Nieuw wachtbankje, wie schuift erbij?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Noa14, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    dank jullie wel voor jullie reacties...

helaas..game-over, ben namelijk ongesteld geworden. totaal in shock. ben nog steeds heel misselijk, moe en dizzy...een zwschap is het iig niet.
    het was ook te mooi om waar te zijn. nu alle moed verzamelen voor IUI 3.

zzooooo ontzettend veel succes allemaal, ik duim met jullie mee.

xxxxxx

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @mooibuikje: o, wat naar voor je!!!! Ik kan alleen maar zeggen: neem de tijd om uit te huilen en wees even lief voor jezelf. Sterkte!!

3. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @mooibuikje: wat jammer! Je zult wel flink teleurgesteld zijn. :(
    Veel sterkte meid!

@all: net fm gehad. Was weer verrassend: ik verwachtte eigenlijk een eitje van 15/16mm, maar nee, het was er één van 11mm, en een stuk of twee van 9,5mm. Ook heb ik nog maar even bloed laten prikken om te kijken of het oestradiol rustig doorstijgt, vanmiddag krijg ik de uitslag. Dus geen inseminatie op zondag :))) maar hopelijk ergens volgende week.

4. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Murphy jij gaat de wachtrij van ons dan sluiten qua NOD denk ik want je moet dus nog even door. Gelukkig geen IUI op zondag maar volgende week.
    'onze' 5e IUI moet nu gaan lukken hoor!!!

Bij mij was het vandaag namelijk goed, 1 van 20, 1 van 18 en 2 van 13 dus die laatste doen niet mee zeg maar (denk ik/hoop ik).
    Vanavond mijn pregnyl en zaterdag de IUI.
    Wel heel lief, die vrouw die de echo deed vanochtend zei "dat gaat een mooi prinsje of prinsesje worden" :)

@ Mooibuikje, wat een teleurstelling en ik begrijp je verdriet zo goed. Neem de tijd voor jezelf.

5. inge73

inge73 Lid

13 jul 2010
    56
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mooi buikje: he verdorie; begrijp je verdriet, neem de tijd
    @noah 14 : Ik voel vanalles en krijg reacties van mensen die wat aan mij zien. Maar ja door al die hormonen blijft het spannend. Ik loop in het Jeroen Bosch Ziekenhuis in Den Bosch. Zij werken samen met het Elisabeth ziekenhuis in Tilburg. Daar vindt ook de bevruchting ed plaats. Mijn man heeft traag zaad dus vandaar ICSI.
    Wow spannend voor jou en op Koninginnedag! Als dat nou toch eens een mooi prinsje of prinsesje wordt.
    @Murpy fijn dat het na zondag wordt!

6. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    thanx voor jullie lieve reacties meiden!

Het had zo moeten zijn. We gaan weer door! Succes allemaal!

7. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ik heb een berichtje van de pendel gekregen, zwanger in juni van een meisje ....

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Noa: wauw, spannend!!
    Ik heb ook een berichtje van de pendel gehad: in oktober zwanger van een jongen ...

9. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    hihi wat leuk Stiertje voor jou is er dus een jongen 'uit de pendel gekomen'
    Grappig he, kreeg jouw buik en lichaam ook helemaal een soort van spanningsgevoel toen je dat berichtje las? Ik werd er helemaal een beetje zenuwachtig van zeg maar haha

10. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Meiden, vandaag zijn we goedgekeurd door pleegzorg en vanaf juni zijn we beschikbaar voor een eerste plaatsing! :D
    We gaan zorgen voor een kindje van 0 - 2 jaar.
    Spannend!!:D

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Noa: 't is voor mij wel een beetje dubbel. Met mijn ongeduldige aard denk ik dan meteen: dan pas??? Na er even over nagedacht te hebben kom ik hierop: ik beschouw het meer als een soort bevestiging dat het wel goedkomt. Op enig moment. Ik zit niet zo in elkaar dat ik dan meteen niet meer geloof dat de poging waarmee we nu bezig zijn of alles wat daarna komt niet gaat werken.

@murphy: gefeliciteerd!! Het lijkt me fijn om je aandacht te kunnen richten op iets dat positief en concreet is. Vanuit mijn eigen ervaring vind ik dat tenminste het lastigst aan dit medische zwangerschapstraject: komt het goed, en zo ja, wanneer? Niemand die het weet ...

12. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames!

Ben ik ook eindelijk weer eens!! Hard gewerkt, bruiloft gehad, van het zonnetje genoten en nu even met de laptop op schoot, met verslag van Koninginnedag op de achtergrond.. haha!

Mooibuikje, wat klote dat het niet gelukt is zeg!!! Verdorie, wat balen!!! Gaat het een beetje met je?

Noaaaa, jij mag vandaag toch?!!! SPANNEND!!! Ik ga heel hard voor je duimen hoor, dit wordt jouw ronde, dat moet gewoon!!!

Murphy, gefeliciteerd met jullie goedkeuring, joehoe!! Wat gaaf zeg! En zo snel al, waaaaahhhhh!! Ik vind het echt ontzettend leuk voor jullie, ik ben zo benieuwd hoe het gaat zijn, gaat voelen, etc! Hoop dat je ons op de hoogte gaat houden!! En wat goed dat je het weekend kunt overbruggen zeg!! Moet je vandaag nog even heen voor een FM of maandag weer??

