Hallo allemaal Zijn er nog meer meiden die proberen zwanger te worden in 2014? Er zijn al meerdere onderwerpen hierover maar kon zo niet 1 vinden van de laatste tijd. Mijn vriend en ik zijn al een tijdje bezig om een wondertje te krijgen. Januari 2013 gestopt met de pil alleen hebben we het vanaf augustus even op een laag pitje gezet. Ik had nogal wat stress door een verhuizing. Nu we helemaal op ons plekje zitten in ons nieuwe huis gaan we er helemaal voor. Ik ben vandaag net ongi geworden. Vorige maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt en had gelijk een knal test. Helaas niks geworden dus deze maand gaan we het weer proberen ! Ik hoop dat er meiden zijn die het leuk vinden om gezellig te kletsen en ervaringen uit te wisselen. Liefs
Welkom Wij zijn sinds 1 jan 2014 gestopt met de pil en ik zit nu in ronde 3 en ben 22 jaar. Over 8 dagen kan ik een zwangerschapstest doen!
Dank je wel. Moet alles nog een beetje uitzoeken heb mij maandag aangemeld. Ik ben 26 jaar en mijn cyclus lijkt nu eindelijk ritme te krijgen. Door alle stress was ik 3 maand niet ongesteld geworden. Spannend ! Hoop voor jou dat er 2 streepjes op de test zullen staan over 8 dagen !
Wow 3 maand :O Ik had ook wel lichtelijke stress maar mijn cyclus liep mooi op. we wachten het maar af!
Ja was ook echt niet leuk. Maat gelukkig is nu alles rustig en is mijn cyclus een stuk regelmatiger 37 dagen en afgelopen maand 32. Dus het word beter afgelopen maand heb ik ook ovulatietesten gebruikt en had daar een positieve test mee! Daar was ik al erg blij mee !
een oud collega van mij had een cyclus van over de 100 dagen... dat is ook erg eigenlijk! maar ze had ook een te hoog BMI... gelukkig is mijn BMI helemaal goed
Jeetje ! Over de 100 dagen ! Dat lijkt mij echt niet fijn. Vond 3 maand al veelste lang ! Mijn BMI is gelukkig ook goed. Gebruik je ovulatietesten ?
ja gebruik ze wel maar niet veel!.. ik voel mn eisprong wel, heel duidelijk zelfs.. en meestal test ik op de helft van mn cyclus vlak voor dat de eisprong nadert
Oke wat fijn dat je hem voelt. Ik had wel buikpijn de dag na mijn positieve ovulatietest. Wel leuk om zo een beetje ervaringen uit te wisselen Bij mij weet niemand in de familie dat we bezig zijn alleen mijn beste vriendin.
Bij ons weet ook niemand het behalve een enkele vriend! en om mij heen zoveel zwangeren of net bevallen meiden.. *zwijmel zwijmel*