Leuk Mamske! Zijn hier veel jongere meiden en voel me af en toe al een beetje oud, zeker als ik dan ik nog aangeef voor de,eerste te gaan Maar heel bewust gekozen om eerst alles op een rijtje te hebben om het kindje een stabiele omgeving te kunnen bieden. En ook wat later de liefde van mn leven tegengekomen met wie ik dit dus ook heel graag wil!
Hier ga ik het ook met ovulatietesten proberen, ik wil graag zeker weten wanneer mijn eisprong ongeveer is Temperaturen wou ik doen, maar gaat niet lukken aangezien ik niet elke dag op 't zelfde uur opsta
Inderdaad, ik begon me ook al oud te voelen! Bij mij is het een beetje hetzelfde als bij jou, ook eerst alles op orde hebben. Al héél lang de kriebels dus, maar nooit iets mee gedaan
Nu ben ik wel nieuwsgierig Tinkerbell? Ik ben 25 Maar Mamske en Cin, jullie zijn toch helemaal niet oud he
Nu maak je me juist nieuwsgierig Tiinkerbel!! Maakt ook niet uit hoe oud je bent. Als je ervoor wil gaan en het voelt goed, waarom dan niet?? Heb deze droom ook al heeeel lang, maar nu is de tijd dan eindelijk rijp en kan ik met een gerust hart beginnen met mn lief! Hoop op een vruchtbaar jaar voor allemaal!
Aahh, dat is wel lief Rainbow!! Heb altijd gedacht dat ik rond mn 25e wel was begonnen.. Maar dan moet je wel iemand hebben waar je dat samen mee wil! Ben dankbaar dat we er nu voor kunnen gaan.
@ Cin : Inderdaad je moet natuurlijk ook een lieve vriend hebben die je ook wilt als papa van je kindje, das zeker waar! Ik hoop het Booo, het is ons allemaal gegunt he! Voor jou hetzelfde Ik heb eens hier op het pendelforum 2 pendelaars een berichtje gestuurd, gewoon uit interesse wat ze zouden zeggen Eentje zei dat ik in juni zwanger wordt en de andere zei in juli, zou fijn zijn als het daar tussenin valt
Ik ben nu ook wel nieuwsgierig Tinkerbell! Het zou inderdaad mooi zijn als we binnen een half jaar allemaal zwanger zijn... het is jullie in ieder geval van harte gegund!
@boo ik hoop het ook zou mooi zijn ! Ik ben 21 word in mei 22. Een jonge trotse moeder dus @Rainbow ik had ook pendels laten doen , 1 voor maart en 2 voor september hoop natuurlijk dat die van maart dan juist is hihi
Dat is inderdaad jong, maar inderdaad, als het goed voelt dan moet je er gewoon voor gaan! Ik hoop voor je dat het maart wordt, dat zou mooi zijn!
Ja vind het heerlijk ach en alle vooroordelen hang ik graag in de boom Wilde altijd al jong moeder worden gelukkig is dat gelukt. Des te langer kan ik van mn kindjes genieten zeg ik altijd maar
Dat is zeker zo. Ik was vanaf mijn jeugd ook al vastbesloten dat ik jong moeder wilde worden (ergens tussen de 20 en 23), maar was er toen echt nog niet klaar voor. Zo trekt ieder zijn eigen pad
Zo.... Moest ff bijlezen hoor hahaha Hier ook een "oude" moeder 28 voel me nog piep jong hoor hihi Ze schatten me nog elke dag 23 hahaha @rozientje spannend iui.. Wanneer starten jullie? Zie je er tegen op of ga je er open in.. Wat is dat toch steeds met die pendels.. Kan iemand dat uitleggen?
Ik ben er 29, word er binnenkort 30 en hier ook voor 1e kindje. Heb altijd gezegd dak voor m'n 30e een kindje wou. Maar dat zit er dus niet in. Hoop dat we dan gewoon dit jaar al zwanger geraken. Dat zou mij alvast veel doen.
Volgende week pas zweten we meer. Zie er ietwat tegenop, al die rompslomp. Maar het kan niet anders dus ja.
Jeetje!! wat veel klets in een keer! Ik zeg : GEZELLIE!!! Ik weet niet meer wie het vroeg, maar hier al met ovulatietest aan de gang geweest. Ik had toevallig direct toen ik teste een positieve test en dus ook geklust. Verloor ook een onwijs grote slijmprop die erg stug was (sorry voor de vieze details). Hij was echt iets van 3 cm groot ieuwwwww. Schrok me kapot. Heb hier op het forum gelezen dat dit met mijn eisprong te maken kan hebben dus hoop dat we op de goede dagen geklust hebben. Bij mijn eerste kindje hadden wij 2 x sex gehad en ook tijdens mijn eisprong en binnen 3 weken was ik zwanger. Ik ga er natuurlijk niet vanuit dat dit nu weer zo is, dus ik houd er gewoon rekening mee dat het niks wordt deze maand....