Nieuw wachtbankje, wie schuift erbij?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Noa14, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Rot, Miggy. :( Succes weer deze ronde. En ik hoop echt dat dit een geslaagde zal zijn!

Spannend, Delia! Ik weet ook mijn NOD niet. Lastig is dat dan inderdaad. Vorige keer werd ik ver voor m'n testdag ongesteld. Dus nu hoop ik in ieder geval al voorbij dát punt te komen.
    Dat wachten is inderdaad echt afschuwelijk. Ik probeer afleiding te zoeken maar merk dat dat toch moeilijk is. Op straat zie ik allemaal zwangere mensen, kleine kindjes. Vorige keer in de wachtweken zag ik zelfs een gebruikte zwangerschapstest op straat liggen! Zo bizar.
    Nog vijf dagen! En ik hoop op een positieve test, natuurlijk!

Dat van alles voelen herken ik heel erg. Heb ik nu ook, hoewel ik weet dat het van de Pregnyl is. Maar ben nu ook zo bang ongesteld te worden. Weet gewoon niet meer wat ik moet voelen/denken/hopen. 2 juli mag ik testen, pfoe....

2. Delia

Delia Actief lid

20 jun 2010
    140
    0
    0
    NULL
    zuid holland zuid
    @Miggy... ondanks dat je rekening houdt met een evt. menstruatie valt het toch altijd weer vies tegen he :( succes met de volgende ronde

@ftjl, dat van alles en niks voelen is bij jou nog deels te verklaren door de pregnyl :D ik heb die niet gebruikt...
    Hier gaat het de hele dag ong. zo:

wel zwanger - niet zwanger
    steken in mijn onderbuik - misselijk - kokhalzen - niets meer
    bolletjes houden menstruatie tegen - laatste x 3 dagen voor testdatum toch ongesteld (met bolletjes)
    wil ik het niet te graag - beeld ik het me in - erg moe - chagerijnig maar dat kan ook door de progynova komen - puist op kin, die er normaal ook zit bij een menstruatie - wel of niet een "vroege" zwangerschapstest halen - wachten duurt lang - geen pijnlijke boobs - plopjes in onderbuik -

Het klinkt lullig maar ik zal blij zijn als ik morgen weer kan werken hahaha

ik duim ook voor jou dat je een "plakker" hebt natuurlijk ;) 2 juli komt ook langzaamaan dichterbij

3. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ik heb net te horen gekregen dat ik in ieder geval deze maand moet gaan overslaan.......ze hebben te kort personeel ggggrrrr.
    En als het tegen zit stoppen ze ook nog een maand in de zomer dus kan ik 2 maanden niet GGGGRRRR. Dus wij moeten deze maand op eigen kracht het gaan proberen en goed mn lichaam in de gaten houden hoe of wat, dus ik denk dat ik maar testjes ga halen om mn eisprong te zoeken.
    Ik hou jullie uiteraard op de hoogte en blijf ook gezellig mee kletsen en jullie in de gaten houden!!

Liefss Miggy

4. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe is het hier met de meiden?????

Ik heb maar eens ovulatietesten besteld en kijken of ik zo ook mn ei kan vinden.....

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Miggy: ha, die heb ik gisteren ook gekocht! :D
    We hebben nog 1 cyclus voor 8 augustus (= datum kijkoperatie), en het zou dus leuk zijn als het nu zou lukken om zwanger te worden. En dan lekker een lange neus maken naar het umcg!

6. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    @stiertje, ohw spannend en ja het zou wel heel erg gaaf zijn mochten we zonder gedoe zwanger worden!!!
    Ik begin morgen met de testen! Heb er 25 dus zal eens zien of ik mn ei vind! Succes iig!!

7. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente
    Sorry dames,

Wou er afgelopen maand niet te veel mee bezig zijn...dus vandaar late reactie.
    Helaas voor ons weer nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Gelukkig kunnen wij deze maand nog mee doen voor dat ze bij ons in het ziekenhuis zomerstop hebben! Volgende week donderdag heb ik weer de eerste echo!

@ Miggy En @ Stiertje 73 Succes deze maand en laat weten of die ovualatie testen wat zijn of ze wel duidelijk zijn...Micheen wel wat voor ons volgende maand als er zomerstop is!!!

Zet em op dames!

8. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    @cynthia, is ook wel eens lekker om er niet teveel mee bezig te zijn! De rust kan ik nu ook wel ff gebruiken. We hebben lekker veel feestjes de aankomende tijd dus daar kan ik dan heerlijk van genieten! Voor jullie natuurlijk heel veel succes gewenst en hopelijk is het raak deze ronde! Ik hou jullie op de hoogte hoe of wat!

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Miggy en Cynthia: eigenlijk ben ik helemaal niet van de ovulatietesten. Heb ze 1 keer eerder gebruikt en vond het toen erg onduidelijk allemaal. Het umcg gebruikt ze nu ook om de inseminatie te plannen. Ook daar gaf de bloedtest een ander beeld dan de ovulatietest.
    Maar goed: ik wil deze cyclus alles op alles zetten om de operatie te voorkomen. Ik krijg een acupunctuurbehandeling, gebruik wat voedingssuplementen en dus ook die ovulatietesten. En dan duimen dat 't goed gaat. En anders: kijkoperatie op 8 augustus. Dat zal ik ook heus wel overleven, maar als 't niet hoeft ...
    Ik ben woensdag net ongesteld geworden, dus ik wacht nog even met de tests.
    Groetjes van stiertje

10. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    hallo,

hier de eerste ovulatie test gedaan net en hij gaf al heel licht een streepje, dus morgen weer testen!! Ik heb altijd een heel laat ei dus zal nog wel een paar dagen duren voordat het zover is!

@stiertje, spannend met die acupuntuur behandeling en voedingssuplementen, hoop voor jou dat het werk gaat doen en dat je meer duidelijkheid krijgt met de ovu testen! Succes meid!

Liefsss Miggy

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hey Miggy, hoe is het gegaan met de ovulatietesten? Komt er bij jou echt iets heel duidelijks uit? Ik blijf het ondingen vinden. Ben sinds dag 10 aan het testen. Eerst een paar dagen helemaal geen streepje, en sinds 2 dagen een heel licht streepje. Beetje vaag hoor. Vandaag (dag 15) nog maar weer eens testen ...

Deel Deze Pagina