Ik vind t leukste nog van die Loesie, dat ze mensen in de maling neemt die haar kennen. Ze kennen Wendy en ze kennen het fenomeen Ushi en tóch gaan ze d'r in.
HAHA, die Dan. "Wat doe je om je te vermaken als je niet thuis bent?" "Ja ik zeg niets over mn priveleven" Ja Dan, hou inderdaad je mond maar lekker dicht, HAHA
Ik vond Dan toch wel weer prettig om naar te kijken hoor, mjammm Daar zou ik wel een dansje mee willen maken! Leuk trouwens dat we hem toch hebben zien dansen! I like a man who can dance 8)! Ach, ik vind het wel komisch hoor, maar het moet niet heel veel langer dan een half uur duren voor een paar weekjes!
Ik heb met dit programma echt zoiets van.... op een gegeven moment is het leuk geweest en moet je gewoon stoppen.... anders wordt het wel heel erg uitgekauwd allemaal.
ZWIJMEL...............ooooooooooh, wat is ie toch sexy! Helemaal toen ie stond te dansen....kwijl kwijl!!!!! Ik vond dat met Loesie niet zo heel grappig...Marco had volgens mij wel meteen door dat het niet helemaal klopte en daardoor heeft ze het ook kort gehouden, omdat hij er anders niet meer in zou trappen! Met Dan vond ik echt GEWELDIG!!!! Idd, met die ballen scheren, wahaha! En zijn reactie was ook geweldig! Liefs
Geeft niks ik deel graag....als ik hem doordeweeks heb mag hij best uitgeleend worden voor het weekend. Zoek ik voor het weekend wel een andere lekkere man
Dat dacht ik dus ook, verder vond ik het wel leuk, ben wel benieuwd hoe ze het bij de andere BN'ers doet als Loessie. Ushi vind ik tot nu toe wel het beste typetje van Wendy van Dijk.
Van mij mag ie op voor het Snoepje van het jaar . Ik heb gisteren wel weer gelachen! Vond Loesi wel erg grappig, vooral dat ze zo zenuwachtig was. Ik had op een gegeven moment wel het idee dat Marco het doorhad, ben ik de enige die dat denkt??
Ik denk niet dat hij het écht doorhad.. Maar wel dat hij zoiets had van 'nee, dit kan toch niet? toch? ' Dus vandaar dat hij wel aardig etc bleef - want tja, als ze écht zo was?- maar dat er wel een hoop omging in z'n hoofd. Dus wel wat twijfel en ook niet weten hoe te reageren, maar dat kwam ook denk ik, omdat Loessie zo onvoorspelbaar was, dat hij daarom 'voorzichtig' moest zijn naar zijn idee denk ik.