Nieuw wachtbankje, wie schuift erbij?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Noa14, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    noa14...ik ben ook toe aan positief nieuws. Het geeft je toch hoop en je droomt over hoe jij het zou ervaren!
    Ik heb een pendel voor deze maand...pfff...nog wel een tweeling!!
    Ik weet niet wat ik zou doen als ik zwanger zou zijn, laatstaan van een tweeling! Dan laat ik me vrijwillig opnemen volgens mij. dat zou TE geweldig zijn!!

2. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames!!

Eindelijk weer een beetje beweging hier... haha! Ik blijf maar scrollen om alles te lezen en hopelijk overal op te reageren... haha!! Fijn dat iedereen, ondanks de verdrietige en heftige dingen, toch wel genoten heeft van het lekkere weer en lieve mensen om jullie heen zo te horen!

Sanseveria, fijn dat je arm weer ok is! Bizar verhaal hoor! Lang leve de roze rakkers, die helpen je er dan hopelijk even doorheen...!! Fijn dat je blijft meekletsen en je toverstof blijft strooien, hopelijk de volgende keer meer succes dan de afgelopen ronde... haha!!

Murphy, ik werd helemaal emo van je berichtje van gistermiddag.. in tranen boven de gehaktballen..!! Goed dat je het even laat gaan, dat moet je ook gewoon doen!! Ik vind het echt heel bijzonder dat jullie voor een pleegkindje gaan!! En ook dat je dan even je eigen wens opzij zet om er helemaal voor dat kindje te zijn!! Al ga ik er natuurlijk vanuit dat deze ronde JOUW ronde (en van ons allemaal!!) gaat worden, dat moet gewoon!! !

Noa, het lijkt wel of er voor jou geen eind aan al die rot-dingen komt zeg.. wat een verhaal van dat mailtje!! En dat is dan ook nog iemand die weet hoe jij je voelt.. echt heel bizar!! Ik snap dat het lastig voor mensen is om hun goede nieuws te vertellen, maar een slechtere manier dan dit... pffff!!! Heb je al gereageerd en even eerlijk verteld hoe dit gevallen is, of laat je het maar??
    Jij mag ook weer beginnen met spuiten dus?? Dan lopen wij weer samen op... haha!!

Ik heb vanmorgen met het ziekenhuis gebeld, wilde graag langs voor een echo om weer te beginnen, maar zat stampvol.. grrr!! Gelukkig kon ik vanavond wel beginnen met prikken, want anders heeft het bij mij al geen zin meer, wel voor 1 eitje, maar ik wil er liever 2... ik ga nu 33 eh puregon spuiten (met 25 eh had ik 1 eitje, met 50 had ik er 4!), dus wel spannend!! Ik heb die vreselijke spuit maar gezet om een uurtje of 7, anders zit ik er echt de hele tijd tegenaan te hikken... vreselijk!!! Ik ben wel weer een stuk opgewekter gelukkig! Toch nog wel lekker van het weekend genoten, met mijn schatje met een witbiertje in de zon gezeten (dat is dan nog het enige voordeel van ongesteld worden.....) en vandaag eindelijk weer een stukje hardgelopen, met al die buikpijn en slapen slapen slapen kwam er de laatste tijd niet heel van...!! Woensdag moet ik naar het ziekenhuis om te kijken hoe het reageert, spannend!!!!!

Stiertje, leuk dat je meeschrijft!! Jij loopt dus alweer eventjes voor op ons, spannend!!! kunnen we eerst voor jou gaan duimen!!! Vreselijk he, die geboortekaartjes op de momenten dat je ze net niet wilt hebben..... (ik zaterdag 1tje en vanmiddag weer 1tje.. zucht...) en een mailtje van de buren "het lijkt wel of het besmettelijk is, want na A, B en C krijgen ook wij een kindje"...... AAAAAHHHH!!!!!!). Ik kan me op mijn slechte momenten bijna niet beheersen om iets terug te mailen want niet heeeel aardig is, maar gelukkig gaat het nog steeds goed... haha!!

Mooibuikje, wanneer mag jij testen? Ik kan het even niet terugvinden!! HAHA, ik hoop dat je pendel uitkomt, ik heb er ook 2 voor mei.... kom maar door!!!! Maar nee hoor... we zijn helemaaaaal niet bijgelovig.... haha!!

Ladies, tot schrijfs maar weer!!! Liefs!

3. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    HAHAHAHAHA ik heb mezelf wederom overtroffen.... wat een verhaal... hahahahahahahahahaha

4. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    Wat een verhaal Zwolle. Megalang! Daar ga ik even een nachtje over slapen. Typ nu op mobieltje. Wil niet zo snel. Fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen. Er zit weer schot in de zaak bij de meesten. Welkom nieuwkomer! Leuk dat je meekletst. Gaat goed met mij. Mail morgen langer. Voor nu weltrusten!

5. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Haiii allemaal :) goeiemiddag op deze dinsdagmiddag.
    Toen ik vanochtend wakker werd voelde ik echt een soort dinsdag-blues en had nergens zin in. Maar ik moet zeggen nu ik weer wat uurtjes op ben, met de hondjes lekker ben wezen wandelen in het bos dat ik er wel weer tegenaan kan.

Mijn 1e prik gisteravond voor deze 5e IUI deed giga pijn. Bizar want meestal is na die wachtweken mijn buik wel weer redelijk geheeld maar hij PLOPTE er gister moeilijk in en ging ook gelijk bloeden, stom :x Mijn man prikt me trouwens hoor, toen we 2 jaar gelijk zijn gestart met prikken heb ik het eerst zelf geprobeerd te doen maar iets in mijn lijf werkt tegenstrijdig waardoor ik het niet kan bij mezelf.

@ Zwolle, ik weet niet of ik je ga overtreffen met mijn verhaal haha maar jij had echt een GIGA verhaal geschreven gister, leuk om te lezen :p
    Jij dus ook gister je eerste Puregon weer gezet, wat hoef jij (gelukkig) maar weinig eh. te spuiten joh voor de groei van je follikels. Of ben je een 1'tje vergeten ervoor te plaatsen en spuit je net als ik ook 133? En moet je nu al zo snel komen voor die echo omdat je gister niet kon komen? Ik moet meestal 1 volle week spuiten en dan pas voor mijn 1e echo.

Ik mag op 2e Paasdag terugkomen voor een eerste controle echo.

Uhmm zo'n pendel, wat is dat precies? Dat heb ik al vaker gelezen en ook naar gevraagd maar nog geen reactie op gekregen :(

@ mooibuikje, wauw ja een tweeling. Het zou ons ook echt niet uitmaken. Gister onder het eten hadden mijn man en ik het over een drieling. Net zoals jullie allemaal waarschijnlijk hebben wij ook allang de namen voor onze kinderen in gedachten. Maar 3 namen nog niet echt haha. Bij een meerling verandert je leven wel echt drastisch denk ik, maar het is hartstikke welkom!

@ Sanseveria, wat een kort berichtje gisteravond zeg :p:D:p hahaha grapje hoor, haha. Het gaat goed dus met jou? Lekker joh, wanneer ga jij weer van start?

@ Murphy, hoe gaat íe bij jou?

6. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    Leuk Noa, dat je alweer bezig bent met nummer 5...hopelijk brengt deze keer meer geluk met zich mee.

Ik doe 3 maanden lang even geen IUI. We klussen wel zelf natuurlijk, maar ivm vakanties en weekendjes weg en gewoon even omdat het beter is voor mij, hebben we zelf besloten om 3 maandjes rust in te bouwen. De zaadkwaliteit was de afgelopen keren zo goed, dat de gyn aangaf dat het eigenlijk op normale wijze zou moeten lukken. Natuurlijk is dan iui met hormonen altijd beter, maar dat zien we dan over 3 maanden wel weer. We hebben dan nog 3 pogingen 'tegoed'.

Die pendels: dat doen sommige meiden op dit forum (zoek op topic pendelen). Je geeft je naam, geboortedatum en vraag door in een persoonlijk berichtje en dan pendelen ze voor je met een bepaald instrumentje. Als ze tijd hebben...dat duurt soms wel dagen/weken voor je wat terugkrijgt omdat ze heel veel verzoeken krijgen. Daar komt dan een uitslag uit, maar natuurlijk is dat lang niet altijd betrouwbaar. Maar het is gewoon leuk om te doen. Bij mij kwam er dus uit dat ik in juni zwanger word van een meisje...ik hoop het echt!

Nou, dit was het nieuws van de dag. Verder heb ik dus niet zoveel te melden op iui en ziekenhuisgebied. Ik lees dus lekker mee en klets af en toe wel met jullie mee.

