NEEEEEEE NOAA!!!! :x:x:x:x:x Wat een ongelooflijke k-zooi!!!!! SHITSHITSHIT ik had het zo gehoopt voor je meisje!!!! HELE HELE HELE DIKKE KNUFFEL!!! Ik denk aan je!!!
Fuck!!! Noa wat balen!!!! Alle toverstof heeft niet geholpen dus. #&**(@@<<>!%^&***$# Hoe klote het ook is Noa, je mag vandaag natuurlijk chagerijnig zijn en huilen en schreeuwen en chocola eten (veel!). Daarna ga je er weer voor! Deze poging is dan misschien niet raak, jouw dag komt echt! Kop op he meissie!? Dikke knuffel!
Ach nee Noa, wat vreselijk! Niet eerlijk, ik had het zo gehoopt voor je! shitshitshit. Huil en scheld maar lekker uit vandaag. Dikke digi-knuffel! Ik krijg over een uurtje mijn uitslag, dus als het ook negatief is ga ik met je mee huilen!
Meiden, ook ik heb geen positief nieuws. Hcg test was negatief, niet zwanger dus. :x Ben nog niet eens echt verdrietig, maar eerder boos. WAAROM NOU NIET????? Tja, misschien komt het verdriet nog wel, maar ik heb nu geen zin om te gaan treuren. Ik ga een flink stuk met onze hond wandelen, buiten schijnt de zon tenminste.... Voor de nog wachtende meiden: It's up to you!!! Kom op, iemand van ons bankje moet en zal zwanger zijn! Ik blijven met jullie meeleven/-lezen...
nee Murphy! Wat een klotenieuws zeg! Verdorie, ik had er zo'n goed gevoel over! Is dit een definitieve nee of kan het nog te vroeg zijn met testen? Kan me heel goed voorstellen dat je woest bent, waarom nou?!! Heb je even lekker buiten gelopen in de zon? Ook voor jou een hele hele dikke knuffel!! Noa, hoe gaat ie nu met jou? Hopelijk heb je vandaag onder je dekbedje kunnen kruipen en even van je af kunnen janken!! Wat een rot-nieuws dames, het is niet eerlijk!! Maar de volgende ronde moet dan gewoon jullie ronde worden, daar ga ik voor duimen! Dikke knuffel!
Bedankt meiden voor alle lieve woorden. En ik hoop echt dat één van jullie wachtenden wel met positief nieuws komen één deze dagen. @ murphy, 4 is gewoon niet ons getal. We gaan op naar poging 5. Ik ben net als jij ook met de honden gaan wandelen maar ik heb wel een groot verdriet. Vanochtend had ik een gesprek in de VU (stond al gepland) om de voortgang te bespreken en of ik niet eens in aanmerking kwam voor IVF. De arts vertelde me namelijk dat IVF waarschijnlijk bij ons niet gaat lukken. BOEMMMMMMM klap in mijn gezicht.......... Dat was toch wel een veilig idee dat we tenminste DAT nog hadden als laatste redmiddel na de IUI. Blijkt dat ik een uiterst ZELDZAME ligging van mijn eierstokken heb waar ze de eitjes niet uit kunnen halen.....niet op de manier hoe ze dat bij IVF normaal doen. Dus ik ging helemaal stotteren zo van "ja maar ja maar dat kan helemaal niet" ....tegen het huilen aan....Noa-man zat gelukkig naast me en vraagt ook altijd veel. Ze kunnen er niet bij omdat het teveel 'uit de weg/route' ligt....dus de arts zei dat de IUI voor ons echt de juiste behandeling is en we daar voorlopig mee doorgaan. Mocht het niet gaan slagen met IUI dan 'wil ze het wel een keer proberen, IVF dus' maar onze kansen zijn nihil.......... Ik nog 'heel nuchter' ahum vragen aan die arts of ze dan documentatie had over die ligging van mijn eierstokken en wat voor ervaring ze daar dan mee hadden en hoe dan verder enz, lekker praktisch. Maar ze kon me niks (mee)geven, niks verwijzen want het is zeer zeldzaam en komt niet/nauwelijks voor !!!!!???? Snappen jullie mijn grote verdriet? .......... Het is niet alleen de teleurstelling van het weer ongesteld worden vannacht maar ook nog eens dit verhaal.........
