Nieuw wachtbankje, wie schuift erbij?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Noa14, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Noa: super, van harte gefeliciteerd zeg!!!! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Wanneer heb je de eerste echo?

@Inge: zondag weer een echo en als het eitje/de eitjes groot genoeg is/zijn, dan de inseminatie. Dit alles met hormoonstimulatie vooraf. En dan na de inseminatie het ergste: 2 weken wachten. Maar Noa geeft ons allemaal weer nieuwe moed!

2. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    onzin...vrijdag 3e!! bijgeloof..!!

ik VANG m heeeeeeeel graag! :)

3. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ik ben ook helemaal niet van 'de bijgeloof' haha, ben ik veels te nuchter voor. Het was meer dat het gisteravond bij Boulevard even werd gezegd en toen dacht ik "ohja, maf haha" :cool:

Ik heb nog geen idee wanneer ik mn eerste echo heb. Moet maandag eerst bloed prikken en geen idee hoe het dan verder loopt.

Gek ook misschien maar daar heb ik me ook nog niet in verdiept, ik weet er nog maar weinig vanaf......;)

4. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    LET OP DAMES, HIERBIJ MN TOVERSTOFJES.........
    VANGUHHHHH :)
    Met veel liefs

5. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Helaas meiden, heb ik niet voldoende toverstof voor mezelf vast kunnen houden...

Vanochtend weer een test gedaan en deze was negatief, 2 uur later ben ik begonnen met bloeden :(:x

Wat blij waren we gister met onze positieve test op mijn NOD....en nu..........niks..........

Zo eerst de VU maar bellen wat ik moet, zou morgen moeten komen voor HCG via bloedonderzoek maar ik weet niet of ik nu moet komen gezien mijn posi testen afgelopen dagen en mijn bloeding nu...

6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg Noa :(
    Wat moeten jullie ontzettend uit het veld zijn geslagen dat je na zoveel jaar klussen eindelijk een positieve test in handen had. :(

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Noa: meisje, wat vreselijk voor je. Je was zo blij, en nu dit! Heel veel sterkte. Ik leef met je mee.

@hier: vanochtend echo gehad. Links zat er eentje van 14 mm. Rechts alleen de cyste (die gelukkig amper gegroeid was). Dinsdag terugkomen, dan waarschijnlijk inseminatie plannen voor woensdag of donderdag (afhankelijk van de bloeduitslagen).
    Vanmiddag op kraambezoek. Beetje dubbel. Precies op de dag dat we merkten dat onze 1e iui niet gelukt was, kregen we dit geboortekaartje in de bus. Je gunt het een ander wel, maar wanneer ben je nu zelf eens aan de beurt??
    Nog iets heel anders: ik heb van de week een mailtje gestuurd naar Dove, naar aanleiding van hun moederdagreclamespotjes. Of ze zich misschien kunnen voorstellen dat dit voor vrouwen wier kinderwens (nog) niet gerealiseerd is, nogal kwetsend kan zijn. Ik las er ook over op een ander topic op dit forum. Ben benieuwd naar het antwoord ... Ik hou jullie op de hoogte!

8. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    oohw nee NOA, wat verschrikkelijk voor je! Echt heel erg! Potverdorrie! Hoe kan dat nou...oh meis, een hele dikke knuffel voor jou. Heel veel sterkte!

9. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    O nee, Noa! Wat vind ik dit erg voor jullie! Na zo lang proberen mag je er even aan ruiken en dan is het opeens weer weg.....

Heel veel sterkte meid!

10. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    @Noa: Nee he! Wat jammer meis! Verdorie! Het leek zo mooi allemaal! Hoe is het nu met je? Heb je nog gebeld met het ziekenhuis? Wat zeiden ze? Sterkte...xxx

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dames, hoe is het hier?
    Vanaf morgen zit ik weer op het wachtbankje. Vanochtend echo gehad: links eentje van 20 mm, rechts twee kleinere van 13/14 mm. Maar die gaan waarschijnlijk niet meedoen.
    Morgenmiddag gaan we er weer voor!

12. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi hoi,

Heb even een paar dagen rust gehad....
    @noa jeetje meis wat klote voor je, sterkte!
    @stiertje heel veel succes morgen!!

Hier nog geen ongi, ben er eigenlijk wel van overtuigt dat het gaat komen want voel me zoals altijd als mn ongi komt helaas...
    Weet natuurlijk niet hoe mn cyclus is met clomid en de pregnyl dus dat is afwachten....

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Belt het ziekenhuis net: wordt de inseminatie toch donderdag ipv morgen. Grr, alles weer omgooien.
    Ik heb wel een kleine triomf behaald mbt de ovulatietesten. Ze willen nl nu in het umcg urinetesten gebruiken in plaats van bloedtesten om het eispronghormoon te bepalen. Daar heb ik niet zulke goede ervaringen mee (ze gaven een volstrekt onduidelijk beeld toen ik ze een keer gebruikte). De nurse practitioner was heel stellig: we gaan morgen iui doen en je hoeft geen pregnyl te spuiten vanavond. Toen kwam de uitslag van de bloedtest: eispronghormoon veel lager dan gedacht. Dus nu vanavond pregnyl spuiten, morgenavond niks en dan donderdagmiddag inseminatie.
    Zo zie je dus maar weer: altijd zeggen wat je op je hart hebt aan twijfels en vragen.

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Zo, ik zit weer op het wachtbankje sinds gistermiddag. De inseminatie is goed verlopen. Nu begint weer het wachten. Op donderdag 2 juni mag ik testen.
    Hoe is het hier verder? Beetje rustig ... Zijn er nog meer dames aan het wachten?

15. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    hallo,

hier helaas ongi geworden, dus 1ste IUI mislukt...

@stiertje: spannende tijd voor jou, lang duurt het wachten he!

16. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    @NOA..ik hoop dat het al wat beter met je gaat meis! Dikke knuffel! Denk aan je!

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Zo, weer een nieuwe werkdag aangebroken.
    Jammer zeg, Miggy, dat het niet gelukt is. Ook al voelde je het aankomen, de teleurstelling zal er toch wel zijn denk ik.
    Mooibuikje: voor jou wordt het echt spannend nu. Hoe voel je je?

Groetjes van Stiertje

18. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente
    Hallo dames,

Mag ik mij bij jullie aansluiten?
    Ik zit zelf ook in de molen. Wij zijn met ons dochter 4 jaar bezig geweest maar wel uit eindelijk met een super lief meisje. Bij de 6 IUI was het eindelijk gelukt! wij konden het echt niet geloven!
    Nu is Macy 19 Maanden en zijn wij bezig voor de 2de.
    Naar pergnyl spiuten kwam ik vrijdag de 13 bij de gyn en blijk datik ipv 1 ei 2 van eitjes had van 16.5mm . Moest de volgende dag terug komen voor een echo maar toen was er al 1 weg...Bloed prikken en ja hoor eisprong al geweest en de ander ei blijkt dus geen ei te zijn maar een vochtblaasje.
    Nou hebben mijn man en ik wel een paar keer sex gehad dus helemaal kansloos is de ronde niet. Nou mag ik vrijdag testen vind ik best wel spanned deze keer want ik voel mij wel heeeeeeeel anders...kan het niet plaasten ook niet uitleggen gewoon afwachten!

Iedereen succes met de behandling en wacht weken!!!

Don't ever loose hope!

Groetjes Cynthia

19. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente
  20. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    @stiertje, ja de teleurstelling blijft, maar goed we gaan met vol goede moed door naar de 2de IUI. Ben gister met clomid begonnen 2xpilletje 50 mg. Volgende week maandag 1ste meeting, is alleen wel kermis hier aankomend weekend.....dus ik ga evengoed ff een borrel halen maar niet te veel en geen 4 dagen lang, 2 dagen.....moet voor mn omgeving normaal doen en ja als ik niet aan de borrel ga weten zij genoeg hahaha.

@cynthia WELKOM!!!

Deel Deze Pagina