Wachtbankiemuts ik had op maandag tp en de vrijdag erna echte "menstruatie" pijn. Heeft een paar uur geduurd. De dagen erna elke dag wel een paar keer een klein beetje een krampje of een zeurend gevoel maar niet langer dan een paar minuten. Mijn darmen rommelen heel erg al een week. En mijn borsten waren vanaf paar dagen na tp al echt pijnlijk en volgens mij ook groter. Kan ook van de utro zijn. En de laatste dagen ook wat licht in mijn hoofd. Wat veel dingen eigenlijk Welkom Sandra, spannend. Sterkte met wachten!
Ik heb ook een negatief tpo. Alles is mogelijk! Ik heb toen direct mijn tyrax verhoogd met 25mgr Zo'n blauwe pil. En ik heb een beetje een vermoeden dat ik dat komende week ook ga doen Ik had een bijna niet te ziene streep...maar die was er wel.. ik vertrouw de test nog niet helemaal..mede omdat t niet binnen de 5 minuten te voorschijn kwam......
Owh Dievine dat is al wel een lichtpuntje toch.... ik ga even heel hard voor je duimen! Houd de moed er in!
Oh Dievine ik slik selenium om de tpo antistoffen te laten afnemen. Dit blijkt uit wetenschappelijk onderzoek zo te zijn en ik heb dit zelf twee jaren terug mbv mijn endocrinoloog getest. Inderdaad tpo circa 25% afgenomen na twee maanden selenium slikken. Hoewel nog niet helemaal duidelijk is of een grote hoeveelheid antistoffen tot grotere problemen leidt vind ik het zelf wel een fijn idee dat dit zo laag mogelijk is.
@buurvrouw moet je dan wel verhogen? Wanneer heb je afspraak met de arts hierover? Zonder overleg met de arts verhoog ik direct (mocht mijn streepje toch echt donkerder worden, fingers crossed). Daarna bel ik de internist en maak een afspraak. Wat de vorige keer was..omdat ik zelf helemaal nix meer aanmaak qua schildklier hormoon ben ik afhankelijk van medicatie. Mijn dochter nam dan van mijn hormoben ah om te groeien en ontwikkelen. Daardoor kwam ik te kort. Dus een blauwe pil omhoog een ik zat goed Hoop zo dat ik dat morgen mee kan beginnen 😉
Ik hoop het ook Dievine. De voortekenen zijn goed dus fingers crossed! ! Ja ik moet zeker ophogen. De tpo staat los van de tsh en ft4. Gelukkig is dit gister direct gecontroleerd. Tsh 2 en ft4 14.8. Tsh was half januari nog 0.58 en 2 is voor een zwangerschap te hoog. Dus ik ben vandaag gestart met ophogen i.o.m arts. Succes morgen met weer testen, ben benieuwd!
fijn dat ze t direct nagekeken hebben! Heeft je internist nog iets gezegd over wijziging medicatie? in het komend jaar zal thyrax vervangen worden door een andere medicatie en als zwangere is dat niet echt handig, omdat er te weinig gegevens en onderzoeken zijn betreffende de effecten van schildklierhormoon en zwangerschap. Zoals mijn internist zei: ze vliegen vrij blanco omdat ze niet weten wat de beste schaal is waar je moet zitten qua waardes. Zitten we eigenlijk in t zelfde schuitje zo
Ik heb mijn eigen internist nog niet gesproken. Hij is op vakantie en heb binnenkort een afspraak met hem. Wat betreft het niet leverbaar zijn van thyrax, dit werd vlak voor mijn ivf poging bekend en heb toen nog voor een jaar mee gekregen. Nu ik moet ophogen moet ik natuurlijk uit mijn eigen voorraad putten. Als de dosering niet nog verder verhoogd hoeft dan doe ik er denk ik nog zo 5/6 maanden mee. Ben jij al ah overstappen of heb je ook nog voorraad ? Je gaat straks weer testen? Succes!!
Hey Hier wordt het geen juigje 3 :'( Baal er heel erg van. .. Ik heb bij apotheek voor 3 maanden mee gekregen. Daarna is t op. Ik denk dat ik komende week bel om al over te stappen. Ik ga mijn volgende icsi poging pas in juni starten. Dus kan ik beter nu over gaan en ingesteld zijn als we weer beginnen. Heb dan in principe over....
Dievine wat super sh*! Het leek veelbelovend..Gaat het een beetje met je? Ik kan me goed voorstellen dat je nu over gaat stappen anders zit je bij je volgende poging juist met een probleem. Mocht je inderdaad overstappen en je hebt over dan hou ik me van harte aanbevolen om dat van je over te nemen. @marizje ik voel me vooral onzeker. Als ik pijntjes voel (had vanmorgen weer zeurderige buikpijn) denk ik dat het niet goed is en als ik niets voel vraag ik me ook af of dat goed is. Denk dat het nog lange weken worden..
Ik heb t er wel moeilijk mee. Dit is voor ons ook de eerste x dat t niet lukt. ..in een icsi poging dan. Ik stuur je wel een privébericht als ik inderdaad over ga. Je kunt t zo van me krijgen. Lijkt me in ieder geval voor jou wel belangrijk dat je dezelfde blijft houden tot november En wat je onschrijft qua gevoel in je buik. ..dat had ik in t begin van mijn zwangerschap ook. Dat is normaal. Wanneer krijg je de eerste echo? Bij de kliniek waar wij zaten was dat al bij week 6
Dat is ook hartstikke logisch dat je het er moeilijk mee hebt. Je zit nu toch weer langer in onzekerheid. Sterkte en wees extra lief voor jezelf.. De eerste echo is in week 7, ik word nog gebeld voor een afspraak. Goed te weten dat de dingen die ik voel herkenbaar zijn. Zou graag een paar weken vooruit willen kijken. Ik zie je pb wel verschijnen mocht je overstappen. Super dat je dat zou willen.
Hoi dames hier helaas ook geen juigje 😑 test was negatief en ben nu al ongesteld geworden. Ben dus vandaag doorgegaan met progynova voor een nieuwe cryo terugplaatsing. En als dat niet lukt kan ik weer helemaal overnieuw met die stomme prikken 😈 Liefs
Ahhh @melody1 dat is ruk....had nog zo gehoopt dat jij ook mocht juichen! Ik hoop dat je cryo lukt. ... Wij mogen weer van voor af aan beginnen. ..en dat is niet mijn hobby... 😕
Melody wat vervelend voor je. Sterkte met het vervelende nieuws. Je hebt gelukkig nog een cryo poging, duimen dat die sterk genoeg is..Liefs
Jammer maar helaas. Ik ben nu weer begonnen met progynova en dan weer die nare wachtweken! Hoe staan jullie ervoor dames?
Help! Ik heb net getest en veeeel te vroeg ik mag de 14de pas testen Maar ik scheen met m'n telefoon onder te test en zag in de verte een streep in het 2de venster. Wat denken jullie? De tip met het schijnen heb ik van een ander forum waarin ze steeds duidelijker werden...stress stress