Hey allemaal Mijn konijn is al een paar dagen bezig om een nestje te bouwe maar gister en eergister pluktte ze haar haren eronderuit en bracht ook naar het nestje zou het dan nu beginnen? Ik ben zoooooooo blij als de nijntjes straks geboren zijn dan maak ik wel foto's ervan maar kan niet eerder dan na 5 weken Nou spannend toch ik vind van wel Ben ook iedere geneigd om te kijken maar doe het maar niet Liefs tijgertje23
Kan me voorstellen dat je het liefst in het hok zit! Ik zou ook alles willen zien! Succes met het bijstaan van moedernijn!
Aaaaah wat lief, ik ben gek op konijntjes ! Ik hoop snel het resultaat te kunnen bewonderen via je foto's !
Ohhh zo leuk! Ik had vroeger een konijn en toen die ging bevallen ben ik er bij geweest... ZOOO MOOI!
Idd, zodra een konijn begint te plukken is het kwestie van uren, maxumim nog 2 dagen. Goh, spannend! Mijn nijntjes heb ik laten steriliseren, bleven maar kweken
als je konijn tam genoeg is staat ze het toe hoor dat je kijkt. wel alleen jij en laat haar dus eerst aan je geur wennen voor je je hand in het nest steekt. je moet natuurlijk kijken of er geen dood jong tussen zit en of ze allemaal geaccepteerd worden. mijn moeder heeft 2x een nestje gehad en moeder konijn vind het goed als er 1x per dag ff gekeken wordt. zo hebben we een konijntje gered van de dood (werd in het begin afgestoten en we bleven het in het nest leggen) en in het vorige nestje zat een dood konijntje wat we dus verwijderd hebben. ook heeft ze al fotos gemaakt voor op marktplaats en dan zijn de bestellingen snel gedaan.
als je een webcam hebt kan je die in het kooitje doen, weet niet hoe het precie werkt maar dan kan je via de computer live meekijken.
Heb ook ooit een nestje konijntjes gehad.....heb gewoon foto's gemaakt vanaf geboorte elke dag.......tot ze 2 maanden oud waren, dan zag je ze letterlijk groeien.... Heb ze ook vastgehad na een week ongeveer. Moeder Konijn vond dat allemaal prima.
Wat leuk! Afgelopen februari hadden wij een nestje. Zou goed kunnen dat het vanavond gaat gebeuren! Haal je de man er snel uit? Ze zijn direkt na het baren weer vruchtbaar! Hier een foto van ons nestje. Inmiddels zijn ze allemaal weg.
Hey dames Mijn vriend die gaat vandaag ff kijken of ze geboren zijn dus erg spannend vandaag Mijn vriend heeft een paar jaar geleden ook konijntjes gehad Zodra ze er zijn maak ik gelijk foto's Ik hou jullie op de hoogte oke