Door de vele openstaande vragen, hebben we uit voorzorg het forum gesloten. Er kunnen op dit moment geen nieuwe vragen meer gesteld worden. Heb je een vraag of staat er een vraag open waar je eigenlijk dringend een antwoord op zou willen, neem dan aub contact op met je eigen verloskundige. Heb je geen eigen verloskundige neem dan gerust contact op met een verloskundige bureau bij jou in de buurt, zij zullen je vraag vast willen beantwoorden. Beheer
Maar ze hebben gisteren heel veel vragen beantwoord zie ik. De lieve VK's zijn weer druk geweest. Wanneer gaat ie weer open? Groetjes, Marieke
Is dit ook de reden dat ik niet meer kan reageren op een antwoord die ik gekregen heb op een vraag daar? (wat een zin.... )
En nogmaals ter informatie. Als jullie een vraag hebben gesteld, ga de vraag dan niet opnieuw bovenaan zetten. De verloskundige(n) denken dan dat de vraag al beantwoord is want er staat dan geen 0 meer voor de vraag. Het duurt dan alleen maar langer voordat je antwoord krijgt. Kwebbel