Heeyy t gaat hier goed nog niks, Pfff nja maandag naar de dokter, Oke ? rare ongi , ga je wel een testje doen of ..? ahh wat jammer dat jullie nu geen vaste baan hebben maar je kon hem eerst ook gwn huren toch ? wel superzeg! ik heb ook voor en achter men huis en lekkere tuin en als je bij ons destraat uitloopt direct de basisschool met speeltuintje c1000 iets verder op met een kinderboerderij
oh woon je in de stad? (mag ookvia persoonlijk bericht) klinkt wel erg op, van waar wij gaan wonen haha ja is ook eerst te huur en dat moeten we dan maar eerst doen of dat we een soort hoor/koop ontract met de makelaar kunnen regelen. de huur is prijzig vandaar. Ik ga nog niet testen, eerst maar even afwachten
Nou ben bij de h.a geweest wat ik al vrwachtte , afwachten.. deze week moest ik anders weer ongi worden... en had de vervanger nog en die zij ook deze week nog even een testje doen en heb een papiertje mee voor hcg bloedprikken dat moet ik deze week ook doen als er geen ongi komt... verder zij ze dat ik me lichaam even de tijd moes geven na de mk van juli en dat het vast en cker wel komt maar even de tijd nodig heeft (als ik nu niet zwanger ben dan eh ) mja ze zij ook dat dat voor een vrouw heel moeilijk is.. maar ben wel een beetje gerust gesteld en als t na een tijdje nog steeds niet lukt , mag ik gewoon terug komen en dan kunnen we altijd missch iets via de gyn gaan proberen, maar dat hoefde nu nog niet zij ze.. omdat ik nog alle kansen heb om ZO zwanger te worden en t nog kort is geleden na me mk mja nu hebben ze teminste wel een notitie ervan dus als ik zo onregelmatig blijf kan er teminste iets aan gedaan worden.
dat is wel geruststellend nieuws en ja een beetje rustiger aan oen voor je lichaam kan geen kwaad, het is niet niks wat je mee hebt gemaakt natuurlijk.
Ja idd heb me vriend gevraagd of die testjes kan meenemen hopelijk issie optijd vrij haha en kan die nog ff snel langs de winkel sjeesen & idd ben toch wel wat rustiger nu , als de test niks aangeeft toch ff bloed laten prikken ergens deze week .. hoe gaat t met jou ??
woensdag was in ongi dcaht ik, toen stopte het weer en vrijdag vaond kwam het terug, het weekend helemaal niks. Gisteren zei mijn vriend al, zou je niet testen, maar ik ben altijd veel te bang voor een negatieve test
Nee druk druk druk haha Vandaag gewerkt en kinderstoeltje gehaald voor Mijn oppaskindje, voor achterop, want die voorop stoel wordt nu wel te klein. Kan ie lekker achterop zitten op zijn (rood met zwart) spiderman stoel haha. Morgen ook werken en mam haar pup halen en ik test liever sóchtends dus wordt niet eerder dan vrijdag ochtend of in het weekend.
Ik heb ook een testje gedaan staan in me album Doe van t weekend nog 1 & anders volgende week bloed laten prikken, heb al een formuliertje
Ok succes Wij hebben vandaag de nieuwe woning bekeken en was wel goed alleen nog een oude wc met stortbak en de douchetegels waren niet super meer, maar ach knallen we nieuwe in We hopen nog ee beetje met de huurprijs omlaag te gaan, maar we zijn er geloof ik wel uit en kan mijn verklaring van goed gedrag van huurbetalingen ophalen en daarna inkomengegevens versturen En dan heeeeel hard duimen dat we hem krijgen maar we zijn de 14 als het niet meer was die kwamen kijken en hadden allemaal af gezegd, omdat prijs is wel hoog en tja het huis is niet super nieuw of modern, maar daar kan je altijd wat van maken. *stuiterdestuiter* oh ja en mijn test was vanochtend negatief:x
t is 1 test verschillende fotos gemaakt weet niet goed wat ik ervan denken moet, maar hij's echt roze en even breed als de C lijn. Hopen dan maar dat die t weekend beter zichtbaar is teminste donkerder! duimduim
Hee meid vanochtend weer getest foto staat in album.. vind hem wel beter zichtbaar! Wat me vriend ZIET hem nu ook vet goed!! Op die anderen zag die nooit wat namelijk ?! Pff weet nie wat ik moet denken nu, toch wel weer een beetje goede hoop ?!