Informatie of ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik ben net naar een vitaminen speciaalzaak geweest. Mijn man heeft last van erg dun haar en haaruitval. en hij is nog maar 25 dus ik vind het heel erg zonde. Ik heb daar gevraagd voor het beste middel het beste kwaliteit dus eigenlijk het beste wat ECHT kan helpen voor mijn man. Ik heb daar Puro voedingssupplementen voor huis haar nagels gekregen maar nu ik thuis ben zit ik enorm te twijfelen. Zal het echt een goed midde zijn ik wil niet belazerd zijn. Ik heb er ten slotte geld voor gegeven (45 euro ofzo) Nu wil ik vragen of jullie mij kunnen helpen met mischien ervaringen met deze capsules Zelfs informatie van internet is erg welkom. Ik zal erg blij zijn als jullie mij kunnen helpen :)
     
  2. Niet meer actief

    Geen idee, maar mijn vriend heeft het ook.
    Alleen aan de zijkant zit haar en bovenop niet meer.

    Heeft nu dus al jaren een kaal hoofd. Scheert elke dag zijn hoofd.
    Hij heeft er gelukkig wel een kop voor.
    Ik denk zelf niet dat het veel helpt. Het is toch erfelijk bepaald en denk niet dat daar veel aan verandert kan worden maar het valt te proberen!
     
  3. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Als het zo doorgaat denk ik dat mijn man dat ook zo zal krijgen. Hij laat het niet echt merken maar ik merk zelf dat hij er echt mee zit :(
     
  4. Niet meer actief

    Ja, je moet wel een typetje zijn voor een kaal hoofd he :(
    Anders moet je het echt zo kort mogelijk houden hoor, dat staat het beste en het jongst.

    Je kunt er helaas weinig aan doen..
     
  5. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ook ik ben bang dat het een helaas pindakaas verhaal is. En soms kan het best helpen om het haar te verstevigen met voedingssuplementen. Maar makkelijker is om het gewoon te accepteren.

    En als ik eerlijk ben vind ik kale mannen eigenlijk best wel sexy :) (bedoel dan dus geen oude mannen die kaal zijn)
     
  6. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    mijn man is al sinds zijn 16 e kaal aan het worden. Heeft nu een kortgeschoren koppie.
    Er is op recept wel iets te krijgen voor mannen (propecia) maar of het echt werkt.
    Ik heb mijn twijfels bij al die dingen.
     
  7. Niet meer actief

    Ik ook! :)
     
  8. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ow jee mannelijkheid ;) mijn mannetje werdt ook al vroeg kaal

    met zijn 20ste ging het echt heel hard zegt hij

    en tja best sexy een kale man , sommige scheren het koppie kaal voor de lol :)
     
  9. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dat propecia werkt volgens mij wel. Een paar mannen op mijn werk gebruikten het ook, en je zag echt verschil. Maar het is wel op doktersrecept.
     
  10. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ik ken die van jou niet ik ken enkelt deze http://www.priorin.nl/

    ik weet dat heel veel vrouwen het gebruiken mannen weet ik niet sory
     
  11. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    @ daphne en lies. helemaal mee eens...kale mannen zijn sexy :oops: :)
     
  12. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ow vitamine b-complex is ook goed tegen haaruitval
     
  13. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    k vind mannen ook erg sexy als ze kaal zijn hahahahah in het begin zal het wel vreemd zijn maar als je m kaal had leren kenne was je ehet ook gewend hahahaha
     
  14. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ik vind me zo stom ik weet niet waarom maar heb ineens het gevoel dat dit potje wat nu naast me staat echt geen 1 malle moer zal helpen :( grrrrr waarom ben ik zo dom geweest ik ben eigenlijk naar buiten gegaan om de PRIORIN te kopen
     
  15. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ja meid dat hebben meer mensen hoor, er word je heel sdnel iets aangepraat!
     
  16. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    heb je het bonnetje nog? dan breng je het toch gewoon terug...zeg je dat manlief ze niet wilde innemen :)
     
  17. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    En geloof me dit stikt zooooooooooooooooo erggggg. Echt waar zelfs het potje wat dicht is ruik ik van ver af bleghhhhhhh
     
  18. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    kijk even hier meis http://www.priorin.nl/

    denk niet dat je beduveld wordt hoor

    gaat echter wel over vrouwen zie ik :)
     
  19. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ik zou eigenlijk die priorin halen maar heb dat andere spul gehaald omdat de apotheek dicht was. Gewoon te dom geweets ik moest gewoon maandag terug komen :( Ik ga maandag wel vitamine b halen maar welke moet ik dan nemen vitamine b50 of b100 of welke?
     
  20. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    etos heeft ook priorin.
     

Deel Deze Pagina