Heb het ook maar niet gedaan..Ben een schijterd. Echo gehad er was geen restweefsel meer gelukkig en er was een groot ei te zien. Nou wie weet! Chantal,ben je zo ziek? Mooi kut,ben je eindelijk zwanger,krijg je dit Zwaai,heb je je intake al gehad?
gelukkig klaproos! En fijn dat er geen restweefsel was! zwaaistaart hoe was de intake, heb je al jullie vragen kunnen stellen. Tsja, blijkbaar was t zwanger worden dit keer te makkelijk en krijg ik t op een andere manier voor mn kiezen... zit tegen uitdroging aan en sta onder strenge controle int zkh. Gelukkig ben ik wat voller van mezelf dus voor de beeb nog wel reserve. Mijn energie is ver meer te zoeken. Gelukkig mag ik vandaag andere medicijnen halen. Hopelijk doen die iets!
Kun je dat zien die ....? Dat zijn weblogs die ik weg heb gehaald. Ik wil het liefste dat ze helemaal weg zijn maar dat gaat niet. Heb je trouwens hypermedia? Je bent trouwens toch niet voller van jezelf joh! Vind je er slank uitzien. Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen zodat je niet aan het infuus hoeft. Zie dat je voorbij de 12 weken bent,ik duim voor je dat het snel over is.
ja kun je zien. mensen werdennal ongerust volgens mij kan je ze wel wissen en anders niet op openbaar zetten bij wijzigen
Ik heb het weggehaald,zag de reacties ja,sorry mensen! Ik had het berichtje niet verwijderd,ook al dacht ik van wel. Het stond idd nog op openbaar. Maar met mij is alles wel ok,als dat niet zo is dan zet ik het meteen op mn weblog.
hihi, ik snap helemaal niet waar jullie gesprek overgaat Ik heb afgelopen donderdag intake gehad voor IVF en dat was een prettig gesprek. Vragen kunnen stellen die we hadden. We hebben er een goed gevoel bij. Begin september hebben we nog een afspraak op de poli om een planning te gaan maken. Nu lekker genieten van de zomer. We hebben vandaag een nieuwe keuken uitgezocht, dus dan is ons huis ook helemaal op orde Chantal, wat vervelend dat je zo ziek bent! Sterkte ermee! Klaproos, gaan jullie ook IVF doen? Begreep ik dat goed?
@klaproos, missch jordan en marnat dan ff op de hoogte stellen want diemaakte zich zorgen en nu is dat hele bericht ineens weg zwaaistaart fijn dat gesprek goed ging! heerlijk genieten van hopelijk een hele mooie zomer! leuk een nieuwe keuken, foto's! Ook iets om naartoe te leven. Zo deed ik dat ook altijd, altijd plan B hebben om je op te focussen. fijne vaderdag morgen al ist int eigen gezin natuurlijk dubbel... knuf!
Chantal,ja ga ik gelijk effe doen! Zwaaistaart,geniet van de zomer ja! Fijn dat het gesprek goed is gegaan. Wij willen rond november ofzo voor IVF gaan,weet het nog niet zeker want we trouwen 24 januari We hopen dat het nog spontaan kan omdat het nu 2x gelukt is. De gyn was het er gelukkig mee eens, Chantal heeel herkenbaar,ik heb ook altijd een plan B voor als plan A niet werkt. Ik hou me nu niet bezig met zwanger worden maar meer met m'n hobbies en bruiloft. Hoe voel je je?
klaproos trouwen wat geweldig!!! leuk om naar uit te kijken!! als je nog ideetjes wilt voor bijv bruidsboeket, heb iemand anders van zp ook al fotos gestuurd van mijn bruidsboeket want ookal ist misgelopen hier, man man, wat hadden wij een mooie dag toen, alles klopte. Heb op youtube nog wel een filmpje, als je de link wilt hoor ik t wel!
Klaproos, wat een leuk vooruitzicht! Lekker genieten van de voorbereidingen. Wij zijn in augustus alweer 4 jaar getrouwd, zou de dag zo nog een keer over willen doen! Heb je al een trouwjurk? Of ga je wat anders doen? Ik ben "eindelijk" ongesteld. Dag 37! Heb ik nog nooit mee gemaakt. Normaal tussen 28 en 31 dagen. dus donderdag ook getest, maar zoals ik al wel verwachtte negatief. Nu gelukkig doorgebroken.
fijn dat de ongi is doorgebroken, al hadden we liever een posi test gezien natuurlijk! ik gister mooie symbolische hanger gekocht: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums12528-picture80151.html Kan nog steeds niet goed geloven dat er zo'n groot klein wonder in mij groeit! Echt onwijs dankbaar! *emo*
Idd chan heb ik ook nog steeds hoor ik moet dr eerst echt zien en voelen ....nog 37 daagjes t gaat zo snel !
Hallo dames. Het is alweer een eeuwigheid geleden dat ik hier kwam neuzen. Voor de zwangeren: gefeliciteerd! Voor alle anderen een hele dikke knuffel. Ik heb niet ver terug gelezen, maar zag dat er weer een flink aantal teleurstellingen geweest zijn. Ik denk nog regelmatig aan jullie hoor! En blijf dan ook net zolang duimen en hopen totdat ieder van jullie een wondertje in zijn armen heeft! En dikke knuffel van mij!
hooooi hooooi, Voor de gene die zwanger zijn GEFELICITEERD!!! Chantal ik was benieuwd na jou verhaal maar ik zie bij jou niks staan. Kreeg wel een prive bericht van je namelijk. Maar ben hier al een tijdje niet geweest. Met mij gaat het hartstikke goed! Ben inmiddels 21 kilo kwijt Ik vind de rust om even niet bezig te zijn met zwanger worden wel even goed. En dat ik geen hormonen meer slik man man wat voel ik me daar goed bij nu zeg. Vanaf dat ik met het dieet bezig was ben ik al uit me zelf ongesteld geworden dus dat is al een plus punt die ik heb bereikt. Ik had tegen de gyn. gezegd dat ik in mei weer terug zou komen en verder zou gaan maar vind het nog wel even goed. Ben nog steeds druk bezig met af te vallen. Denk dat ik nog wel een half jaartje tot jaartje wacht. Ben niet aan de pil en we letten er dus wel echt goed op dat het niet toch gebeurd. Bizar eigenlijk he, zijn we zo lang bezig en nu is het wel even goed zo. Nou ik ben zo benieuwd na jullie verhalen? Alleen one was van der man/vriend af toch? Of heb ik nu heel erg veel gemist. X Wendy
Wendy wat een prestatie! Mijn verhaal kan je wel op mijn blog lezen. Ik wens je heel veel succes met je verdere afvalrace!
Wendy,wow wat goed 21 kilo! Knap hoor! Ik ben nog steeds bij dezelfde kerel al 8 jaar Verder is het me minder goed vergaan,zie blog hier en onderschrift Hoop dat als jullie weer beginnen of misschien wel spontaan snel zwanger zijn!!
Ha dames, hoe is het hier? Ik weer een blogje online gezet voor de liefhebber. En in mijn album staan geloof ik ook wel weer nieuwe kiekjes. Liefs!
Leuk Chantal,ik ga effe spieken Hierbij mijn trouwjurk! Dit is een model hoor,ben niet zo mooi Maar ik heb geen geld voor die jurk maar mijn tante heeft bij een bruidszaak gewerkt (creations of Leijten) dus heb het vertrouwen in dat ze deze jurk precies kan namaken