Nieuw topic starten met iui

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wendy86, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    knuffel nou meid hier precies net zo hoor tang en alles der bij
    pfff deed wel klein beetje zeer, nu niet meer hoor... en gelukkig geen bloedverlies
    maar de iui5 zit erop, nu dus op de loungebank hihi

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Thanks dames, altijd fijn om gerust gesteld te worden!
    Ga zo lekker met mijn lief bij een goed restaurant eten!!!

@Zwaai: ik sta ook nog in de test-lijst (en dat vind ik ook wel even prima:p:p).
    @Chantal: ibu is zo wie zo niet aan te raden. Is echt rotzooi, dus zowel voor als na de eisprong liever niet gebruiken (nooit dus lol;);))

Knuffels en tot na het heeeerlijke eten (ga ik vanuit:))

3. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ja klopt, dat wilde ik er eigenlijk ook neerzetten maar denk ik zal t enigzins voorzichtig formulerrn. Maar er zijn veel meiden die aleve of sarixell gebruiken vandaar en daar zit t in. Lekker eten meis!

4. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Knuffel,dikke knuffel hier en dat de pijn en het vloeien snel over mogen zijn. Eet smakelijk!

Onewish,jij natuurlijk ook een knuffel en sterkte. Hopelijk heeft het zin gehad,hebben jullie niet voor niets pijn geleden.

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    adriana dankjewel meid!!

6. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.443
    1.031
    113
    Vrouw
    OneWish, balen dat het bij jou ook niet soepel ging! ook sterkte met wachten

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik kwam kijken of er al nieuws van jou was... heb er iver heen gelezen eerder denk ik:):)
    Bij jou dus ook niet soepel, he get...
    Zit jij ook zo comfi op die luxe bank??? Heerlijk kopje thee erbij, koekje iemand???? Of beter, stuk chocolade???
    Heerlijk die digitale calorieen, daar kom je tenminste niet van aan:D:D:D)

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik ben niet echt helemaal van de voorzichtige:p:p, sorry....
    Ik wilde in "geval van nood" nog wel een dood enkele keer een feminax pakken als de ongi-kramp niet te houden was, maar sinds het "baby-traject" helemaal niet. Dan maar een pcmolletje en ff doorbijten.

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    LOL!! :D Ik zeg: brownyyyyyyy!!!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    *Slik*
    Heb het toch gelezen :p
    Maar ik wist het al, onze arts had dit al verteld toen we voor de 1e gingen.
    Gelukkig lag mn bmm toen goed!
    Hoop dat dat nu weer het geval is.

De gyn heeft bij mij wel mn bmm naar voren getrokken toen ik 35 weken zwanger was.
    Dat voelde echt alsof ze met dr vingers tussen mn ogen er weer uit kwam!
    Als het ook maar enigszins zo'n gevoel is heb ik echt medelijden met jullie.
    Ik heb toen gegild als een speenvarken en het deed meer pijn dan mn bevalling!
    (maar goed, dat was ook schrik, want die tuttebol had niet gezegd wat ze ging doen, ik dacht alleen even voelen of er al ontsluiting was en was dus niet ingesteld op (zoveel) pijn)

*gooit wat cupcakes naar de wachtbankdames*

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Whahaha, goed idee!!!!!!!!!!!

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik dacht nog, ik zet het er bij dan kan iedereen kiezen....;);)

Auw, klinkt pijnlijk!!!! Zo erg was deze pijn van vanmorgen vast niet, maar lekker..... nee niet echt:cool::cool::):)

Cupcakes, jammie,, ook altijd goed!!!
    Ga zo mijn bedje in, ben gesloopt pffff van klussen wordt je minder moe:D:D

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Met klussen ben je ook minder lang bezig waarschijnlijk :p
    (inclusief reistijd dan he hahaha)

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Dreamer, ja mijn 1e iui was een hel, net wat jij beschrijft, en veel bloedverlies pff :(

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jij dus ook....
    Ben blij dat ik van te voren niet wist dat het zo'n pijn kon doen!

16. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Dan hoop ik dat voor andere dames de pijn meevalt. Ik had ook niet gedacht dat zoiets pijn kon doen. En met een tang de bm beetpakken,brrr. Maar ja misschien minder erg dan die transvaginale laproshit die ik binnekort krijg :D

17. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    @ knuffel en onewish: balen dat het zoveel pijn deed bij jullie zeg. Dat maakt het er allemaal niet gemakkelijker op.

Voor de dames die nog aan de beurt moeten komen: even ter geruststelling;) het hoeft niet altijd pijn te doen hoor. Ik heb er 2 keer niets van gevoeld. (dus niet gelijk bang worden;):D).

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ff wat posi verhalen het topic ingooien hoor, voordat de meiden bang worden:
    Heb nu 4 IUIs gehad waarvan er 1 wat gevoelig was omdat ik net ervoor had geplast en mn baarmoedermond dus wat gekanteld was, waardoor t speculum goed plaatsen een beetje lastig was. De laatste IUI kon ze er ook niet bij, pakte een mega tang en ik was echt als de dood! Maar weet niet wat ze ermee deed maar voelde er echt NIETS van. Dus tang is niet per definitie pijn meiden. Zorg gewoon voor een goed gevulde blaas, dan verminderd de kans op een niet goed bereikbare bmmond aanzienlijk!

Heb voor t eerst in alle iui rondes heftige steken in mn onderbuik. Niet teveel over nadenken maar stiekem.... heel stiekem.... hoop je op iets natuurlij

Zo, nu even de was doen en straks met een heerlijk verse jus en een tijdschrift loungen op onze wachtbank int zonnetje! Wie doet er mee? Ik neem een grote kan mee!

19. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Zou wel willen, maar ik moet straks weer gaan werken helaas :(

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    da's balen. Maarrrrrrrr digitaal lounchen mag ALTIJD in de baas zijn tijd. Hebben ze dat jou niet verteld????:D:D
    *schud een kussentje op zodat Willes ook lekker kan komen lounchen*

Deel Deze Pagina