zowhee ik ben me vandaag toch 'licht in mn hoofd' Ik heb ook helemaal een wit bekkie. Voel me raar .... vanmiddag op mn werk dacht ik dat ik flauw ging vallen en heb toen maar even een cola'tje genomen. net toch maar weer met de honden uit geweest en zo gewoon avondeten. Weet niet precies wat het is, heb gewoon prima gegeten de hele dag door. We 'blamen' het ook maar weer aan de Utro en alle andere hormoon-rotzooi
Lees net één van de symptomen: Zwanger voelen - Noem het een zesde zintuig, sommige vrouwen `voelen` zich gewoon zwanger. Wat vinden jullie hier nou van?
Noa: ik blijf jouw symptomen apart vinden en duim voor je dat het nu een keer goed nieuws wordt! Zou toch leuk zijn als dit zwangerschapdingetjes zijn...maar laten we niet op de zaken vooruit lopen, blame it on the utrobollen...om even in jullie 'taal' te spreken, haha. Succes! Murphy: ah meid, ik lees je verhaal net, Getsiederrie! Dat is schrikken geweest gister!? Gelukkig dat je je nu weer beter voelt, maar hou het maar goed in de gaten. Ik heb er ook geen verklaring voor. Succes!
Stil hier op ons topic Hier wederom hetzelfde haha, over een week is er echt duidelijkheid. Ben benieuwd of ik dwars door de Utrobollen ongi ga worden als het mislukt is of dat die Utro het echt gaat tegenhouden. Ik lees wisselende verhalen daarover hierover op ZP. Maar uiteraard hoop ik nog steeds dat het helemaal wegblijft de komende 9 maanden sowieso Nu maar weer lekker grote ronde wandelen met mn doggies, even proberen wat relaxed te worden! Zwolle, hoe voel jij je? En stiertje, hoe gaat het met je?
@Noa: zwaar he, dat wachten! Nog even volhouden meid! Ik heb deze week de blik maar weer vooruit gericht. Vorige week zat ik er echt even doorheen en had ik weinig energie. Nu voel ik me weer beter en probeer ik me op iui-poging nr. 3 te richten. Ik ben vanaf zaterdag weer aan het spuiten met Menopur. Begin de cyste alweer een beetje te voelen (drukkend gevoel in de buik). Donderdag moet ik naar het ziekenhuis voor een echo. Ik gok op inseminatie eind van het weekend of begin volgende week. Zo'n behandeling confronteert je even heel erg met de grenzen van de maakbaarheid van het leven. Klinkt een beetje zwaar, maar zo voel ik dat.
@ Stiertje, wat fijn om te horen dat je je weer wat positiever voelt. Hoelang spuit je nu alweer en groeide er alweer iets goeds? Omdat je de inseminatie komend weekend al verwacht? @ All, hoe gaat het met de rest? @ Hier, ik heb gehoord van diverse mensen op dit forum dat de Predictor testen zo slecht zijn! En dat Kruidvat eigen merk, 2 stuks voor 5,- stukken beter zijn. Denk dat ik die dit keer dan maar ga halen
@stiertje: goed dat je je weer wat beter en positiever voelt. Op naar mooie eitjes donderdag! @noa: je hebt echt een goed gevoel he, dit keer?? Wie weet voel je wel aan dat het ook goed zit.... Hoe lang moet je nu nog wachten? Tot zaterdag? Nou, woensdag is alweer halverwege, dus nog twee en een halve dag!
Nou ik weet eigenlijk niet of het een goed gevoel is!? Het is meer zenuwen dan dat ik me lekker voel...als het dan mis is wil ik het liever nu weten........
@Noa/Murphy: Menopur werkt bij mij wel redelijk snel (1e poging: 6x spuiten, 2e poging: 8x spuiten). Morgen is de 5e 'spuit-dag', dan krijg ik de 1e controle-echo, dus daarom denk/hoop ik dat het niet zo lang meer zal duren. Tot nu toe is er telkens maar 1 eitje geweest. Ik ben wel benieuwd of het ook nog eens meer zouden kunnen worden. We wachten af ... Noa: sterkte met de laatste loodjes.
@ Stiertje, dat is inderdaad heeeeeeel snel. Daar doe ik bij Puregon toch echt langer over. Is menopur ook in bepaalde eenheden te doseren? En hoeveel spuit je dan per dag? Ik gebruik dus Puregon, 133 eh. p. dag en dat is meestal 14 dagen spuiten voor er 1 of 2 goeie follikels zitten. Ik hoop voor je dat er dit weekend meer follikels zitten zodat je meer kans hebt. Alhoewel ook weer niet TE veel ivm overstimulatie natuurlijk.
Ohneee die akelige hoofdpijnen beginnen :x Ga weg weg weg.............. Die scherpe soort hoofdpijn is meestal geen goed teken Ben bang, heb zo geen zin in die teleurstelling en verdriet.....
@noa: neeeeeeee, weg met die hoofdpijn! Mag niet!!! (misschien komt het van de zon??? Deze kunnen we niet echt "blamen on the utro..." ) @stiertje:wow, wat een snelle eitjes heb jij zeg! Hihi, klinkt gek als je het zo zegt... Maar echt, ik had meestal met 125 E pas na een dag of 15/18 één miezerig ei. Alleen de vorige poging niet, toen had ik er op dag 10 twintig....
@ Murphy, bij jou dus bijna hetzelfde met die 'eierengroei' ! Ja tover tover tover, weg die enge hoofdpijn Ik ga morgenochtend denk ik toch testen..........ik hou het niet meer
Als je dat prettig vindt, moet je het ook zeker doen! Vals positief zal die van 't kruidvat nu niet meer zijn, denk ik. En bij negatief kun je nog 'n heel klein beetje hoop houden, omdat het misschien nog wat vroeg is! Heb jij eigenlijk ook pco, omdat bij jou de eitjes ook best langzaam groeien?
@Murphy/Noa: die Menopur is denk ik wat minder makkelijk te doseren dan sommige andere middelen. Het is wel een heel gegoochel met oplosvloeistof die je met een naaldje moet opzuigen en in een flesje met droog spul moet spuiten. Als dat opgelost is moet je dat opzuigen en met weer een ander naaldje bij jezelf injecteren. Op de verpakking staat: 75 IE FSH en 75 IE LH. Dus dat zal de dosering wel zijn. Ik ben blij dat het bij mij goed werkt. Ik denk wel eens: wie bij ons de vuilniszak opentrekt, zal wel denken dat er bij ons in huis een junk woont, haha! Noa: hopenhopenduimenduimen voor jou!!!!
Nou meiden, grote verwarring bij me Hoop dat jullie me kunnen helpen. Het is nog maar 7.05 uur en ik zit al op dit forum haha, lekker vroeg. Zojuist de test van Kruidvat gedaan. Hebben jullie die wel is gebruikt? En hij is niet helemaal wit maar het streepje is ook niet knalduidelijk te zien. Nu is het zo dat ik 3 dagen voor mijn NOD heb getest. Kan het zo zijn dat het HELE LICHTE STREEPJE wat ik zie nog te maken heeft met het hormoonspul in mijn lichaam? Of kan het misschien ook zo zijn dat dit hele lichte streepje al in de test zit zeg maar en dat je door het materiaal heenkijkt en dat streepje dus ziet zitten Ooooh nu ben ik nog niks wijzer...........