Ciao!

7. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Sanseveria, wat goed dat je even rust neemt. Ook als jullie nu eerst vakanties enz. hebben dan komen al die controle echo's en inseminaties inderdaad niet goed uit. Wie weet gaat het door 'zelf klussen' wel lukken, mooi om te horen dat je daar ook zwanger van kan raken.

ENNN als je pendel uitkomt dan raak je ook op de natuurlijke manier zwanger, ENNN van een meisje, wat een mooi vooruitzicht hihi :)

Ik ga ook even zoeken op dat topic, ik kon het net nog niet zo gauw vinden eigenlijk ???

Wat voor weekendjes weg en vakantie heb je in het verschiet?

8. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    Noa:
    check: Pendelen - Zwangerschapspagina

Eind april: "Q-day vieren in Amsterdam op het VIPdeck van SlamFM!!! Via vriendinnetje geregeld, dus daar willen we natuurlijk wel even losgaan. Daar ging poging april/mei dus...

Eind mei: 4 dagen naar Gent met mijn 2 beste vriendinnen. Hele jaar al voor gespaard en natuurlijk ook weer net midden in een mogelijke poging...daar ging poging mei/juni.

18 juni: 2 weken op vakantie naar Kroatie! Daar ging poging juni/juli...

Dus vandaar onze keuze ook een beetje. Ik weiger om dat allemaal af te zeggen of om te gooien omdat wij nu eenmaal in dat iui traject zitten.

Jullie nog vakantieplannen trouwens?

9. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @sanseveria: wat een leuke plannen allemaal! En wat goed om je even met hele andere dingen bezig te houden. Lekker!

@noa: volgens mij lopen we toch ongeveer gelijk op, deze maand. Ik ben gisteren weer begonnen met spuiten (ook 125E dit keer). Volgende week dinsdag eerste keer bloedprikken, om te kijken of er al iets gebeurt...
    Hoop zo dat deze poging dan eindelijk onze droom uit laat komen.....

Voelt wel gek, laatste poging voor ons. Voorlopig, iig.
    We hopen er maar het beste van...

10. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    hee chicaas!!

Ik meld me ook maar weer eens eventjes... :p vanavond even alle agressie van me afgeslagen met een lekker potje tennis! Ik had echt een bizarre emo-achtbaan-dag!!!

Ik heb maandag weer mijn eerste spuit gezet (en wel echt 3 eh en niet 133 Noa..haha, ik reageer megaheftig op dat spul!) en moest vanmorgen voor een echo (doen ze bij ons normaal ook op dag 3 of zo en daarna beginnen met prikken, maar omdat ik vrijdagmiddag ongesteld werd, kon ik geen afspraak meer maken en toen ik maandagochtend belde zat het hele spreekuur al vol). Ik dus vanmorgen heen, goed gesprek gehad met arts, gingen we kijken, zat er echt een MEGAgroot blaasje of zo, ik schrok me helemaal de tering, bleek dat mijn lijf alles deze keer niet zo goed opgeruimd had (dat verbaast me ook niet echt omdat ik bijna niet gebloed heb) en dat er restanten zaten... kutterdekut! Dus ik werd naar het lab gestuurd om bloed te prikken om te kijken of dat dit hormonen aanmaakte (geloof ik, heb van de schrik niet alles helemaal goed meegekregen..). Maar ik had natuurlijk al 2 dagen geprikt, dus van mijn positivisme was NIETS meer over... ik zou vandaag of morgen gebeld worden over of we door mochten. Ik van blij meisje dat vol vertrouwen bezig was met nieuwe poging ineens naar bang, onzeker en verdrietig meisje dat ineens weer met beide benen op de grond stond. Op de koop toe maakte een collega een opmerking naar mij (ik had een iets minder vriendelijk moment toen hij mij wat vroeg) `je moet zeker ongesteld worden`... toen brak ik... huilen huilen huilen op mijn werk grrrrrrrr. Wel heel goed en mooi gesprek met mijn kamergenoot gevoerd (die kent het verhaal) en ik was hem net aan het vertellen van de achtbaan en de onzekerheid... belt de assistente uit het ziekenhuis op `het ziet er allemaal prima uit, je mag gewoon doorgaan en 2e paasdag weer een echo´. En WHOP.. daar ging ik weer in de achtbaan... jantje huilt, jantje lacht... BIZAR!!! En hoe blij ik nu ook ben, ik ben wel helemaal van de kaart van deze dag... pffffffffffffff zo, dat moest ik even kwijt!!!

