Ik dacht ongesteld te worden want was 1 groot bloedbad in de toilet na het klussen, maar nu al de hele dag niks,alleen buikpijn
Ohh wat raar , jeetje wat een rare lichamen hebben wij vrouwen zeg hihi Ik snap ook niks meer van mezelf -lijf.
Hey hier gaat alles oke geen ongi wou gaan bloedprikken gister maar de dokter had zwangerschapsreactie aangekruist ipv hcg lekker slim dus moet eerst weer een ander formuliertje hebben worder gek van mja, vandaag ff lekker shoppen x
haha nog niks! oke beter dus je gaat de klus periode weer in hihi nja hier ist gewoon afwachten he meer kan k nie doen , vind het alleen echt afschuwelijk! daarom ben ik denk ook niet zovaak meer hier.. maar k kom nu weer wat vaker schrijven hor
Ja erg irritant, ik zie iedereen op mijn hyves al 1 of 2 kids hebben inmiddels of zwanger zijn. terwijl ik in ronde 13 zit. en op andere topics waar iklid ben is ook iederen zwanger aan het worden deze maanden.
Ja idd soms is het niet eerlijk he bij mij in me hyves ook hoor iedereen heeft al een kindje of krijgen er net 1tje, of zijn net weer zwanger... Pff wanneer mag onze tijd een keer komen? Waar ben jij nog meer lid dan .. weet je nog leuke websites ? xxxxx Ik ga heeel hard voor je duimen meis hoor! Duim jij dan voor mij haha!
nee ik bennog lid van een ander topic. pilstop augustus en daar worden ze nu ook allemaal zwanger in de 3e 4e 5e ronde ofzo
Oke! haha maar niks over zwangerschap/ zwangerworden op men hyves schrijven hoor..dat gaat niemand nog wat aan namelijk hihi ga je vandaag nog iets doen?
mijn ouders weten het en mijn stiefvader van de familie n oom en tante hadden vorig jaar januari vermoeden,maar nu weet ik niet.. misschien dat schoonmoeder ook wel vermoeden heeft,maar die hefet het vast druk met toekomstige oma zijn van mijn schoonbroer en zijn vriendin rond februari ong.