Weet je in ieder geval nu wel zeker dat de pregnyl uit je lijf is. Bij een volgende test en 2 steepjes weet je zeker dat t raak is 😊 Dus kan nog altijd! Hopelijk is t ook zo. Zal duimen...meestal is eigenlijk ook 2 weken na tp dat je kunt testen
Voor mij is het nu 8 dagen na tp. Ik heb al van alles gevoeld in mijn buik. Afgelopen vrijdag (4 dagen wb) had ik flinke menstruatiepijn. Dat is een week na de punctie geweest dus kan me niet voorstellen dat ik daadwerkelijk normaal gezien ongesteld zou zijn geworden, maar het voelt toch niet echt lekker. Voelen jullie iets? Ik heb vanavond ook wat lichte pijn in linker eierstok. Vrijdag moet ik testen in het zk.
hey buurvrouw Ik voel gespannenheid in mijn borsten, een soort van spanning in mijn baarmoeder. Maar ik moet er wel bij zeggen dat de pijn van ongesteldheid niet echt meer in volle hevigheid is terug gekomen na mijn keizersnede. Alles onder mijn navel is licht gevoelloos. Dus is voor mij ook nieuw wat ik nu moet voelen.
Buurvrouw, jij bent de eerste die mag gaan testen! Wat spannend!!! Ik heb alleen af en toe gekke kramp (voelt als samentrekken) in de baarmoeder. En hoofdpijn. Maar had ik vorige keren ook, denk door medicatie.
Jaaa ik voel de spanning ook toenemen... Klopt alles kan ook door de hormonen komen. Pfff ik probeer me zo in te stellen op dat het niet gelukt is, maar jee wat een domper zal het zijn als het echt zo is. Ik zal eens kijken of ik nog een test in huis heb, dan test ik liever vrijdagochtend ook zelf even en hoef ik niet te wachten tot dat zenuwslopende moment dat het ziekenhuis belt.. Moeten jullie zelf testen of via het zh?
Ooh buurvrouw wat spannend zeg!! Ik ga voor je duimen. Ik voel ook van alles in m'n buik en liezen net als de vorige keer maar toen had ik bij wd 8 een positieve test maar dit werd later een mk. Nu had ik net (wd8) een negatieve test dus ik denk dat het voor mij de volgende ronde word
Hey dames Begint inderdaad spannend te worden! Hoop dat je vrijdag een positieve test in handen hebt buurvrouw! ! En jij volgende week melody1 Ik heb vandaag toch stiekem een taart gedaan. Ondanks dat die negatief is weet ik nu wel zeker dat pregnyl niet meer in mijn lijf zit. Nog uiterlijk een week wachten
Dievine wel fijn om te weten dat de pregnyl nu weg is want als ie nu weer positief wordt weet je zeker dat het van een zwangerschap is. Ik teste gister negatief op wd 8 denken jullie dat het nog kan of.... Morgen testen buurvrouw? Spannend hoor 😊 ik duim
Bedankt meiden! Melody dat kan zeker nog. Dat is dan 11 dagen na pu/eisprong? Dan zijn de meeste tests echt nog heel onbetrouwbaar. Dus nog niet opgeven.. Ik heb super slecht geslapen, begin er nu wel stress van te krijgen. Het is ook zo naar: je wordt of de gelukkigste vrouw op aarde of de meest verdrietige. En niets er tussenin. Maar ik probeer maar van het slechtste scenario uit te gaan. Fijne dag!
Ja het is zo zenuwslopend hé buurvrouw! Vreselijk die onzekerheid nog heel even volhouden je bent er bijna! Ik had vorige week dinsdag terugplaatsing van een 3 dagen oude cryo! Ik probeer morgen nog een keer maar had al vanaf het moment dat ik in de stoel lag het idee dat het niet goed zat. Maar wie weet
Ai balen Melody dat je er al geen goed gevoel over had. Ik heb vandaag wel af en toe een heel licht krampgevoel in mijn onderbuik dus ik begin m nu ook te knijpen.
Hey meiden. .. Nog ff... Ik hoop volgende week met z'n 3en compleet happy te zijn! Kamp wil niets zeggen he. Kan allemaal nog!
Melody geen kramp in mijn lies maar vannacht en nu wel wat steekjes aan de linker kant van mijn buik. Vanmorgen een paar keer kort wat zeurend in onderbuik maar daarna weer verdwenen. Zal dus echt moeten afwachten wat de test morgen uitwijst. Ja zou toch fantastisch zijn als het bij ons allen raak is!
Jaaaa goede voornemens dames morgen komt de eerste keer juigen en daarna de de andere twee!! Man ik ben gewoon zenuwachtig voor je buurvrouw! Ik heb goede hoop voor je! Wij moeten nog even wachten dievine maar dan juigen wij ook 😊
Wat ik nog wel van de vorige keer herinner was menstruatie achtige klachten....dua alles is mogelijk.. Morgen juichje 1 Volgende week dinsdag juichje 2 En ik op uiterlijk vrijdag juichje 3 😁
Haha juichje 1,2,3 daar gaan we voor! Voor jullie ook een paar spannende dagen nog. Ik meld me morgen!
Hi, Ben nieuw hier, er is al een Wachtbankje , mag deze dame aansluiten? Ik zoek mede stress Wachtbankje dames😄 Lees mijn laatste post anders even....succes dames!