Stiertje en Noa, die pendels zijn echt bizar he?!! Het zal toch gewoon uitkomen?? Ik heb er namelijk 2 voor mei.......!! AAAAHH!! ook 1 voor juni, maar dit moet gewoon onze ronde worden... haha!
    Ik heb woensdag de inseminatie gehad, zaadjes waren helemaal top, was wel erg onrustig omdat ik bang was dat eitjes al weg waren (en er was geen ruimte voor een echo omdat het errug druk was), maar volgens verpleegkundige ging het nog zo makkelijk dat de eitjes nog niet gesprongen waren, ik hoop het maar!! Ik had inseminatie ook 28 uur na pregnyl, dus hopelijk lagen alle zaadjes helemaal uitgerust klaar om die eitjes te grazen te gaan nemen... :D Vind het weer heel erg spannend, maar ben wel iets relaxter dan vorige maand!! Weet nu dat het toch niets uitmaakt wat je voelt, want het kan toch tot op het laatste moment alle kanten op... Voel nu nog niet heel veel, vandaag voor het eerst wat gerommel in mijn eierstok (de kant waar de eitjes zaten), maar is bijna niets. Dat is op zich wel lekker, want dan ben je er toch iets minder mee bezig merk ik. Hopen dat het zo blijft!!!!

Wie mag er nu het eerst gaan testen?!! Stiertje?? Hoe voel jij je?
    En hoe hangen de andere dames erbij??

Geniet allemaal van Q-day vandaag en vooral van het lekkere zonnetje!! LIEFS!

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Zwolle: grappig, ik had gister ook een bruiloft (neeee, niet de royal wedding, maar een vriendinnetje). En die pendels: sja, ik weet het niet hoor. Het is meer een poging om je ergens aan vast te klampen natuurlijk.
    Ik voel me redelijk normaal. Klein beetje zweverig in de maag, maar dat had ik bij de vorige poging ook. Ik heb besloten, net als jij, dat ik me niet meer gek laat maken door welk verschijnsel dan ook. Het enige dat telt is dat ik niet ongesteld word.
    Ik mag vanaf donderdag testen.

14. inge73

inge73 Lid

13 jul 2010
    56
    0
    0
    Noord-Brabant
    @murphy; proficiat! De kinderen vanuit pleegzorg kunnen wel wat liefde en aandacht gebruiken.

Ik mag eigenlijk pas morgen zelf testen en/of maandag in het ziekenhuis. Maar kon het vandaag niet laten. De vorige keer kwam mijn ongi gewoon door de utrogestan heen, maar nu niet en voelde vanallles. Dus een testje gedaan en er is (naast het controlestreepje) een streepje te zien. Ben nu dus heel voorzichtig optimistisch.

15. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties.

Vandaag weer fm gehad. Nog steeds groeien er 3 eitjes, nog niet heel groot maar wel iets groter. Dus maandag weer fm. Als ze op een normaal tempo doorgroeien, zou ik misschien maandag pregnyl kunnen zetten. We zijn benieuwd.
    Bij drie eitjes moesten we eerst een goed gesprek hebben met gyn. of we iui door laten gaan.
    Ik zeg: ECHT WEL!
    Risico op een tweeling of drieling lijkt me echt heeeeel klein, zo snel worden eitjes bij mij niet bevrucht, dat heb ik inmiddels toch wel bewezen.....
    We zullen zien.

16. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi allemaal,
    Ik reageer later even op ieders verhaal hier op dit topic maar eerst even een vraag die ik mezelf al vaker heb afgevraagd bij vorige IUI's en op internet eigenlijk niks over kan vinden.

Weten jullie hoe snel bij IUI de ingebrachte sperma bij het gesprongen ei (of eitjes :D) terecht komt, of kan komen en hoeveel tijd er dan voorbij gaat voor de 'bevruchting' plaats vindt?

Is dit gelijk het uur of de uren na de inseminatie of kan het ook een paar dagen later zijn? ;)

17. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Onze laatste iui poging is afgebroken. :(:x:(:x:(:x:(
    Overstimualtie. De weekendarts had na de echo zaterdag de dosering moeten minderen, maar dat heeft hij dus niet gedaan.

18. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    neeeeeeeeeeeeeeeeeee Murphy :( GRRRRRRRRR
    Ongelooflijk..........
    Hoe 'erg' was de overstimulatie?
    Jeetje meid wat heftig, hele dikke knuffel voor je!

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @murphy: jeetje, wat kl*** zeg! Dan kun je zo'n klungel wel wat doen! Hoeveel eitjes waren er dan?

20. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Murphy, waren het vandaag nog steeds die 3 eitjes van zaterdag? En heeft de arts zaterdag misschien niet alles gezien? (gebeurt bij mij namelijk regelmatig:()
    Dan heb je toch nog maar 2 dagen Puregon verder gespoten, zaterdag en zondag? En dan gelijk die overstimulatie?

Pffff ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie

Deel Deze Pagina