Nieuw wachtbankje, wie schuift erbij?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Noa14, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @rozerin: heb je al getest??? Spannend! Hopelijk laat je snel iets horen!

@noa: gaat gelukkig weer een stuk beter inmiddels. Nog steeds misselijk, maar nu zoals voordat ik ziek werd. Zal wel van de utrogestan komen. Is idd heeeerlijk weertje vandaag. Ga nog ff in de zon zitten!

2. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ allemaal, weekend EN mooi weer, gelijk te merken hier op het forum, erg rustig haha.

Zelf heb ik ook wel genoten van het weer hoor, lekker met de hondjes gewandeld en vanmiddag mijn ouders op de borrel en lekker in de tuin gezeten.

@ Murphy, goed om te horen dat je weer een beetje beter bent, op de misselijkheid na dan. Is die misselijkheid van Utrogestan net zoals de bijwerkingen van de Pregnyl? Zwangerschapssymptomen enz.? Is dat continue of met vlagen?

3. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    Helaas :( vanochtend een test gedaan en was negatief gelijk daarna eerste druppels bloed.. dus deze ronde is ook afgelopen.. Jullie heel veel suc6 dames..!! Hoop dat het voor jullie wel raak mag zijn..!!

4. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    NEEEEEE!!!!! Rozerin, wat ongelooflijk KUT dat je ongesteld bent geworden!!!!!! Ik had er zoveel vertrouwen in, vond het zooo stoer dat je zo lang kon wachten met testen en dan nu dit! KUTTERDEKUT!!! Heel veel sterkte, hoopk dat de zon je weer een klein beetje op kan vrolijken....!!! Ik denk aan je!! Weet je al wat je nu gaat doen? Direct weer door of even rust??

En hoe is het verder met iedereen? Noa de volgende die mag testen?? Spannend dames!!!

Bij mij beginnen de dingen die ik voelde helaas steeds meer op ongesteldheidsklachten te lijken, veel steken en zeuren in mijn onderbuik, hetzelfde gevoel als alle eerdere keren, dus ik verwacht niet dat ik het weekend ga halen, klote!! Vanmorgen flink potje gejankt met mijn schatje, IK WIL HET ZO GRAAG!! Ga nu lekker met mijn koppie in de zon en hopen dat het - als het hem deze maand dan toch niet wordt - dan ook maar niet te lang gaat duren!!

Hoop dat iedereen ook lekker weekend aan het vieren is, ben benieuwd hoe het met jullie gaat! Liefs!

5. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @rozerin: o neeeee, wat jammer!
    Van de andere kant misschien wel prettig dat ongi meteen begint, kun je wel weer verder....

@zwolle: tja, meestal ken je je eigen lichaam het beste, maar ongi-gevoel is vaak hetzelfde als beginnende zwangerschap, dus er is nog hoop...

Hier voel ik eigenlijk vrij weinig. Af en toe een trekkerig gevoel in m'n baarmoeder, maar dat komt vast van de utrogestan. Of van een naderende ongi, of heeeeeel misschien van een beginnende zwangerschap.......merk wel dat ik, nu ik wat dingetjes voel, ik er ook wat meer mee bezig ben, en echt zoooo geen zin heb ik donderdag. Ik wil nog even blijven hopen en dromen....

6. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    @Rozerin: BALEN!!!! Wat ontzettend jammer meid! Sterkte en ik hoop dat je toch nog vol goede moed naar de volgende ronde kan gaan nu...en dat die raak is!

@Zwolle123: Nou volgens mij hadden jij en ik vanochtend hetzelfde gevoel. Ook ik moest even wat traantjes loslaten en wat frustratie uiten met mijn lieve mannetje. Dat luchtte wel op. Ik had ineens zo'n jankochend. Dat ik niet meer wil wachten, dat ik het even niet meer wist, dat ik me overal aan ergerde, dat ik me niet lekker in mijn vel voel. Niks voor mij, ik ben meestal redelijk nucher. Maar ja, het is ook allemaal niet niks wat we doormaken meiden. En die pregnyl is ook maar gek spul, daar zal het ook wel door komen. Ik durf op dat andere gewoon bijna niet te hopen, laatstaan het hier te typen...stel je voor dat het DAARdoor komt dat ik huilerig en depri ben...zou toch leuk zijn. Maar goed, zal wel niet. Volgend weekend weet ik het.
    Daarna was de lucht weer geklaard en heb ik me lekker in de tuin genesteld met koffie, een krantje en de ZON! Wat was het een lekkere dag zeg! Dat maakte weer een hoop goed.

