zo goed, echo's waren super en dan ineens BAM. Mn bloedwaardes waren heel slecht, HCG was 2x zo hoog als hoort. We kregen een afspraak in het ziekenhuis om te praten wat we konden doen. We hebben gekozen voor een vruchtwaterpunctie, maar dat kan pas vanaf 16 weken. Dat was dus nog 3 weken wachten! In de tussentijd hadden we de gyn van de kliniek gesproken. Zij vertelde ons dat het bloed in mijn baarmoeder waarschijnlijk kwam van een tweede kindje die was overleden... Een 1 eiige tweeling dus... (ze dacht dat ze ons dit wel had verteld, maar niet dus) Dit zou wel mn bloedwaardes en een aantal andere dingen verklaren. Maar jeetje, dat was wel even wat om zomaar te horen zeg. Het veranderde helaas niets aan de uitslag en we moesten toch de punctie doen. Afgelopen maandag was het zover. Helaas zat er bloed in het vruchtwater, dus de sneltest zou waarschijnlijk niet lukken. Dat betekend dat de uitslag op zn vroegst eind december/begin januari zou komen... Totaal onverwachts ging vanmorgen de telefoon. Tegen alle verwachtingen in was de sneltest wel gelukt! En nog veel beter nieuws .. ons kindje is gezond We zijn echt superblij!! Nu weten jullie waarom ik zolang niets heb laten horen. Maar vanaf nu zal ik er weer zijn. Liefs!
Jeetje dreamer wat een verhaal!! Eerst al die schokken, ook het feit dat het dus eigenlijk een tweeling was. Wat heftig! Wel vreemd dat je pas vruchtwaterpunctie kon bij 16wkn. ken iemand hier die t al met 11wkn kreeg. Maar wat fijn dat alles toch nog goed is! Jullie zullen wel onwijs in de stress hebben gezeten zeg! Onvoorstelbaar.... Op naar de 20weken echo. weten jullie nu dan ook wat het wordt? Liefs! One, de felicitatie is al via FB gegaan, maar nogmaals: yes!! We have a heartbeat!!
Geloof dat ze sinds april dit jaar de vwp pas vanaf 16 weken doen ivm betrouwbaarheid. Eerder deden ze het vanaf 12/13 weken idd al. Ja, het was wel een hobbelige rit zeg maar! En ja, we weten het geslacht Maar dat houden we nog even voor onszelf! Je tsh is super zo te lezen meis!
Zij heeft m afgelopen maandag gehad en krijgt morgen uitslag. ze was toen iets van 11,5 wk tuurlijk voor je houden meis, wel leuk om zelf te weten!
Trouwens geen idee hoe mn tsh nu is hoor, ben na de breuk gestopt met meds, wil t binnekort wel een keertje laten prikken, gewoon nieuwsgierig
Denk dat diegene dan een vlokkentest heeft gehad. Vwp doen ze niet met 11 weken, vlokkentest wel. Ik zou je schildklier wel in de gaten houden. Als die niet in orde is kan je je lichamelijk en geestelijk echt heel slecht voelen.
Zo dreamer dat was dus weer even een verhaal zeg, blij dat alles goed is met jullie kleine wondertje. @Chantal; hoe gaat het met je meid?? @One; Super goed nieuws dat het hartje klopt. Nu lekker genieten! @Hier; Nog steeds niet ongi Wou dat het kwam dan kunnen we tenminste ook weer verder! Als ik maandag nog niet ben dan moest ik weer bellen. Maar zwanger zijn daar geloof ik nu niet in, geen klachten en zou niet weten wanneer het dan moeten zijn gebeurd
Lieve meiden ik wens jullie allemaal fijne dagen. Dagen die ook extra moeilijk kunnen zijn omdat de diepste wens nog niet in vervulling is gegaan... ik denk aan jullie! Vele knuffels chantal
Wendy is de ongi uiteindelijk doorgebroken? Zwaaistaart hoe gaat t met jou? Dreamer alweer 18weken, je gaat hard! One & deb heb ik op de app, dus met jullie weet ik hoe t gaat. Ben ik nog mensen vergeten? Hier ondanks alles goede kerst gehad. 28-12-2011 was ik uitgerekend van mn eennalaatste zwangerschap, dus dat zal morgen wel weer door mn koppie schieten, maar het scherpe randje is ervan af. Fijne jaarwisseling allemaal, op naar een vruchtbaar 2011
@Chantal; nee nog niet zit aan de provera moet zaterdag de laatste innemen en daarna duurt het altijd nog 10 tot 12 dagen bij me dus duurt nog wel ff Hoe is het met jou meisie?