O Noa, wat verschrikkelijk. En dat allemaal op één dag. Krijg je nu wel extra veel iui's dan? Het MOET dus gaan lukken met iui! Ik kan me je grote verdriet en teleurstelling heel goed voorstellen. Ik ben ook bang dat ivf het voor ons niet gaat worden, omdat bij mij de eitjes maar heeeel moeizaam groeien. Ik vraag me af (en mijn fert. arts ook) of er wel genoeg eitjes gaan groeien voor ivf. Dan moeten het er volgens mij minimaal 3 of 4 zijn, anders doen ze geen punctie. Ik spuit nu al behoorlijke hoeveelheden Puregon voor 1 stom ei. Fostimon werkte helemaal niet...maar ze wil me wel doorverwijzen als ik daar zelf aan toe ben en ik mag het dus proberen. Wat een ongelofelijke shit dag voor jullie. Ik hoop dat jullie samen goed om kunnen gaan met jullie verdriet. Heel veel sterkte!
@ Murphy hoeveel Puregon moet jij spuiten elke dag? Ik altijd 125 en dan heb ik meestal na 12 dagen spuiten 1 of hooguit 2 eitjes van 18 mm. Fostimon ken ik niet, dat is dat? Ja zeker nog 4 IUI's of misschien wel meer omdat dát de meest waarschijnlijke methode voor ons is om zwanger te kunnen raken... En jij mag doorgaan met aantal keren IUI's hoeveel je zelf wil? OF is het ook 6x? Ja echt een ongelooflijke K*t dag, toen kreeg ik vanmiddag ook nog te horen dat een heeel goede vriendin van mij longkanker heeft ........kortom één en al stress hier ........
oh meiden toch, wat een nieuws!! @murphy en @noa...zo ontzettend balen!! echt gewoon zwaar KUT...kan er niks anders van maken! Ik voel jullie boosheid en verdriet gewoon!! Hoop dat het maar gauw voor jullie raak mag zijn! houd de moed er in en verlies m niet, no matter what! Een dikke knuffel voor julllie!! Ik heb ook echt een kutdag. Heel de tijd al aan het janken. een beste vriendin is zwanger en ander vriendin heeft te horen gekregen dat ze een meisje krijgt. Ik trek het gewoon niet meer en wil alleen maar janken, janken en nog eens janken. IK BEN AL DRIE JAAR BEZIG. IK WIL OOK EEN BABY. Waarom nou toch?! Zooo pijnlijk en heftig is dit! Terwijl ik net gisteren mn tweede IUI achter de rug heb, maar tranen willen niet stoppen vandaag. Sorry, dat moest er even uit.
He meiden, Ojee, wat een tranendal hier vandaag. Eens even kijken waar ik begin: @Murphy: Verdorie wat jammer! Je had het al een beetje verwacht, maar je houdt toch hoop dat begrijp ik wel. Nu weet je het wel gelukkig, probeer je er maar snel overheen te zetten en op naar de volgende ronde! Kom op, dat kan je, je bent er sterkt genoeg voor! @Noa: pfff...ook dat nog. Dat is echt klotenieuws. Wist je dat van te voren dat je eierstokken zo liggen? Of kwam dit als donderslag bij heldere hemel nu? Hebben ze dat dan helemaal niet eerder op de echo's gezien en gezegd tegen je? Klotenieuws, maar wel fijn dat je in ieder geval meer iui pogingen krijgt dan en dat ze niet stoppen bij 6. Jeetje, en dan ook nog het schokkende nieuws van je vriendin. Dat is echt vreselijk, ik hoop dat dat in ieder geval goed komt...sterkte. Dan is een kindje, hoe groot die wens ook is, maar weer relatief moet je maar denken. Ik weet dat dat een dooddoener is, maar dat gaat over leven en dood. Ik hoop dat je alles een beetje een plekje kan geven en dat jou tijd ook snel komt. Probeer positief te blijven over jullie situatie meis. @Mooibuikje: ook al zo'n verdrietig meisje. Verdorie, rotnieuws dat alles en iedereen om je heen zwanger wordt he. dat is ook moeilijk, maar joh, probeer het positief te bekijken, ze zitten er bij jou weer in, misschien groeit er wel iets heel moois in jou de komende dagen. Keep up the good vibes! Er is hoop, het is nog maar je 2e keer iui. Het helpt als je minder stressig bent, echt. Je lichaam heeft de energie anders nodig momenteel...probeer daar aan te denken, hoe moeilijk dat soms ook is. Ik weet er alles van. @Zwolle: how are you today? Morgen testen of zaterdag? Wat voel je? Bij mij is de status inmiddels dat ik lichte krampjes denk te voelen tussen mijn enorme buikspierpijn door (sporten gister was een beetje te fanatiek geloof ik...). Ik hoop echt dat ik het mis heb, maar anders zal ik vast vannacht of morgenochtend ong worden. Dat gevoel overheerst nu bij mij. Ik heb ook allemaal pukkels. Ik wacht geduldig af en hoop jullie morgen meer te kunnen vertellen. Nou ja, eigenlijk niet natuurlijk, want dat zou betekenen dat er nog geen ong is en dat alle mogelijkheden nog open liggen...ik hoop het echt. Dikke knuffel voor jullie allemaal en een beetje extra knuffel voor de verdrietige meisjes.
