ongesteld en test geeft toch positief aan.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door babycomp, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 babycomp, 22 aug 2013
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
    ik moet echt even men hart luchten. ben zo bang want ik heb twee weken terug een tp gehad van een goede verse embryo.
    ik heb vandaag mijn bloed test maar zondag ben ik begonnen met bruin bloed verlies en maandag avond gewoon helder rood en bloed nog steeds.
    ik dacht dus echt dat ik niet zwanger was maar ik blijf me moe en misselijk en alle symptomen die ik van mijn eerste zwangerschap (via icsi) herken houden. gisteravond een test gedaan en een hele duidelijke streep zichtbaar.

was zelfs (erg stom) al gestopt met utrogestan 1 en halve dag maar, maar toch wel pas gestopt toen ik goed helderrood bloed verloor.
    toen ik dus 'zeker wist dat ik niet zwanger was'. erg stom,.

ben zo bang nu toch miskraam of bbz?? wie heeft hier ervaringen mee? en ook goede????

2. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik hb er geen ervaring mee, maar ik heb wel de vraag gesteld of het kon (bloeden en zwanger zijn). Verpleegster heeft me geantwoord dat ik sowieso na twee weken een bloedname moet laten doen. Dit biedt zekerheid. Een bloeding kan zeker voorkomen en betekent niet altijd het eind.
    Is bloedname voor jou een optie?

3. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    heel erg bedankt voor uw reactie
    ja ik heb zo meteen een bloed afname maar ben zo zenuwachtig
    ik dacht dus echt dat niks zou worden deze keer.
    en nu is het misschien wel zo maar dat bloeden kan niet goed zijn toch?? zo vervelend die onzekerheid en spanning bah

4. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik begrijp dat dit je heel erg onzeker en gespannen maakt. Het beste dat je nu kan doen is proberen om een beetje te ontspannen. Dit is makkelijk gezegd, ik weet het...
    Om hoe laat mag je gaan?

5. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @dotcom: he bah wat een onzekerheid! Gelukkig mag je vandaag bloed prikken, hoor laat krijg je de uitslag? Bij een bbz heb je juist geen bloedverlies volgens mij, dan heb je alleen maar heel erge buikpijn, dus denk echt niet dat je daar bang voor hoeft te zijn. Maar is inderdaad wel heel raar dat je zoveel bloedverlies hebt terwijl je zwanger bent. Maar probeer het jezelf niet kwalijk te nemen dat je gestopt bent met de utro, is logisch en je lichaam maakt zelf ook progesteron aan, de utro is alleen ter ondersteuning. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid! Laat hè het weten als je meer weet? Heel veel sterkte!

6. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    heel erg bedankt.
    ja ontspannen...:( maar doe men best;)
    ik ben net bloed wezen prikken hoor als het goed is vanmiddag de uitslag afwachten maar.

en suzanne hoe is het nou met jou?? het zit er nog steeds toch? vandaag ook bloed prikken begreep ik uit ander topic nou spannend hoop op goed nieuws voor ons!!
    laat het je me ook weten of het goed afloopt??

Jullie horen er nog van!

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @babycomp: hopelijk geeft de bloeduitslag duidelijkheid, leef met je mee!

Hier net bloed geprikt, ook vanmiddag de uitslag. Vind het echt super spannend en ben zo bang dat de uitslag negatief gaat zijn... Maar kan niks anders dan afwachten. Het zit er nog wel ja, heb nog geen bloedverlies gehad. Ik hoop ook op goed nieuws voor ons allebei en ik laat het zeker weten als ik de uitslag heb. Kan je het nog opbrengen om voor me te duimen? Zou het echt snappen als je dat nu even niet kan opbrengen! Sterkte en we houden elkaar op de hoogte!

8. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha ben je gek natuurlijk duim ik voor je. weetje ik gun iedereen een baby!!!! maar begrijp dat andere misschien jij ook daar anders overdenken tenminste ik ben er achter gekomen zeg maar bij de eerste dat veel mensen denken ik eerst zeg maar. maar dat heb ik nooit gehad. heb er wel alle begrip voor.

natuurlijk komt ook bij mij soms het bericht ik ben zwanger niet altijd even lekker binnen maar ik heb altijd gezegd ik gun niemand hetzelfde wat wij meemaken. iedereen die een baby wil hoort er 1 te krijgen EN IEDEREEN DIE DIT NIET WIL OF OP 1 OF ANDERE MANIER NIET VERDIENEN MOETEN DIE NIET KRIJGEN!!! maja zo is het nou eenmaal niet altijd:x
    dus nee hoor ik duim voor je en inderdaad afwachten nu maar hopen dat er niet nog eens een dag vertraging ofzo tussen komt want:x:):)

we zullen zien ik hoor je nog wel.