@Murphy: jij dus ook al een beetje vage gevoelens. Tja, wisten we maar wat dat was he...nog even volhouden!

xxx en voor de rest ook gooooood luck!

7. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @Rozerin, meid ik leef zo met je mee, wat een verdriet. We hoopte hier met zn allen op een positief bericht voor je, we leven zo mee met elkaar. Je hebt zeker een heel zware dag?

@Alle, eigenlijk is het toch heel erg hoe erg de symptomen door medicatie lijkt op symptomen van een zwangerschap!! Dat is toch oneerlijk? We vechten er allemaal al zo hard voor en dan geeft ons lichaam van die tegenstrijdige signalen.

Ik denk dat het vandaag 'gezamenlijke emotionele dag' was want we hebben allemaal gehuild....
    En we voelen veel hetzelfde, en of dat nou van de Utrogestan komt of van de Pregnyl.........DAT WILLEN WE NIET,

8. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    We willen dat voelen van een zwangerschap

9. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    brrrrrr meiden die spanning, dat wachten, ik weet het allemaal ff niet meer hoor..............

10. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    vreselijk he, dat wachten?!! Ben bijna blij dat ik morgen weer aan het werk kan.... (bijna dan.. hahaha)! Wel heel toevallig dat het vandaag nationale emo-jankdag was... daar moet ik dan ook wel weer een beetje om lachen... In mijn omgeving weten een aantal vrienden waar we mee bezig zijn, maar dit gevoel kunnen zij toch niet zo snappen als dat jullie het snappen!! Vond het ook wel even fijn om vanmorgen met zijn tweetjes even zo "diep" te gaan, goed gesprek, elkaar heel hard knuffelen en we zijn er wel weer een beetje. Lucht ook wel even op!!

Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar ik kom nu weer in de fase dat ik bij elk wc-bezoekje bang ben voor bloedbloedbloed!

Hoe gaat het verder met iedereen? Noa ook erg onrustig zo te lezen!! Nog even volhouden he!!!!!!

11. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Zwolle, jaaaa tuurlijk moet ik ook lachen om al dat gehuil van alle topic schrijfsters hier. We voelen en weten precies van elkaar hoe het is en in wat voor een zware periode we zitten.

Die wc..........wat is die drempel weer hoog inderdaad he, doodsbang om 'af te vegen' ....:(
    Ik heb alleen nog steeds die lage buikkrampen.

Vorige keren had ik de dag voordat ik ging bloeden altijd echt een giga ongesteldheidshoofdpijn. Zo'n scherpe pijn bovenop je kop, echt de hele dag. In mijn geval zou dat morgen dus komen.

Oooh ik maak mezelf echt gek, ik moet niet alles helemaal berekenen wat ik voorgaande dagen had en op welke dag ik dat dan had, maar ik moet toch wat, dat wachten en die onzekerheid is niks voor mij :(

Jouw NOD was toch de 14e?

12. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    O, meiden toch, wat een zenuwslopende emotionele toestand hier! :$

Wat doen we onszelf toch aan, vraag ik me dan wel eens af.
    'T was zo'n heerlijke dag vandaag, en zo te lezen zat iedereen zich heel zielig te voelen......

Bij mij valt het eigenlijk wel mee. Ben wel heeeel nieuwsgierig, maar ga ervan uit dat 't toch weer niet is gelukt.

