hallo allemaal, ik heb binnenkort een terug plaatsing van een cryo. dat word de derde terugplaatsing nou is mijn vraag of iederen die bolletjes gebruikt na een terugplaatsing?? ik heb al een dochtertje van een iui behandeling en dat is natuurlijk heel anders maar op een of andere manier heb ik geen goed gevoel bij die bolletjes. dus heeft er iemand ervaring met wel of niet ht gebruik van die bolletjes?? liefs patricia
Ik neem aan dat je Utrogestan bedoeld? Ik heb er nog geen positieve ervaring aan overgehouden maar ik weet meiden die dat wel hebben. Maar of het nou persé daarvan komt, dat weet ik niet. Het zorgt in ieder geval voor dat je bms goed dik blijft. Succes met de terugplaatsing, ik duim voor weer een positieve uitslag net als bij je dochter. En duim voor mezelf dat het ook met IUI gaat lukken bij ons.
Waarom zou je geen goed gevoel hebben bij de progesteronbolletjes? Ik denk dat extra progesteron na een terugplaatsing nooit kwaad kan, het zal je baarmoederslijmvlies alleen bevorderen en intact houden en daardoor zijn de omstandigheden voor een innesteling optimaal. Oke, het is een geklieder en je krijgt er wel typische zwangerschapskwaaltjes van... Maar alles voor het goede doel, toch? Hier behandelingen gehad waarbij ik extra Pregnyl gespoten heb na de IUI of punctie. Maar ook Progestan/Utrogestan gebruikt. Onze meid is ontstaan uit een ICSI met extra Pregnyl. Ik ben ook een keer zwanger geworden na een ICSI met Utrogestan, maar dat is helaas geeindigd in een missed abortion met 11 weken. Maar dat staat los van het progesteron-gebruik. Succes!