Hebben jullie ideeën: wil geen groente

Discussie in 'Voeding' gestart door Saar22, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij zijn rond 6 maanden begonnen met vaste voeding. In eerste instantie groente, maar daar wilde ze niets van weten. Dus toch ook maar begonnen met fruit. Na veel proberen eet ze dit. Daarnaast eet ze een boterham. De groente eet ze gewoon nog niet. Ik heb het gepureerd en a la rapley aangeboden. En heb zelfs potjes geprobeerd. Maar zodra ze heeft gezien wat er ligt (op de lepel of op het bordje) doet ze haar mond stijf op elkaar. Groente zoals wortel lust ze best, maar ze wil het gewoon niet. Ik weet dat het allemaal nog niet persé hoeft, maar heeft iemand hier ervaring mee?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het is zo knap dat een baby kan zien aan de buitenkant wat een pompoen is en wat een appel is.... Ik zou stoppen met het fruit en gewoon groenten gaan geven op dat tijdstip. Lekker varieren en vooral zelf het goeie voorbeeld geven!

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb ook een knappe baby.... Ze likt even met haar tongetje en heeft het dan geproefd. Ik heb je tip van geen fruit en wel groente aanbieden op het tijdstip al geprobeerd. Helpt niet. Maar bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina