Als ik op de reclamelinks klik (boven en onderaan de pagina) dan linkt hij daar gelijk naartoe en opent hij niet in een nieuw venster. Niet echt handig omdat als ik dan opnieuw terug kom hier dat dan alle berichten die ik nog niet heb gelezen ook als gelezen gemarkeerd zijn. Is dit expres of is dit een foutje? Marian
Ik heb het ook eens even geprobeerd. Hij linkt idd direct door, maar bij mij blijven de berichten wel als ongelezen staan. Kwebbel
bij mij blijven ze ook ongelezen staan misschien een instelling van je pc? anders als je een advertentie wilt bekijken eerst even je ctrl knop indrukken en dan de advertentie dan opend hij een pagina erbij en wordt het ZF niet vervangen succes
Hoi, Het zijn links van Google en die links mag je volgens het programmabeleid van Google niet in een nieuw venster openen, sorry! Lotte
Dat verklaart weer een hoop Lotte! Alleen hoe kan ik dan mijn instellingen zo zetten dat de berichten niet als gelezen gemarkeerd worden? Want dat met die ctrl toets werkt ook niet bij de google advertenties! Marian
Als je met je rechtermuisknop erop klikt, en dan kiest voor "koppeling in een nieuw venster openen", komt het in een ander scherm