Symptomen van ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loreley, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Hallo allemaal, even een vraagje voor jullie...
    Ik ben pas gestopt met de pil en heb nu 1 cyclus van 32 dagen gehad en zit nu op cd 34. Volgens ovu testen heb ik vorige week dinsdag ongeveer mijn eisprong gehad. Sinds afgelopen zondag heb ik last van lichtroze/bruin verlies. Ik dacht zal wel ongesteldheid zijn, maar het wordt niet meer, eerder minder. Is het ontpillen, innesteling, aanloop naar ongesteldheid? Ook voel ik al een paar dagen hele lichte krampjes, waardoor ik eerst dacht dat het ongesteldheid zou zijn. Ik weet niet wanneer mijn NOD is of hoe lang mijn lutheale fase is. Ik weet even niet meer waar ik nu op moet letten of wat ik kan verwachten...:( Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Als je vorige week een eisprong had, zou dat innesteling kunnen zijn. Nog een week wachten op de ongi of om een test te doen. Sommige testen al voor NOD positief dus zou je kunnen proberen binnen een paar dagen test te doen.

3. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Het zou een innesteling kunnen zijn maar je lichaam kan ook van slag zijn ik ben nu ongeveer een jaar van de pil af maar ik merk dat het de laatste paar maanden meer in ritme is met uitzondering van de laatste keer als je ei dinsdag is geweest zit je nu op dag 13/14 van je luteale fase en die duurt volgens mij 14 dagen gemiddeld dan. Dat bruine bloedverlies heb ik ook altijd een paar dagen voor ik ongesteld moet worden dat is voor mij een teken maar dat kan voor jou weer heel wat anders betekenen een testje doen en dan weet je het meid spannend! Ik duim voor je!

4. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Ik zat verkeerd te rekenen pff je zit op dag 7/8 ipv 13/14 ;)

5. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    #5 Loreley, 14 nov 2013
    Laatst bewerkt: 14 nov 2013
    Ja ik zit nu op dag 9. Vanmorgen een testje gedaan en het lijkt dat er heel ver weg een heeel licht streepje te zien is...echt te licht voor op de foto te zetten. Morgen een extra gevoelige test doen, heb er nog 2 liggen en verder nog 5 normale.
    Het bruin/roze verlies is gestopt trouwens, ziet er niet naar uit dat er een ongesteldheid aan komt. Met de pil was ik altijd in een keer ongesteld, geen aanloop. Maar goed dat kan natuurlijk veranderen... oh ik heb echt geen geduld meer ik wil het weten :p haha!

6. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ik had dit ook vrij snel na gestopt te zijn met de pil. Ik had toen ineens een cyclus van 18 dagen. Ik dacht toen ook dat het om een innesteling ging. Heel licht slijm, bloed verlies. Ik was er ook erg emotioneel onder. Achteraf heeft dat allemaal met het ontpillen te maken. Deze cyclus was helaas ook meteen mijn laatste cyclus..
    Duimen voor jou op goed nieuws!

7. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    spannend, hou je ons ff op de hoogte??

8. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Alou: wat vervelend zeg! Ik zie dat je al 90 dagen wacht? Ben je al bij de huisarts geweest?

En ik hou jullie zeker op de hoogte :)

9. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Test was weer negatief, maar zit ook pas op 10 dpo. De lichte buikpijn houdt aan en ik heb steeds zo'n dorst...niet normaal! En vlagen van misselijkheid ook. Maar goed, ik zal nog even geduld moeten hebben ;)

10. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Lastig he, dat ontpillen op zwanger zijn kan lijken., Jouw beeld is precies hetzelfde als de mijne! Had ook vanaf 7/8 dpo vlagen met misselijkheid en steekjes in buik. Eerste twee maanden werd ik echter wel gewoon ongesteld (32d), daarna niet meer. Testte op cd 32 negatief, op cd 34 streep buiten afleestijd maar op cd 37 toch dik positief!
    Verschil zat in aanhoudende vlagen van misselijkheid na NOD!

Hoop voor je dat t snel raak is!

11. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Nee nog niet gedaan. Grote kans dat mijn HA zegt dat ik nog meer geduld moet hebben..

12. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Ik heb ook een lange cyclus gehad (niet zo lang als die van jou), daarna een hele korte. Daarna ben ik begonnen met pulsatilla pillen van VSM. Nu is mijn cyclus rond de 24 dagen. Ook heb ik mn eisprong gevonden met ovulatietesten (weet niet of ik daarvoor een eisprong had, want toen deed ik nog geen ovulatietesten). Kortom ik heb met deze homeopatische pillen het gevoel dat mn cyclus meer op orde is!

Deel Deze Pagina