Ik heb even getwijfeld maar wil toch mijn verhaal doen. Sinds een jaar gestopt met de pil ivm veel hoofdpijn. Nu sinds oktober bezig om zwanger te worden. Eigenlijk voor gaande maanden niet gedacht zwanger te zijn. Nu heb ik dit wel. 30 december ben ik ongesteld geworden. Wij hebben om de dag geklust. Ik heb een cyclus van 24 dagen. Afgelopen 3 dagen er misselijk en nu snot verkouden. Ik voel vanalles mijn in buik (onrustig gevoel), ben tijdens mijn werk enkele keren duizelig geweest. Toen gelijk mijn bloeddruk gemeten maar deze waren goed. Ook heb ik al 2 dagen last van koude rillingen.... zit het tussen mijn oren dat ik zwanger ben? Ik kan de 21 pas testen. Ik hoor van jullie. X meadje
Dankjewel.. het gekke is ik ben normaal nooit ziek. Wel eens verkouden. Maar nu duizelig wat ik nog nooit heb gehad.
Spannend! Je weet het nooit! Op 30 december 2013 heb ik de hele nacht overgegeven. Gos wat was ik ziek! En ik maar denken dat ik buikgriep had. De hele week bleef ik rillen, moe, lusteloos, verkouden. Op 5 januari 2014 deed ik een test en zie mijn banner Ik zeg nu dan ook altijd: de volgende keer dat ik weer de hele nacht overgeef weet ik hoelaat het is (ik heb namelijk nog nooit in mijn leven behalve die ene keer ''buikgriep'' (wat het niet was waarschijnlijk gehad! Ook niet als de hele straat het heeft Ik duim voor je! En we komen al dichter bij de 21e
Dankjewel voor je reactie, dat is inderdaad wel gek dat je toen zo ziek bent geweest en normaal nooit. Wel fijn natuurlijk Het gekke is vandaag bijna omgevallen, zo duizelig. Ben naar huisarts geweest dacht dat het mijn bloedsuiker was of bloeddruk. Deze waren ook nu weer goed.
Oh dat is wel heftig' beetje in de gaten houden ook dus. Het kan altijd twee kanten op natuurlijk! Ik hoop het beste voor je!
Welkom op het forum. De griep heerst, maar het kan natuurlijk ook heel goed dat je zwanger bent. Succes met wachten.
Net terug van HA. Volgens hem is het mijn evenwichtsorgaan? Ik kan donderdag pas testen, heb zo'n drang om dat nu al te doen. Doen jullie dit wel eens eerder?