Dank je wel One. Ik weet het ook niet meer,ben er totaal kapot en verslagen van Nu hopen dat die pillen die het opwekken snel helpen zodat ik verder kan.
Ach klaproos toch? Hadden jullie bij vorige echo wel een hartje? Toen was je toch al teruggezet van 9 naar 8wkn? Heel veel sterkte!!!
Hey Chantal,we hebben 2 goede echo's gehad maar bij de laatste werd ik een week teruggezet en had daar al geen goed gevoel bij. Ik heb net de miskraam achter de rug,opgewekt met cytotec. Moet je eerlijk bekennen dat ik zelden zoveel pijn heb gehad. Heb 3 naproxen moeten nemen eer het hielp. heel slecht ik weet het maar heb maagbeschermers meegekregen op doktersadvies.
Ik had ook naproxen genomen toen, alleen maar 1, was voldoende, t deed wel zeer maar niet heel erg. Zo zie je maar ieder lijf reageert weer anders.... hoe gaat het nu met je, emotioneel gezien? Niet de hoop opgeven hè? Na een mk ben je extra vruchtbaar, wie weet. Al kon ik daar zelf absoluut niet aan denken in de twee maanden na mn miskraam. Een hele dikke knuffel en blijf vooral je hart luchten hier, je moet niet in een depressie schieten meis! Wij zijn er voor je!
Klaproos, wat ontzettend verdrietig! Sterkte! chantal, fijn dat t met jou goed gaat. hier weinig actief geweest, omdat mijn mand een burn-out heeft, zijn wij in december gestopt met behandelingen. nu gaat t gelukkig weer beter, al is hij er nog lang niet! komende week wordt ik weer ongesteld en dan gaan we ws iui 6 doen, maar dat beslissen we definitief op dat moment. Het is wel heel fijn om helemaal niet bezig te zijn met zwanger worden, ik ga dat proberen zo lang mogelijk vol te houden, dus zal hier niet veel komen. Maar dan weten jullie even hoe het zit!
Hoi ik kom jullie toch weer opzoeken. Hoe gaat het onewish? En met jou Chantal? zwaaistaart ik hoop zo erg dat je geluk hebt met je 6e IUI! Het kan wel,ik had er 7 waarvan de laatste afgebroken en toen was ik zwanger. Ik hoop dat je man zich snel beter voelt. Ik ben nog erg verdrietig 2,5 week gevloeid en nu voel ik een eisprong beginnen 3 weken na de MA. Weet niet wanneer het eitje komt,nu nog niet,ik wacht rustig af en we maken het gezellig in bed Ik geloof echt niet dat ik zwanger word maar heb even geen zin in IVF. We beginnen er pas in november ofzo mee.
hey klaproos hier gaat alles goed hoor, twee dagen trg 3d/4d echo gehad, staan 2 fotos in collage in men album voor degene die t wilt zien ze is zoo mooi!<3 jaa snap dat je nog steeds erg verdrietig bent, hopelijk ben je snel weer in verwachting en heb je heel ivf niet nodig... dikkekus en knuff, denk aan je...en zal voor je duimen..x
knuffel voor klaproos! was jouw schildklier nou al eens getest? Laat ook je TPO-antistoffen bepalen. STerkte!
Ik ga meteen kijken One en dank je voor je lieve berichtje. Chantal,yup allebei getest met dank aan mamavanH
Alles was in orde alleen reumafactoren waren hoog. Als ik nog eens zwanger word ga ik wel babyaspirine gebruiken,vitamina B complex met die actieve vitaminen en utro. Voor het geval ik dat enge gen zou hebben..
http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/397695-mthfr-gen-herhaalde-miskramen.html Dit.Ben als de dood zoiets te hebben.
Daar heb ik dus wel iets schijnt: Mail van mvh: Je bent heterozygoot voor de MTHFR C677T mutatie. Het is dus wel van belang om foliumzuur maar dan in de vorm van L-methylfolate te slikken (het is in die zin zelfs goed dat je GEEN foliumzuur geslikt hebt, je lichaam kan er namelijk niet zoveel mee). ik wil je graag het volgende advies geven:Voor MTHFR:-start vandaag met 100 mg aspirine en slik dit door tot week 38 van je zwangerschap.- start zo snel mogelijk met Thorne Basic Prenatal (speciale actieve B-vitamines speciaal voor mensen met een mutatie in het MTHFR gen). -Visolie (een goede waarbij de zware metalen eruit gefilterd zijn en voldoende EPA/DHA samen meer dan 700 mg dus niet alleen naar de totalen voor de visolie kijken echt optellen wat er aan EPA en DHA in zit). -Je mag ook 200 IU vit E per dag innemen om de doorbloeding optimaal te laten zijn. Dit komt dan wel bovenop de andere suggesties (dus geen of-of maar en-en optie). - kijk op Zwangerschapspagina naar de post "MTHFR en herhaald miskraam" je kunt daar ook veel info vinden over MTHFR. Moet zeggen dat ik niet alles heb gedaan wat hier staat. slik naast mn vits visolie en vitD3 en gebruik ik utrogestan en thyrax (laatste 2 beide een lichaamseigen stof). Verder niet, vind t allemaal maar eng. Mn internist zegt dat alles wat niet een lichaamseigen stof is, gevaar oplevert voor het embryo. Mocht t nu mis gaan, zou ik t misschien een volgende x overwegen... maar nu niet.
Ik geef je groot gelijk Chantal. Ik zou ook niet alles doen denk ik. De utro wel,de vitamine B ook en de aspirine vind ik een beetje eng eigenlijk..Ahoewel ik dit vaker heb gehoord dat het goed zou zijn. Mijn vader heeft hartklachten en slikt dit ook elke dag. Ik zou zeker toch foliumzuur blijven gebruiken denk ik. Het kan geen kwaad lijkt mij. Wat is thyrax? oh en waar haal je zulke visolie? Die methylfolate wat is dat? Wel ff gegoogeld maar het schijnt slecht voor je te zijn als je zwanger bent