Nieuw wachtbankje, wie schuift erbij?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Noa14, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Nu jullie zo aan het toveren zijn, kan iemand ff mijn buikpijn wegtoveren?
    Moest net heel erg plassen en heb sindsdien buikpijn, maar 't lijkt een beetje op menstruatieachtige pijn. EN DIE WIL IK NIET!
    Zo, dat moest ik ff kwijt...

Ook ik zat de hele avond lekker op de bank met een theetje en laptop, maar ik ga de bank nu verruilen voor een lekker warm bad! (wat zijn we toch lekker lui met z'n allen, heerlijk!)

2. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    Hee meiden!
    Goed bezig allemaal vanavond! Relaxen, slapen, badderen, heeeeerlijk! Ik inderdaad ook zo'n avond. Languit op de bank, poesjes en mannetje hebben ook een klein plekje van me gekregen op de bank, haha. Tv zappen, laptoppen en fruit eten. Prima zeg ik!

@Zwolle: tuurlijk toveren we ook even wat bij jou erin, genoeg sterrenstof over! Hier, vangen, komt het! - smash! -.
    Ik kan me dan wel voorstellen dat jij iets langer wacht met testen. Je moet het natuurlijk zeker weten! En vooral niet eerder ongi worden.

@Murphy: Onee! = tover tover tover - geen menstruatieklachten hebben! Misschien is het wat anders?!

Bij mij gaat ook zo op en af en dit keer lijken die dagen langer dan lang te duren. Verdorie, ik wil het weten!
    Ik heb nog steeds een heel licht gevoel in onderbuik, op en af. Soms ook even niet zo aanwezig. Ik koppel het aan menstruatiegevoel, maar ja, het is echt wel vroeg daarvoor. Aan de andere kant zou het ook zo maar wat anders kunnen zijn natuurlijk. Ik hoop zo dat het een kleine uk is die zich lekker aan het innestelen is!

Nou meiden, ga zo lekker slapen. Heb zoooo'n drukke avond gehad. ;)

Daaag chicaaaa's, om aan te sluiten bij Zwolle's begroeting.

3. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Even ego-bericht (sorry..)

Shitterdeshit, heb toch echt menstruatiebuikpijn.
    Enige wat me nog een heel klein beetje hoop geeft is het feit dat ik pas 10 dagen na iui zit (tel ik nu goed?) en het erg vroeg is voor menstruatie. Normaal bij mij altijd na 14 of 15 dagen.
    Maar goed, mijn lijf doet wel vaker rare dingen, dus misschien had ik een heel korte lf dit keer. Utrogestan houdt sowieso de menstruatie tegen, dus het zal niet doozetten totdat ik ermee stop.
    Jakkie, is het nu game over??

4. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    NEEEEEEEEEEEEE MURPHY!!!!! Ik tover tover tover jouw klachten weg!!!! Is het nu ineens heel anders of erger geworden dat je je zo voelt?!! Ik hoop zo dat je geen gelijk krijgt!!! Hoe werkt dat dan met dat utrogestan? Als je stopt na 2 weken word je ongesteld of niet?!! IK GA VOOR JE DUIMEN HOOR!! Hou vol, kop op, it ain't over yet!! Positief denken!!!

(ik praat mezelf ook direct even moed in, buikpijn en rugpijn minder maar nu zo'n soort druppend gevoel binnenin mezelf en dat is wel heel herkenbaar..... GRRRRRRRRRRR)!!

Murphy, zet m op!! En natuurlijk andere chicaas ook!! Ik ga lekker tukkie doen (want dat gaat in ieder geval prima momenteel!!) Slaap lekker!!

5. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    @Murphy: En? Hoe is het vandaag? Ongesteld geworden? Nee toch he!? Het is vandaag dag 12 na iui. Volgens mij moet je de dag van iui zelf meetellen. Hou ons op de hoogte en ondertussen duim ik vrolijk verder voor iedereen hier!