Hoe gaat ie met jullie? Sanseveria, jij hebt leuke uitjes gepland zeg, gaaf!! En stoer dat je daar ook even vol van gaat genieten en niet probeert tussen de bedrijven door ook nog even die behandeling te gaan proppen! LEUK!! En inderdaad, wie weet is het zo ineens voor elkaar, dat zou toch gaaf zijn!!

Murphy ook alweer begonnen!! Hoe voel jij je? Heb je veel last van hormonen?? En jullie voorlopig laatste keer, spannend hoor!!! Ik hoop zo dat het raak is!!

En Noa, is het ook een blues-woensdag geworden, of voel je je al wat beter? Die spuiten zijn echt hels he?! Zet je kerel ze altijd? Wij lopen weer exact gelijk! Ik moet ook maandagochtend, zal aan je denken!!!! Hopelijk nu goed nieuws!!

Die pendels heb ik ook een paar keer gedaan, vind het toch wel grappig! Ik heb er 2 tegelijk teruggekregen, beide zeiden zwanger in mei 2011. Ik heb er later nog 1 laten doen, die zei juni 2011, maar die vergeet ik dan maar gewoon.... :D zou toch wat zijn?!!
    Heb jij al gependeld Noa? Ben benieuwd!!

Ladies, slaap lekker allemaal en tot spreeks!!!

11. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    He bah wat een dag voor jou Zwolle!!! Kan me voorstellen dat je van de kaart bent. Als je dan nu maar niet van de leg bent...hihi. Hoop dat alles morgen, na een nachtje slapen, weer goed voelt en dat je wat rustiger bent. Op naar de volgende echo en iui meis!

Noa; hoe is ie?

Murphy; spannend. Hoezo je laatste keer voorlopig? Misschien heb je t wel gezegd maar ben ik het even kwijt...sorry daarvoor dan. Hoop dat het raak is dit keer.

Met mij alles chill. Haha. Heel erg druk op mijn werk. En deze hele week al wel iets minder vrolijk dan normaal. Maar ja. Komt wel weer. We gaan een heerlijk paasweekend tegemoet dames!

Kus voor jullie allemaal.

12. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    Mooibuikje ik vergeet jou helemaal. Hoe is het? Voel je al iets? Wanneer mag je testen?

13. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    @Noa14...idd!! een drieling zou wel heel weird zijn...maar zoals je zegt alles is welkom!! Zeker weten, als het maar gezond is dat is wat telt! Heel veel succes met je 5e IUI meid. Hoop op goed nieuws! En ben benieuwd wat er uit je pendels komt! Ik heb er nu 2 voor april, 2 voor mei en een voor augustus...we wachten het af!

@zwolle..meid toch..al die emoties ook! Wel fijn dat het eruit is met een potje tennis. Ik probeer ook een tijdje nu om mn emoties kwijt te kunnen en dan ook op verschillende manier! Kop op meid!

@sanseveria..heeeeeeeeeerlijk die rust eigenlijk! Effe geen ziekenhuis, geen gyn's, geen gekids en gezwanger...hopelijk doet het je goed en raak je spontaan zwanger!! Dat hoor je wel heel vaak, dat in de rustmaanden men spontaan zwanger raakt omdat je lichaam helemaal tot rust komt! Hopelijk kom je gauw met goed nieuws meis!!

Met mij hier oke. Ik voel nog niks. Alleen gevoelige borsten en beetje vermoeid. Maar dit is poging 35 en in die 35 maanden heb ik van ALLES en ook weer NIETS gevoeld en alsnog was het niet raak. Dus zegt eigenlijk niets in mijn beleving...heel hard bidden en hopen dat het nu eindelijk raak mag zijn.. Pfff ik hoop het echt zo en jah en anders op naar de volgende ronde!

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hallo allemaal,

Sinds gistermiddag zit ik 'officieel' weer op het wachtbankje: om 14.30 hadden we de inseminatie (2e poging). Het verliep goed, behalve dan dat mijn baarmoeder wat apart schijnt te liggen, waardoor zo'n inseminatie niet zo makkelijk is. Maar goed, het zit erin en het waren flink wat miljoenen zwemmers, dus we hopen er maar het beste van.

