Jongen (5) en meisje (3) verloofd - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
het moet inderdaad niet gekker worden zeg!! dan heb ik nog een half jaartje voor een potentiƫle klant voor mijn dochter te zoeken!! pffff...gaat toch nergens over!!
hahahahaa.. grappig hoe het neergezet is. Maar in een grote gedeelte van onze aardbol worden de kinderen al 'beloofd' en dus verloofd al voordat ze geboren worden.
tja ze doen net of het zo raar is maar in sommige landen staat je bruid/bruidegom al klaar voor je geboren wordt.
Och och, omdat het in Syrie is is het natuurlijk weer hartstikke serieus, vind het ook niet gek dat dit in de Telegraaf staat.. in de plaatselijke krant van mijn oude woonplaats stond een tijdje terug ook een stukje van een kinderstel wat getrouwd was en de klas was getuige.. maar dat was vooral heel leuk vond iederee.
Het is toch de realiteit voor een heleboel mensen hoor, dat ze niet mogen kiezen met wie ze trouwen. Verlovingen op zulke jonge leeftijden (en idd zelfs voor de geboorte) komen echt wel voor. Bizar en het zou niet mijn keuze zijn voor mijn kind.
ja vast wel maar volgens mij is dit gewoon een beetje bulshit in dit bericht, anders werd het ook niet zo breed uitgemeten in de pers.