Hoi allen, Ben ik ook weer even. Dreamer,wat vreselijk om zo te moeten schrikken en dan ook nog nieuws krijgen dat je eigenlijk een tweeling droeg. Ik begreep uit eerdere berichten van je die ik stiekem gelezen heb dat je een jongen kreeg of ben ik nu gek? Fijn dat alles goed is met de kleine gelukkig. Wendy,ben je nu al ongesteld? We zijn weer een weekje verder gelukkig.. chantal,veel xxx terug en dat al jouw wensen ook uit mogen komen. one,nog gefeliciteerd! Ik doe nog een IUI dan word het ivf. xx
@Klaproos, nee nog niet maar het komt denk ik wel vandaag, heb namelijk wel het gevoel. Ik zou deze maand weer starten met iui maar heb besloten dat ik me eerst met het afvallen ga bezig houden. Ik ben vandaag begonnen met het cambridge dieet. Gisteren bij de consulent geweest en ben best geschrokken wat ik nu weeg. Vandaar dat ik er nu voor wil gaan. Dat is op het moment gewoon even het beste, met 1 ding bezig zijn en dat word afvallen..
Wendy heel veel succes met de strijd tegen de kilo's!! Cambridge, daar kan je snel kilo's mee verliezen, maar pas op want het is ook onwijs pittig en helemaal om daarna terug naar normaal eetpatroon te komen zonder dat die verloren kilos erbij aan vliegen. Ik ga voor je duimen meid!!
Net een nummer tegengekomen, traaaanen met tuiten. Er zijn weinig nummers voor MMM meiden. Wil hem jullie niet onthouden: I Would Die For That - YouTube heb m net naar mn zussen gestuurd. Hier gister te horen gekregen dat mn zus zwanger is. van een tweeling. meteen 1e wip raak. Ik snap niet wat er mis is met mij. Oudste zus heeft door tumor maar 1 eierstok en had binnen 3jr 2 kids en andere zus allebei de eerste poging raak en nu dus zwanger van nr 2&3... Moest wel ff slikken toen ze vertelde over de 2 hartjes afgelopen woensdag Kon t verder redelijk hebben maar toen ze begon dat het wel lastig is met de auto en dat ze de kinderwagen van dochter niet kunnen gebruiken en ze baalde dat het een 2eiige was, want ja áls het dan een tweeling was, had het wel een 1eiige mogen zijn enz enz.....toen kon ik niet anders reageren dan:"dat zijn echt luxeproblemen". Gaf ze me toen wel gelijk in.
Jeetje Chantal heftig he :x Lijkt me erg moeilijk als het bij je zussen wel lukt en bij jou dan niet. Oneerlijk he Ik moet morgen weer na het zh en ga ze dan ook vertellen dat ik eerst wil gaan afvallen ben benieuwd wat ze zeggen. Wil eigelijk wel doorgaan met de clomid zodat ik wel elke maand keurig ongi word dus ben benieuwd of dat van hun ook mag. Denk zelf dat ze gaat zeggen dat ik dat beter niet kan doen dus afwachten. Ik ben a.s dinsdag 2 weken bezig met afvallen en ben nu 3.2 kilo kwijt Erg blij dat het zo goed gaat.. Heb nog een lange weg te gaan maar goed het begin is er. En ben erg gemotiveerd dus dat is ook alleen maar goed. Wil er deze week weer bij gaan sporten. Hoe is het verder met jou Chantal? Was het nog iets geworden met die man? Of haal ik je nu door de war met iemand anders
Meisjes hoe is het hier? Dreamer hoe was je 20 wkn echo? Wendy hoe gaat t met de strijd tegen de kilo's, zit je nog aan de clomid? Klaproos ik sta nog steeds versteld van de domheid van jouw ferti artsen. Wanneer kan je terecht bij de lyme arts? Hier ff een inzinking. scheiding is sinds 2wkn officieel en die klap die dan nog even komt had ik niet verwacht... "die ander" geeft gelukkig mijn verdriet alle ruimte en we zijn het erover eens dat ik dit eerst moet afsluiten emitioneel gezien. Hij is onwijs lief, weet niet hoe ik dit zonder hem zou moeten volhouden. Hoop dat het met jullie allen goed gaat naar omstandigheden. Hoe is het met de bevallen dames?