Voor mama's met kindjes tussen 4-15mnd. Mijn kinderen zijn al ouder, dus ik wens jullie veel succes om er tussen te komen.
Gaat hierom: Olvarit Friends – Je kindje wordt vriendjes met groente voor het leven. Meningen van 1.000 producttesters. » Projectinformatie
Is zo 'n site waar je je in kunt schrijven om gratis dingen uit te proberen en uit te delen. Buzzer is eenzelfde site. Je kunt je nu inschrijven voor een Olvarit project.
Nou inderdaad... Wij "doen" ook niet aan potjes, maar los daarvan: een knijpverpakking? Het zal ongetwijfeld een hoop zooi schelen, maar ik heb altijd begrepen dat het eten van een lepeltje ook belangrijk is voor de spraakontwikkeling en het mondgevoel
Oeps, even vergeten meer duidelijkheid te geven. Ik zie hier altijd de kick-off staan van de nieuwe trnd-projecten... Het was iig goed bedoeld, deze met jullie te delen TmvD, succes met 'inloten'
Dat klopt maar daar zit wel structuur aan. Ik ga er haast vanuit dat dit als een soort van soep uit het pakje komt.
Wij hadden ons ook aangemeld en hebben bericht gekregen dat we ingeloot zijn! Binnenkort zal ik dus vertellen of jullie ideeën er bij ook echt zo zijn! Toevallig nog meer mamma's die uitgekozen zijn om mee te doen?!