@sanseveria...dank voor je lieve woorden! Gelijk heb je ook. Heb net lekkere lange douche genomen, en voel me al wat beter! Ik ga me maar proberen te ontspannen, want hier bereik ik niks mee. Wat spannend voor jou zeg!! Hoop dat ongi aankomende 9 maanden wegblijft en dat er een mini in jou groeit!!! Ik duim met je mee meid!!!!
Hee lieve chicaas! Wat een dag, wat een dag! Wat een verdriet en wat veel klote-nieuws! Noa, ik ben echt in shock van jouw nieuws: kwam dat nu vandaag zo voor het eerst naar boven? Ik word er al verdrietig van, laat staan hoe jullie je voelen!! Ik hoop echt dat het een klein beetje gaat met jullie en dat jullie de moed erin houden!!! Ik heb zoveel aan jullie gedacht vandaag!! Ik ben net terug van cursus en tik nu berichtje op mobiel, dus dat gaat niet zo heel handig haha! Sanseveria, ik hoop echt dat jij goed nieuws gaat brengen hoor!! Wanneer mag je testen? Hier nog hetzelfde, verwacht het ook nog steeds, maar nog niet begonnen. Ga niet voor zaterdag testen, morgen 2 weken na tweede iui, maar vorige keer ook langer dan 14 dagen tot ongesteldheid. Vind het heel heel spannend! Ik geef jullie nog een hele hele dikke knuffel!! Zet m op lieve meisjes!!
@ Zwolle en Sanseveria, ik duim natuurlijk voor jullie nog mee voor positief nieuws hoor! Ik hoop echt dat jullie 'onze topic' opfleuren met een mooie foto van testjes @ hier Zoals jullie begrijpen heb ik voor geen meter geslapen, ben er om 6 uur maar uitgegaan want ik heb elk uur op de klok gezien. Eerst met de honden een flinke ronde gewandeld en nu op de bank met koppie thee en broodje *gaaappp* @ allemaal Uiteraard hebben ze mij destijds na de HSG en eerste echo in de VU laten weten dat 'mijn eierstokken genetisch hoog lagen' Dat is wat ze hebben gezegd. En dat staat ook in mijn dossier. Maar omdat ik nu met de vraag van IVF gister kwam bekeek de arts nogmaals mijn foto's en aantekeningen en kwam tot de conclusie dat mijn eierstokken voor IVF zo goed als onbereikbaar liggen om de eitjes er op de normale manier uit te kunnen halen. Ik heb het gister niet meer gevraagd omdat ik redelijk in shock was maar ik ga er toch vanuit dat MOCHT IVF nodig zijn dat ze me dan maar onder narcose gooien en dan de eitjes eruit halen. Er zijn toch ook vrouwen die bijv. door chlamydia verstopte eierstokken hebben waarbij ze alsnog d.m.v. een operatie de eitjes eruit kunnen halen? Eerst mijn hoop nu maar op de IUI's vestigen @ Murphy, lopen we dan weer samen op met de 5e IUI? Ik begin maandag weer met Puregon.
