we hebben alles gelijkvloers, maar wel inderdaad keuken bij de woonkamer. slaapkamer waar net een 2 persoonsbed in kan en kast, dan kan de deur bijna niet open (erg handig naar binnen toe) een halletje met een douche en wc in 1. Een balkonnetje en dan ben je alweer door het huis heen.
oke ja zoiets hadden wij ook.. op den duur echt te klein he nja hoop dat je snel een mooi huisje hebt pff ik zit helemaal zenuwachtig te zijn, ik wil testen nog geen bloed te zien hier en geen buikpijn durf t niet te geloven hoor
hey meis nog niks hier hoor! zo ff werken en dan ben ik om half 1 vrij kijken of de testen er dan zijn! En of me pa dan weg is haha want die brengt me naar me werk en thuis zometeen.. SPANNEND, morgenochtend.. Wil liever nog vanmiddag testen !
Dan is de verrassing alleen maar groter en mooier.. wachten duurt lang,maarja dan heb je wel duidelijk resultaat.
Hey ben al een tijdje thuis maar nog geen testen ? nja zullen morgen dan wel komen.. SHÏT haha nog langer wachten.. maaruhh de rode duivels zijn er nog steeds niet dus 3e dag overtijd en nog steeds GEEN buikpijn of iets, Hoe gaat t met jouw ? Vandaag nog iets leuks gedaan
Ik geloof dat ik verhoging heb.. beetje hoofdpijn en suf. mijn menstratie is alweer gestopt. Vandaag lekker vakantie en 2 kleine knagers halen.
Temp 37.2 vandaag Maarja nog een lichte test... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums4921-picture26825.html
wemoesten heeel ver voorover buigen, bijna in het scherm maaaarrr... er is een licht streepje te zien inderdaad oh ja en mijn hamstery voor al je nieuwsgierig bent.
Hey nog geen ongi hier! heb nog wel hoop want me moeder vond me vandaag wat bleek hihi en zij tegen me ben je zwanger haha, ik zo uhmm weet niet heb nog geen duidelijke zwangerschapstest maar ben wel overtijd 5 dagen.. dus geen bloed geeft me nog wel moed. hoe gaat ie verder daar?? xx
oja heb t er ook nog met me moeder over gehad over babys en dat ik het zo graag wou was wel fijn gesprek ze zij volgens mij ben je gwn zwanger hoor , mja .. this echt afwachten
Hoi ik heb vandaag baby's gekeken en wel 18.. Pups!! Dat was wel ff leuk!! mijn moeder krijgt een pup namelijk. Ben vandaag zo misselijk bah. Ja met je moeder er over praten is wel leuk doeik ook vaak even. Over de baby kamer e.d. en kleertjes en namen.. Over haar ervaring van zwanger zijn. Mijn schoonmams verteld (onwetend geloof ik) vaak over haar zwangerschappen van de twee boys..mijn vriend en zijn broer. Hoop het voor je meid
super!!! Hier beetje misselijk vanaf eergisteren.. maarja ik hoef er niet te veel op te hopen. zijn op een aantal dagen na een jaar bezig
hey meid hoe gaat t ? nog steeds niks hier hor... nja we zien t wel..? begin er wel een beetje de zenuwen van te krijgen in ieder geval als ik niet zwanger ben nu dn mag die ongi ook wel komen bah! me geduld word wel op de proef gesteld zeg! had met me moeder nog over die testte pas 2 weken overtijd posi..