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ben bang dat het duimen toch niet geholpen heeft, had net wat rood/roze bloedverlies bij het naar de wc gaan... Heb ook last van mn rug, mn grootste angst lijkt waarheid te gaan worden...

10. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    o meis nee.... zo kut echt.
    zitten dus eigenlijk in zelfde schuitje zwanger en bloeden.
    kan ook goed zijn maar sorry ik heb weinig hoop dus als je hoop verhalen wil horen moet je even niet bij mij zijn:(

sjonge dat is al de derde keer dan bij je. waarom ja je vraagt je honderden dingen af en helpt allemaal niks. echt ik ken zo je gevoel.

zo boos en of de grond weg waait onder de voeten. kun je weer, weer alles opnieuw o o meis echt wat rot zeg hoop zo dat het mee valt voor je

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik geloof er ook echt net meer in, had net weer licht roze bij het afvegen...

Als je zoveel bloedverlies hebt en toch nog een positieve test dan moet ik toch denken aan de moeder van mn jongste oppaskindje. Die had super veel bloedverlies en ze zeiden tegen haar dat ze het kindje zou gaan verliezen, maar ze wordt in januari 2 jaar!

Het is zo oneerlijk!!! Heb nu ook hoofdpijn, maar kan ook van de spanning komen. Voel me ook niet zwanger meer... Wil nu echt schreeuwen en huilen, maar voel me leeg en verdoofd...

12. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    schreeuw jij lekker even mag allemaal!!!

en ja hoofdpijn en niet meer zwanger voelen komt absoluut door spanning heb ik ook. kan niet van de ene dag op andere helemaal weg zijn.

en oneerlijk ja zeker is oneerlijk :x o kan zoo zoo boos worden ej om alles echt. maar nog even afwachten zometeen weten wij allebei meer. ze kunnen bij jou toch zien of hcg is gestegen?

nog even wachten joh misschien valt het mee,...
    wanneer bellen zo nou eens man :( weet jij hoelaat je word gebeld?

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik bel zelf om 15.00u en jij?

Ze kunnen inderdaad zien of mijn hcg wel of niet gestegen is, was afgelopen vrijdag 51... Maar misschien zakt het nu pas, dus ook als het nu nog hoog is dan geloof ik er nog niet meer in. Zeker niet als ik meer bloedverlies krijg... Gadverdamme, kan ook niet eens dingen eten die ik tijdens de zwangerschap niet mag omdat ik nog geen zekerheid heb! Maar ik wil helemaal geen carpaccio, ik wil gewoon (goed) zwanger zijn!

14. Ontbijtkoekje

Ontbijtkoekje Actief lid

5 aug 2013
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beide heel erg succes! ik duim mee

15. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee eten ik hoef ook niks. eet wel kale boterham voor mijn part.

en tot drie uur jemig ik hoop dat ze eerder bellen. ze bellen altijd zelf. word nog gek van dat wachten

16. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    positief blijven dames!! hoop zo op goede uitslagen enne bloed zeg niks zolang het niet donkerder wordt. heb bij mn 1ste gevloeid tot ik ben bevallen (36.5) en de 2de ook net toen ik 4-5 weken zwanger was en hij loopt nu rond....

zal duimen voor jullie

17. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    bedankt koekje hoop dat het helpt.

18. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja wat is niet donkerder joh ik bloed gewoon zoals je uit je vinger bloed als er gesneden is.
    ik bloed gewoon net als ongesteld zijn kan toch niet goed zijn.

misschien iets minder maar wel gewoon vers bloed hoor.

sorry suzan maar bij mij begon het ook zo roze beetje slijm enz
    grrr afwachten maar

19. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje voor het proberen me op te beuren, maar het zit gewoon niet goed meer, dit kan niet goed aflopen... Voel me niet meer zwanger en heb alle kwaaltjes die ik ook heb als ik ongesteld word.

Dat het bij jou wel goed gegaan is, is echt uitzondering. Maar wel heel fijn voor jou natuurlijk!

20. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    maar je test was wel gisteren donkerder dan de 1ste.... nog iets meer dan een uur wachten voor jullie

Deel Deze Pagina