@noa: ik weet nog niet wanneer ik weer aan de puregon kan, ik moet eerst wachten tot mijn menstruatie begint, en die is er nog niet. Utrogestan moet eerst even uit m'n lijf, denk ik. Doe jij maar lekker rustig aan vandaag!
Hee meiden, Heb vanochtend getest en de uitslag was: niet zwanger. Mijn menstruatie kan ieder moment doorbreken, ik heb kramp in mijn buik. Het is dus niet gelukt deze keer. Vet balen, maar ik voelde het aankomen gister. Dus heb gister al effe een potje gejankt, heel veel knuffels van mijn mannetje gekregen en vandaag berust ik er maar in dan. En ga ik lekker op mijn vrije dagje van de zon genieten, naar de kapper, naar mijn zusje met mijn kleine neefje van 8 weken oud...en bloemen kopen voor mezelf en chocola eten en vanavond een goed glas wijn drinken. Zo, dat is het plan. Hoe is het met jullie? Zwolle weet jij al iets? Morgen testen dus? De hoop is nu op jou gevestigd meid...succes met de laatste wachtdag. Noa, ik hoop dat je jezelf een beetje kunt oppeppen, ik stuur je wat geluksstof toe - hier VANG! Mooibuikje: weer wat blijer vandaag? Murphy: al een ongesteldheid doorgebroken na het klotenieuws van gister? Laat het dan ook maar komen toch?! Liefs voor jullie allemaal!!!
@sanseveria: he, jakkes. Negatief getest. Maar ook al kramp, dan begint menstruatie tenminste snel en kun je weer verder! Geniet van je wijntje vanavond (heb ik gisteravond ook gedaan, en doe ik vanavond misschien wel weer....) Ik ben dit keer helemaal niet zo verdrietig, moet ik me nu zorgen maken? Normaal altijd tranen met tuiten als het weer niet gelukt is, maar nu niks. Geen idee hoe het kan, misschien komt het nog. Geen menstruatie nog bij mij, maar dat kan best een paar dagen duren door de utrogestan. Ik hoop niet dat het te lang duurt, wil nu ook wel weer verder.
hee ladies, ik vrees dat ik ook slecht nieuws heb... tot vanmiddag echt helemaal niks te zien, om 1 uur beetje roze op toiletpapiertje, daarna weer niks te zien, uurtje of 4 heel klein streepje oud bloed en nu net wat meer en wat rood-bruiner en vloeibaarder... .herkenbaar, want normaal heb ik ook wel zoiets, maar dan na een dag of 10 of zo al, dan breekt het na 14 dagen alsnog door... GRRRRRRR!!! Ik was toch vanmorgen wel lichtelijk positief, weinig krampen op de plekken waar het normaal zit (buik en rug), maar verder wel krampjes en steekjes (niet herkenbaar), maar goed, hier valt weinig aan te ontkennen vrees ik. KLOTEKLOTEKLOTE!!!!!
Zwolle, he bah wat balen! Jij ook al!? Ik wil echt positief blijven voor jou en hoop van harte dat het misschien toch nog iets anders is. Maar het klink als... Damn! Bij mij is het inmiddels echt doorgebroken, ben gewoon ongesteld en heb buikkramp en een zere arm (heb ik altijd de eerste dag, heeel erg bijzonder). He verdorie, is het dan in dit topic bij niemand gelukt!? Het lijkt erop...bah! Hoe is het met de rest?
Hey Sanseveria, ik ben wel realistisch hoor, gaat bij mij ook gewoon komen, maar laat het dan nu maar beginnen dan kunnen we maandag weer naar het ziekenhuis en beginnen met nieuwe ronde!! Ik heb zo´n hekel aan dat `ertegenaan hangen`... schiet dan maar op!!! Wat balen dat het bij jou toch ook heeft doorgezet, en direct ook weer heftig zeg! BAH!!!! Balen dames, niemand aan het echte testmoment toegekomen deze ronde!! Dan gaan we voor allemaal raak de volgende ronde!! Dat moet toch gewoon!!! Hoe is het met Noa en Murphy vandaag?