Ok, kleine peptalk dan maar:

* Laten we in ieder geval genieten van het feit dat we op 't moment niet steeds ziekenhuis in en uit hoeven te rennen, genieten van de rust! :)
    * Blij zijn met en lief zijn voor onze mannen, die we hulpeloos meeslepen in onze hormoonbuien.....:)
    * Laten we vooral de hoop niet te snel verliezen. We doen dit ten slotte allemaal om zwanger te worden en dat gaat dus ook gewoon lukken! POSIPOWERRRRRRRRR!!!!!!!:D:D:D
    * Als het deze ronde niet raak zou zijn, gaan we met z'n allen gewoon verder naar de volgende ronde, elke ronde die we doen is sowieso een stukje dichterbij onze gezamelijke droom: zwanger worden!;)

He he, dat was het dan weer voor vanavond.
    Als ik morgen zit te janken, wil iemand me dan even aan deze woorden herinneren?? :cool:

13. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    Noa, dat wachten en die onzekerheid is echt slopend he?!!! Ik zit mezelf ook helemaal gek te maken, aaaahhh!! Ging vandaag na mijn potje janken wel stuk beter, maar begint nu weer opnieuw!!

Jij ook van die krampen/steken onder in je buik? En had je vandaag zoveel hoofdpijn of verwacht je dat morgen? Stom he, dat je zo gaat rekenen!! Volgens mij mogen wij tegelijk gaan testen! Ik heb de 31e en 1e inseminatie gehad, maar mocht volgens verpleegkundige pas de 17e testen, maar dat ga ik dus mooi niet afwachten... haha! Jij hebt iui toch op de 2e gehad en mag 16e testen?? Ga ik ook doen, want.... WIJ GAAN DAT HALEN!!!!!! We gaan nu weer positief denken, we prenten die fantastische peptalk van Murphy in ons hoofd en we gaan ervoor!! Het komt gewoon goed, dat moet gewoon!!

Ik heb er ook nog een paar Murphy:
    * de zon heeft de hele dag heerlijk geschenen en de komende maanden gaat ie hopelijk nog veel meer schijnen
    * (nog) geen vervelende spuiten (die vind ik nog erger dan naar het ziekenhuis gaan, want daar is iedereen wel lief ;))
    * we gaan elkaar er gewoon keihard doorheen slepen en hier mogen we onbeperkt zeuren, sippen en verdrietig zijn!!!!

HET KOMT HELEMAAL GOED MET ONS!!!!!! :D

14. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @all erg bedankt voor jullie goede wensen en het medeleven..!!
    Ik geef niet op never niet :) blijkbaar was het gister de emotiedag hier.. ik had na me test ook nog eens ruzie met manlief :) was een klote dag.. maar uiteindelijk eind van de avond kwam alles weer goed..!! Ben nu gwn happy.. En ga gwn door.. Op naar de volgende ronde Puregon125E+pregnyl..!!
    Jullie allemaal heel veel suc6 met wachten.. En gun het zo iedereen!! Hoop dat ik positieve dingen mag lezen de komende dagen zodat we weer motivatie krijgen :)

15. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    He meiden,

Even een snel berichtje voor ik ga werken.
    Ik moet ook wel een beetje om ons lachen hoor. Allemaal vet in de mineur op zondag...haha. Maar het was maar even een paar uurtjes bij mij, daarna weer vrolijk en blij.

Ik heb sinds gisteravond menstruatiekrampen onderin mijn buik. Ik kan het niet anders omschrijven. En natuurlijk ben ik zo'n ei (leuke woordkeuze he) dat ik blijf hopen dat het iets anders kan zijn. Want het is aan de vroege kant om dat te voelen. Ik ben tot nu toe iedere keer exact op dag 14 na iui ongesteld geworden en ook steeds heel vroeg in de ochtend, dat betekent dat ik het nu vrijdagochtend heel vroeg zou moeten worden. Waarom voel ik dit dan nu al!!!??? Weg weg weg gevoel!

Samen met die huilbui maakt het wel dat ik ernstig twijfel of het raak is dus. Maar ik blij hopen tot ik bloed zie.
    It ain't over till it's over. Hahahaha.

Werkse voor de dames die moeten werken, pleizer voor de dames die lekker van de zon kunnen genieten.

Tot schrijfs en kop op he girls!
    Liefs.

16. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Murphy en Zwolle bedankt voor deze mooie oppeppende woorden zo op de maandagochtend, daar heb ik (en een paar anderen denk ik ook) erg veel aan.