@Zwolle: jij ook ophouden met die flauwekul. Ha, zeg dat maar tegen je buik. We hebben allemaal geen zin om ong te worden! Succes!

Hier niks aan de hand nog. Behalve dat ik probeer om mezelf in bescherming te nemen door te denken dat ik vast ong word. Dan kan het altijd meevallen. Is wel moeilijk en het lukt ook niet echt eigenlijk. Ik zal deze keer heel erg teleurgesteld zijn als ik toch ong word denk ik. Bah. Wegblijven!

Fijne dag allemaal, ik ga lekker werken. En vanavond toch een poging tot sporten doen, ja echt Noa! Hahaha...

6. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @sanseveria: nee, nog geen ongi vandaag. Maar utro-bollen houden de boel tegen, denk ik. Nog beetje vage buikpijn, niet meer echt krampen. Veel succes met jezelf in bescherming nemen! Misschien is het wel helemaal niet nodig.....

@zwolle: je berichtje heeft geholpen en toveren ook! Hopelijk bij jezelf ook...Utrogestan houdt idd ongi tegen en als ik een negatieve bloedtest heb morgen, dan mag ik stoppen ermee en meestal zet het dan na een dag of 4 door.

Hoest met de rest? Zitten jullie allemaal nog lekker op ons bankje?

7. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ allemaal, meiden meiden toch wat een spanning en getover.

Nu allemaal koppie omhoog, hou je handjes op want Noa gaat even een toverspreuk doen

"ZIMMMMM ZAAALLLAAA BIMMMMMMMMMMMMM"

WEG al die menstruatieklachten

Kom op meiden, we moeten echt nog even volhouden.
    (ik praat jullie moed in maar ben zelf ook beetje op van de zenuwen hoor)....

Technisch gezien durf ik niks meer te zeggen, of mee te praten over 'hoeveel dagen na de IUI' enz. enz. Omdat het bij mij constant anders loopt. En ook gebruik ik geen Utrogestan dus weet helemaal niet hoe dan je cyclus gaat...

Maar nogmaals. Keep the positive vibe, daar hebben we allemaal meer aan. Wat zou het toch prachtig zijn he als we straks tegelijk mogen genieten van zoiets liefdevols en geschenk van een baby'tje.

8. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Haaaaai allemaal!

Hoe gaat het vandaag met iedereen? Ik ben blij dat het al bijna avond is, weer een dagje (en mijn laatste wachtdag!) om.
    Ik had ook nog vrij vandaag, dus veel te veel tijd om van alles te voelen en te bedenken. :) Heb de badkamer grondig schoongemaakt, en rest van de middag met was/strijk bezig geweest. Zo zijn mijn zenuwen toch nog ergens goed voor!:p
    Hier nog geen ongi, beetje krampjes maar niet meer zo hevig als gisteravond. Ben weer iets meer zen vandaag :cool:.

Hoe gaat het bij jullie? Heeft het toveren geholpen? Wanneer mochten jullie ook alweer testen? Iedereen zaterdag??
    :$ wordt een spannende dag! Ieks!

9. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Haii Murphy, ik ben ook blij dat de dag weer bijna om is. Sowieso zodat de dagen lekker snel gaan richting mijn NOD maar ook omdat eind vd middag en 's avonds het drukker is op het forum.
    Als ik wil kan ik de hele dag inloggen om mee te lezen of te schrijven maar overdag is het altijd zo rustig haha :(

Goed je badkamer, kom je morgen even hier langs? hihi grapje
    Je moet inderdaad hard bezig blijven om niet te hoeven piekeren of eraan te denken.

Ik heb ineens veel hoofdpijn, opgezette onderbuik heb ik nog steeds en al sinds mijn IUI maar die hoofdpijn is erger vanmiddag.

Moet ook weer ff weggetoverd worden pfff

Goed om te horen dat je iets meer zennnnnnnn bent, houden zo tot zaterdag :)

10. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    hier vandaag iui 2 achter de rug...29-4 testdag.

11. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Ok, daar gaan we weer. Simselabim ennnnnn, foetsie hoofdpijn!
    Werkt het al?????

Oja, ik hoef trouwens niet zennnn te blijven tot zaterdag, morgen mag ik een bloedtest doen!!!!! (durf nie....)

@mooibuikje: welkom op het wachtbankje. Alles goed gegaan vandaag?

12. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    WAAAAA MURPHY!!! Mag je morgen al?!! Vertel, hoe laat ga je heen en wanneer hoor je dan wat?? Als je positieve test hebt, moet je dan die utro-bollen blijven slikken en is het niet goed, dan moet je stoppen? Ik leer weer veel... haha!! MAARRRRRRR het gaat natuurlijk goedkomen morgen, ik heb er vertrouwen in!! Jij nog even zennnnn blijven en dan heb je morgen hopelijk goed nieuws!!!!
    En als je uitgepoetst bent bij Noa, dan heb ik ook nog wel wat te doen voor je... hahahaha!!

Noa, hoe is het met je hoofdpijn? Hoop dat je het weggetoverd hebt!! En met de rest?? SPANNEND!!!

Hier niet meer van die heftige steken in mijn onderbuik en rug (afkloppen!!!), maar wel zo nu en dan wat steekjes en gerommel wat hoger in mijn buik en rug en dat inwendige gedruppel ook de hele tijd, dus ben vandaag echt 100 keer naar de wc gerend... AAAAHHHH!!! Morgen is het 2 weken geleden dat ik de 1e iui heb gehad.... spannend!!!!! Ik blijf duimen en hopen en dromen en mijn best doen vertrouwen te houden, voor ons allemaal!!

Ik ga nu lekker een kruikje maken en een lekker dutje doen en me heeeerlijk laten verwennen door manlief!! Ik heb mijn tennisavondje afgezegd, met al dat "gedruppel" word ik volgens mij gek op de tennisbaan.. haha!! Jullie nog plannen? Sanseveria lekker sporten zag ik??!!! Geniet van jullie avond!!

13. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Murphy, wat spannend, morgen al!!!! ik dacht ook de 16e. Dus morgen naar het ziekenhuis? Had je ook al een thuistest gedaan of heb ik dat ff gemist?

Die wc bezoekjes zijn ZO ENG he meiden? Rond deze tijd gebruik ik vaak een inlegkruisje en dan ben ik steeds zo opgelucht als hij mooi wit en schoon is zodra ik op de bril ga zitten, zucht....volgens mij wel heel erg herkenbaar voor jullie ook?

@ Sanseveria wat goed joh dat je gaat sporten, ik deze dagen echt niet hoor, ik hou me koest haha. Ook al kan het geen kwaad ik moet gewoon van mezelf rustig aan doen. Helemaal nu met hoofdpijn.

@ Zwolle, goed dat je positief blijft en voor jou is het dus morgen ook 14 dagen??? Dan kun jij morgen ook al testen toch?

@ Mooi buikje, welkom hier op het bankje, we maken graag plaats voor nieuwe wachtenden :)

14. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    dank jullie wel voor de warme welkome:)

het ging vandaag minder dan de 1e keer.
    1e keer 19,3 mjl celletjes en pijnloos en snel verlopen en daarna heel rustig aan gedaan. Alsnog negatief.
    Vandaag 12,1 milj. en eendebek was pijnlijk en er vloeide veel eruit. en daarna lekker naar buiten geweest en lang gelopen. had zoiets van hoef niet rustig te doen, heeft vorige keer ook niet geholpen.

duimen dan maar!

15. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ mooi buikje, mag ik vragen wat die pendel in je handtekening betekend?

16. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahahahahahaha Noa, het is echt net alsof ik mezelf hoor praten als ik lees hoe jij je wc-bezoekjes beschrijft... haha maar ik moet nu ook wel echt heel vaak, dus loopt niet helemaal voor niets.. haha!

