hoi even een kort vraagje ik zag reclame over een nieuw tuinprogramma waar je je voor op kunt geven weet iemand hoe dat programma heet en welke website het was is met tovermijntuin om of zoiets spinnekop
Ja tovermijntuinom. Wij wilden ons opgeven, want onze nieuwbouw-tuin is nog steeds helemaal kaal. Alleen moet je op die site een super geweldig verhaal opschrijven en de beste reden/ leukste verhaal wordt uitgekozen. Ik had echt geen inspiratie...
Hoi! Ik heb me ervoor opgegeven, Eigen Huis & Tuin - RTL.NL . Mijn verhaal is dat we vorig jaar ons zoontje zijn verloren, nu ben ik weer zwanger en heb 5 maanden volledige bedrust. Heb gezegd dat ik mijn vriend wat wil ontlasten, aangezien hij nu alles moet doen (huishouden, boodschappen, klusjes, babykamer klaarmaken, tuin zomerklaar maken) en dat het me heerlijk lijkt dat als ik de tuin inkijk vanuit mijn bed in de woonkamer om een mooie, vrolijke tuin te zien!
Oh kutje... ik had ons ook opgegeven, maar ik heb helemaal geen 'spannend' verhaal verteld.... Hmmm, ach ik win toch nooit wat dus zal het nu ook wel niet winnen
zo ik heb me ook opgegeven ! maar weet niet of ik tegen dit verhaal op kan we zien wel, misschien winnen we allebei spinnekop
Ik heb ons ook opgegeven van het weekend. Met onze dorre tuin foto's haha. Tja niet echt een spannend verhaal opgegeven, wil gewoon dat Zoë veilig in de tuin kan spelen van de zomer.