Hallo! Ik ben nieuw hier. Net begonnen met proberen ook, maar merk nu al dat ik het niet meer los kan laten. Om mijn man niet al teveel lastig te vallen en toch lekker te kunnen kletsen, sluit ik mij graag aan! Zen
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom Ik ben ook pas 4dagen lid maar wel alin de 7e ronde. Iedereen zegt idd dat je er niet teveel aan moet denken maar dat vind ik ook zo moeilijk!
Echt ontzettend moeilijk! Ik probeer het uit mijn hoofd te zetten maar al die dingen die ik voel (of denk te voelen hihi) helpen ook niet echt mee.. Het helpt wel, denk ik, om hier een beetje van je af te praten!
Nou ik denk ook altijd ontzettend veel te voelen maar volgens mij zit het gewoon tussen mn oren bij mij iig want tot nu toe ben ik helaas niet in blijde verwachting. Wel ben ik van alles aan het slikken wat ik hier op het forum heb gelezen wat kan helpen haha.
Denk dat het bij mij ook tussen mijn oren zit, want hoe kan ik nou zoveel verschijnselen hebben voor mijn NOD en toch negatief testen? Je zou denken dat als er nog niet genoeg HCG is aangemaakt dat er dan ook nog niets te voelen is aan zwangerschapssymptomen... Wat heb je allemaal geleerd dat kan helpen dat? Tell me all!