Ik heb morgen 14 dagen geleden (31/3) 1e iui gehad, maar op 1/4 nog een keer. Pregnyl op de 30e gezet (dus vanavond precies 2 weken geleden), maar ik hou maar 1/4 als iui-datum (en uitgangspunt voor testen) aan, omdat op de 31e mijn eitje in ieder geval nog niet gesprongen was. En vorige keer plotseling verhaal afgebroken (wel 8 dagen puregon gespoten, maar geen pregnyl omdat ik ineens 4 eitjes had) en pas na 16 dagen ongesteld, maar goed, toen moesten mijn 4 eitjes ook nog even rijpen voordat ze gingen springen!! Blijven duimen dus!!!!

Mooi buikje, gezellig dat je meekletst, jij moet dus nog even wat langer geduld hebben!! Voel je je goed?? En Noa, wat balen van je hoofdpijn, hoop dat het geen verkeerd teken is zoals je eerder beschreef!! Kun je het nog een beetje volhouden??

17. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Zwolle, groot gelijk dat je de laatste datum aanhoudt van IUI, dat is het meest veilige. Een gecompliceerde poging deze keer dus voor jou, ik duim zeker nog met je mee hoor dat het gewoon gelukt is :)
    Ik heb nog steeds hoofdpijn, nee ik wil het niet. Ik wil me gewoon fris en helder voelen en geen ongesteldheidskwaaltjes.
    Ga maar vroeg naar bed denk ik, des te eerder dat ik slaap des te eerder is het morgen.............
    Ik wil zo graag duidelijkheid, als het dan mis is wil ik het liever nu maar weten en niet die hoop blijven houden.
    'ze' spelen gewoon een spelletje met je lichaam en vooral met je geest pffff oneerlijk na 'al dat harde werk' :(

sorrie meiden een gezelliger bericht heb ik ff niet, ik was vanochtend positiever haha

18. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    Hee chicaaa's! :)

Wat is dit nou hier? Ik ben even weg om een avondje te sporten en het optimisme zakt in als een pudding...Kan niet he?! Kom op! Hoop houden dames!

@Mooibuikje: spannend! Wat vervelend dat de iui zelf niet soepel ging. Ik vind het ook altijd maar een gehannes hoor. Succes met de wachtweken, bij ons duren ze erg lang dit keer...haha. Ongeduldige meisjes hier op dit topic.

@Murphy: Ja hoe laat moet je er zijn morgen? Ik herinner me dat je rond 14.00 uur de uitslag hebt toch? Ik probeer morgenmiddag op mijn werk snel te kijken op het forum, in de hoop dat jij daar een berichtje hebt geschreven met de uitslag. Ik leef erg met je mee, net zoals wij allemaal hier met elkaar. Laat het dus weten he! We hopen zo op een leuk nieuwtje!!! Duim duim duim!!! Toverstof....SMASH! Vangen!

@Zwolle: ook al sport afgezegd, haha. Noa en ik ook al deze week. Maar ik heb mezelf toegesproken en ben vanavond gegaan. Vet trots op mezelf! Gelukkig dat je steken wat afnemen, hoop dat het allemaal voor een goed doel was. Ga je morgen een test doen? Zo ja, hou je ons snel op de hoogte?! Ik denk de hele dag door aan jullie dames, dat is toch wat. We kennen elkaar niet eens, maar zijn zo begaan met elkaar. Grappig is dat toch. Hier, ook nog wat toverstof voor jou! SMASH!

@Noa: wij moeten nog ff wat langer wachten helaas...maar dat kunnen wij wel, toch?! Wat irritant die hoofdpijn! Hoop dat het niets met een eventuele menstruatie te maken heeft meid! Misschien is het gewoon spanning...Nog even volhouden, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en samen zijn we sterk en kunnen we dit wachten aan! Girlpowerrrrr!