@ Sanseveria, ooooooooooh wat is het toch vervelend he dat analyseren van die dagen in de 2e week. Iedere poging is ook steeds zo anders (althans bij mij) dat het bijna niet meer bij te houden is. Jij wordt dus altijd echt op de 14e dag pas ongesteld? En vorige keren had je niet die krampen een paar dagen vantevoren?

Die huilbui(en) heb ik al 2 jaar sinds ik aan de hormonen zit, ongelooflijk want ik ben echt totaal veranderd, dat had ik nooit!!! Uiteraard zijn die huilbuien soms tegen te houden maar soms nemen ze de vrije loop en heb ik er geen controle over, zoals gister 'onze emo zondag' haha.

@ Rozerin, jij moet zeker vandaag komen voor een controle echo en dan weer vanaf vandaag starten met Provera? Wat een rotdag voor je, ook nog eens woorden met je man, ging het over dit traject? Gelukkig dat jullie het weer uitgepraat hebben en wat goed dat je nu gewoon happy kan zijn...

@ Zwolle lief je berichtje, ja we moeten positief blijven denken. Hoe gaat het nu vandaag met je krampen?
    Ik heb nog geen hoofdpijn gelukkig maar had het vandaag al wel verwacht. Wel nog steeds die krampen maar dat is al een week lang.
    Het meest prettige aan jouw positieve zinnetjes vind ik toch ook wel dat we in die wachtweken niet hoeven te prikken pffff dat vind ik echt steeds een enorme opgave, vooral de Pregnyl :(

17. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @Noa14 nee ik hoef geen provera te slikken omdat ik nu toch al ong ben geworden uit mezelf.. ik moet vanaf morge weer beginnen met puregon prikken.. En owja het ging over dit onderwerp hij is zo gesloten over dit onderwerp en net als ik zijn steun nodig heb is hij er niet of kan hij het niet aan.. maar soms voel ik zo het tegenovergestelde.. maarja uiteindelijk heeft hij toch zijn emoties geuit.. en dat hadden we blijkbaar allebei even nodig.. nu gaat alles goed en vol moed en hoop naar de volgende ronde..:) nog 5 dagen en dan hoop ik voor een posi test bij je..!!

@ All duim duim duim voor jullie allemaal hoop dat deze ronde raak zal zijn..!!

18. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hee ladies!!

Zo, weer (bijna) een `wacht´dag voorbij!! Hoe is het met jullie allemaal?

@ Sanseveria: hoe is het met de kramperij? Zet het nog door of is het al wat rustiger?? Zo dubbel he?! Die huilbui kan natuurlijk ook een goed teken zijn.... aaaaahhhh!!! Jij kunt vrijdag testen??

@ Rozerin, respect voor je positiviteit! Jij hebt jezelf weer snel bij elkaar geraapt zeg! Ben je vandaag alweer in het ziekenhuis geweest?

@ Murphy: hoe is het?? Hoop dat het nog niet nodig is om je eigen kansrijke oppeppers te lezen.... :p! Voel jij al iets?

@ Noa: dat prikken is echt hels he?! Ik vind die puregon dan nog wel gaan, al kan ik soms ook echt een half uur met die pen in mijn handen zitten en denken "ik doe het ..... NU.... toch nog maar niet".... aaahhh!! Die pregnyl heb ik niet zelf gezet, jij wel?

Ik zal wel blij zijn als het einde van de week is! Ik zit nu in de fase dat ik gewoon toe ben aan duidelijkheid! Heb veel menstruatieklachten en als het dan zo moet zijn, laat het dan maar snel doorzetten, dan kunnen we weer verder! Ik word echt moe van mezelf: de hele dag elk krampje analyseren, afwezig, ongeconcentreerd.. ben al de hele dag op zoek naar mijn sleutels... zucht, ergens laten liggen maar waarrrrrrr..... hahaha!

Ben wel blij dat we elkaar in ieder geval kunnen laten lachen, die is ook maar weer binnen... :D fijne avond en rustig aan allemaal!!!

19. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @zwolle: ja, ik heb ook veel ongikwaaltjes.
    Ben er in mijn hoofd nu ook te veel mee bezig, ik irriteer me er zelf bijna aan. Maar kan het helaas niet stoppen! Soms ben ik er ook een dag/paar uur nauwelijks mee bezig, mee ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik zit te hopen/wanhopen/dromen/me op een teleurstelling probeer voor te bereiden. aaaaaahhhhhh, was het maar donderdag......of toch niet??....jawel, toch wel......nee toch nog maar even niet. Hmmmm....word beetje gek van mezelf.

20. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    Hee lieve meiden,

Wat een leuk topic is dit toch. Iedereen is hier zo begaan met elkaar. Leuk is dat, doet me iedere keer weer goed op jullie nieuwe berichtjes te lezen.

@Noa: dus jij bent ook al zo onrustig...haha. Dat analyseren ja, vreselijk! Iedere nieuwe poging denk ik weer, nou nu hou ik daar mee op. Het is toch steeds anders. Maar ja, dan breekt die 2e wachtweek aan en dan voel je weer van alles...zucht.
    Toch heb ik het tot nu toe niet zo erg gehad als nu deze keer. Zowel die onrust als deze klachtjes niet. Vind je dat prikken zo vervelend? Ik laat het doen door mijn man, maar ik moet ook alleen maar pregnyl. Ik moet dan altijd wel tellen en dan pas mag hij het doen. Soms moet ik ook even 5 minuten voorbereiden, haha. En dan ineens zeg ik: Ja nu! Doe maar snel, NU! Hahaha, en die schat doet het dan braaf. En dan valt het toch altijd wel weer mee achteraf. brand een klein beetje na, maar dat is snel weer weg meestal. Zijn die hormoonprikjes minder vervelend?

@Rozerin: Goed zo meid! Positief er weer in! Top van je!

@Zwolle123: haha, jij bent ook al lekker bezig en ongeduldig. Herkenbaar voor ons allemaal he. Dat is het leuke van dit forum. Niks uit hoeven leggen omdat we allemaal wel weten hoe het voelt. Ik lees net dat jij ook de 16e wilt gaan testen? Ik ook, mocht er nog geen ongi zijn. Ik zou het eigenlijk vrijdag moeten worden. Dat is echt dag 14 en dat is de dag waarop de laatste 2 keren ook precies ong werd. Wel met een paar dagen kramp van te voren, maar niet al 5 dagen ervoor, zoals dus nu wel het geval is. Meestal 2 of 3 dagen ervoor. Dit ook even om op jouw eerdere vraag te antwoorden, Noa.
    Maar goed, dan testen dus 3 mensen zaterdag begrijp ik? Spannend dagje...Ik doe het niet eerder. Als ik zaterdagochtend nog niet ongesteld ben, dan pas test ik dus.

Jullie hebben dus ook een beetje kramp en menstruatieklachten? Hmm, ik ook dus. Vandaag zijn daar ook nog steekjes helemaal links in onderbuik of in een eierstok ofzo bijgekomen, op die plek althans. Ik ben vanavond niet eens gaan sporten, niet omdat het zoveel pijn doet, maar omdat ik dacht: straks is iets aan het innestelen nu, laat ik het niet verstoren met mijn gehuppel en gespring. Is dat nou niet triest meiden?

Na deze poging nemen we een paar maanden rust denk ik. als het niet raak is. Ik heb namelijk een lang weekend weg gepland met vriendinnen en een vakantie in die periode (allemaal precies op de echo-FM-dagen, dus niet handig...). En als nummer 3 nu niet raak is, moeten we eerst maar weer eens om tafel met de gyn om te praten of iui met hormonen dan iets is voor ons. Dus tja, dan gaan we drie maandjes zelf proberen. En dan wellicht na die tijd weer iui-en met hormonen als ze dat adviseren.

Nou dat is weer een heel verhaal zie ik nu. Snel versturen en dan lekker mijn bedje in zo. Spreek jullie morgen weer!

Hierbij stuur ik jullie een virtueel cadeautje: een pakje met wat geduldjes en een beetje gelukjes. Voor jullie!

x

Deel Deze Pagina