Nu is het grote wachten begonnen. Het komende weekend heb ik in ieder geval genoeg afleiding ivm het vieren van mijn verjaardag. Maar echt spannend wordt het natuurlijk pas in de tweede wachtweek ...
    Genieten jullie ook zo van het mooie weer?

Groetjes van Stiertje

15. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Haiiii girliezzzzzzzzz,
    Ben even paar dagen niet op het forum geweest maar vandaag weer een berichtje :)

@ Stiertje, allereerst alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt prachtig weer om het te vieren, krijg je een huis / tuin vol?
    En je zit dus weer op het wachtbankje, dan ben je de eerste na 'mooibuikje' volgens mij?! We duimen allemaal alvast voor je!

@ mooibuikje, dank je wel voor je berichtje, jij natuurlijk ook heel veel succes. Ik had ook een PB berichtje gestuurd naar iemand die pendelt maar nog geen reactie. Maar volgens Sanseveria duurt het vaak ook lang voor je een berichtje terug krijgt.

@ Sanseveria, goed om te horen dat je lekker druk bent op je werk. En wat heb je veel leuke uitjes op de agenda staan! Da's goede afleiding inderdaad en daarna weer vol energie verder met jullie kinderwens. Hoe loopt jouw cyclus nu zonder IUI?

@ Zwolle, meid hoe gaat het nu met je? Nog erg veel emoties gehad of alles weer op een rustiger pitje nu?
    Ja wat vreselijk he dat je net OP DE PIEKEN van je emoties/hormonen van die rotopmerkingen krijgt uit je omgeving. Daar kun je op een gegeven moment ook niet meer 'normaal' op reageren of weglopen. Dat trek je gewoon niet :( zooo herkenbaar!

@ hier, ERRUG veel last van mijn hoge dosering Puregon 133 p.dag, dagelijk echt snijdende koppijn (vandaar dat ik ook even niet zoveel computer). Ik hoop dat ik er maandag bij mijn controle echo voor beloond ga worden want ik merk het echt pfff.
    Ook hoop ik dat ik snel mijn IUI krijg want ik ga 6 mei een weekendje naar Antwerpen dus voor die tijd moet het gebeurd zijn. Nouja zal toch wel, dat is vandaag over 2 weken tenslotte!!!

Verder had ik gisteravond echt een chagrijnig momentje, toen ben ik maar even op de fiets gesprongen met mijn camera en heb lekker in het bos mooie plaatjes vastgelegd van dartelende lammetjes en bijtjes op bloesem enzo. Toch weer iets om wat vrolijker van te worden...

Lieve meiden, fijn (Paas)weekend alvast allemaal!

16. Sanseveria

Sanseveria Actief lid

4 jan 2011
    234
    0
    0
    Meisjes,

Ik heb weinig nieuws te melden maar wil jullie allemaal even fijne Paasdagen wensen!

x

17. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ook ik zit op wachtbankje afgelopen donderdag tp gehad van 2 cryo's en ben al 2 dagen hartstikke chagie :S maar verder nog geen kwaaltjes 30ste mag ik testen :D

18. inge73

inge73 Lid

13 jul 2010
    56
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal,

Ik schuif ook maar aan. Het wachten duurt lang. Zondag 17 april heb ik een tp van 2 gehad (in totaal waren 4 van de 4 emmy's). We krijgen nog te horen of er cryo's zijn, maar ik denk het niet.
    Zondag 1 mei mag ik testen.

19. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Hello Ladies,

Het wordt weer gezellig druk op 't bankje!
    Inge en Blondjuh, wow, allebei bezig met de tweede icsi, zie ik...spannend. En jullie mogen allebei volgend weekend testen. Heel veel succes deze week, kan me voorstellen dat die wachtweek echt killing is....

@noa: ik heb dit keer ook veel hoofdpijn en zo'n ontzettend opgeblazen gevoel in mijn buik 's ochtend. Bah, heb er genoeg van. Ik hoop zo dat er al een eitje groeit, morgen moet ik weer bloedprikken. Jij moest toch vandaag voor fm??

@mooibuikje:whaaaaa, nog vier dagen. Hoe gaat het? Voel je al iets wat je normaal niet voelt, of voel je iets niet wat je normaal wel voelt?!?

20. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    @ murphy ik ben bezig met icsi 3 :D

Deel Deze Pagina