Bij mij gaat ie wel oke. Ben wel heeel erg benieuwd en zenuwachtig hoor, net als jullie. Ik pep jullie op nu, maar ik kan de uren en dagen ook wel omkijken! Ik ga even afwachten hoe ik me voel morgenavond/nacht en vrijdagochtend. En heb met mijn lieffie al een soort van besloten om dan, als er nog geen enkel teken of voorteken van ongesteldheid is, vrijdagochtend te testen. Dan weet ik het maar. Hoewel dat natuurlijk, als ie negatief is, ook nog niet alles zegt. En je dan misschien weer hoop houdt dat de test het gewoon nog niet toont zo vroeg...tsja dilemma's. Wat doe jij Noa? Wij lopen echt exact gelijk. Echt wachten tot zaterdagochtend? Ik voel op zich nog niet echt menstruatiekramp, meestal voel ik dat wel voor de komst van de red devil. Dus dat biedt perspectief. Maar het is nu ook nog maar woensdagavond, dus dat kan maar zo in de loop van morgen opkomen en eigenlijk weet ik dan vrijwel zeker dat game over is. Maar tot die tijd, blijf ik hopen en duimen en wensen voor mezelf en voor iedereen hier!

Weltrusten alvast voor de slaapkoppies en tot morgen! Voor de meisjes die het morgen gaan zien/horen: SUCCES! Op een mooie gezonde schattige kleine koffieboon in jullie buikjes!

19. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @noa: Nee, ik heb nog geen thuistest gedaan. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ik niet zwanger ben, gezien mijn buikpijn gisteravond. Bovendien dacht ik eigenlijk dat ik nog een test in huis had, maar we zijn pas verhuisd en ik kan het ding echt nergens vinden! Anders had ik misschien stiekem morgenvroeg getest, omdat ik het altijd zo vervelend vind om de uitslag van een verpleegkundige via de telefoon te horen...
    Hoe gaat het met je hoofdpijn?

@zwolle:ik ben bang dat mijn plotseling poetsaanval morgen alweer voorbij is. Komt door de zenuwen....sorry, moet je toch zelf aan de slag....

@sanseveria: Ja, toverstof is aangekomen! Thanks!
    Was het sporten lekker?

Meiden, ik moet morgenochtend werken, dus ik ga van te voren langs zh om bloed te prikken (moet ik al om 6 uur op, grrrr).
    Na twee uur kan ik idd bellen voor de uitslag.......ik hou jullie op de hoogte!
    Ik duim voor jullie allemaal!

20. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    HAHAHAHAHA Sanseveria, ons zonnetje in huis!! Dank voor je positivisme, ik word er weer blij van!!!!! Jij en Noa hebben iui toch op de 2e gehad?!! Vreselijk he... ik kan me ook bijna niet inhouden om te gaan testen, maar ik wil ook niet teleurgesteld worden, dus ik hoop dat ik me in kan houden tot zaterdag, ik doe gewoon gezellig met jullie mee!!!!!! Ik had trouwens geen gecompliceerde iui hoor Noa, gewoon 2 keer geinsemineerd tussen pregnylspuit en eisprong, maximaal resultaat hoop ik..!!!!!

Murphy, wat een spannende dag, ik ben gewoon nerveus voor je!!!!! En wat moet je vroeg op en dan zoooo lang wachten!! Kan me voorstellen dat je het ook liever "zelf" ontdekt dan van een verpleegkundige via de telefoon!! Ik ga het forum goed in de gaten houden!!!! Hier ook nog wat toverstof jouw kant op: SMASHERDESMASH!!!!!!!!!! Heel heel heel veel succes, voor iedereen natuurlijk, maar vooral voor jou!! Hopelijk ben jij de eerste en gaan we jou allemaal volgen!!!

GIRRRRRRLPOWERRRRRRR!!!!

Deel Deze Pagina